Sliten tändhatt

Allt som rör Scootrar och inte passar in i de ovan nämnda kategorierna. Tips, lack mm

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott
Inlägg: 735
Blev medlem: 21 juni 2012, 10:00

Sliten tändhatt

Inlägg av Rangad »

Tjena jag undrar om en tändhatt kan bli såpass sliten att den glappar för man tar av den 3 gånger??
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator
Inlägg: 3416
Blev medlem: 24 september 2007, 14:43
Ort: Skara

Inlägg av KoNG »

nej! Absolut inte efter 3 ggr :wink:
LUGNARAAAJ

Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information

EVO-Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34937
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott
Inlägg: 735
Blev medlem: 21 juni 2012, 10:00

Inlägg av Rangad »

K men min kompis påstår att den är helt sliten och motorn blöddar pga av att det är slitet efter typ 3 såna här practical jokes
Användarens profilbild
Zaw
Elmoped
Inlägg: 36
Blev medlem: 14 april 2012, 16:37

jao

Inlägg av Zaw »

Tycker han det är fel på den så kan han väl byta? ;) Kostar ju typ 10kr med en ny :)
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

är den ny eller ? men en tändhatt sk aklara av rätt mkt ;) och så , men den kan ju vara sliten om den ser och verkar glapp ut ?
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

antar att ni har ryckt tändhatten för honom? isf så kan det väll vara möjligt att den är så pass glapp så att den inte tänder ordentligt men det låter ju osannolikt men jag har själv varit med om att jag har fått byta en nästan helt ny tändhatt på grund av att någon idiot inte ens kunnat rycka loss tändhatten på rätt sätt :evil:

så det låter ju osannolikt att den redan har börjat glappa men visst är det möjligt minsann :)
Skriv svar