CS 1.6 cfg hjälp!

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
liljegrenarN
Svårstartad skrothög
Inlägg: 328
Blev medlem: 20 maj 2012, 14:13
Ort: Gotland
Kontakt:

CS 1.6 cfg hjälp!

Inlägg av liljegrenarN »

shoo alla goa grabbar! 8)

jag tänkte börja spela cs igen då det var vääääldigt länge sedan.

jag tänkte lägga in HeatoN's cfg, men när jag laddar ner den så får jag den i config.rar, det går inte att öppna den då( ja jag har winrar.)

När jag öppnar den med tex, notepad ellerwordpad mm så kommer det bara upp massa konstiga krumilurer. ex. (]@£@"#||<¨'?`+¨**9829"(Q#"9ukh"!=#!? eller nått liknande..

frågan är då, HUR öppnar jag den så jag får fram texten..?? (har även testar att skriva config.cfg men kommer upp massa konstiga tecken då också..)

mvh.
Användarens profilbild
Boomer
Något annat
Inlägg: 344
Blev medlem: 18 juni 2010, 14:20
Ort: Uddevalla
Kontakt:

Re: CS 1.6 cfg hjälp!

Inlägg av Boomer »

liljegrenarN skrev:shoo alla goa grabbar! 8)

jag tänkte börja spela cs igen då det var vääääldigt länge sedan.

jag tänkte lägga in HeatoN's cfg, men när jag laddar ner den så får jag den i config.rar, det går inte att öppna den då( ja jag har winrar.)

När jag öppnar den med tex, notepad ellerwordpad mm så kommer det bara upp massa konstiga krumilurer. ex. (]@£@"#||<¨'?`+¨**9829"(Q#"9ukh"!=#!? eller nått liknande..

frågan är då, HUR öppnar jag den så jag får fram texten..?? (har även testar att skriva config.cfg men kommer upp massa konstiga tecken då också..)

mvh.
Eller så lägger du bara config filen i mappen...
Btw om du skall lira nuförtiden är det bra om du ksk tar en nyare config typ cArns :)
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
Användarens profilbild
liljegrenarN
Svårstartad skrothög
Inlägg: 328
Blev medlem: 20 maj 2012, 14:13
Ort: Gotland
Kontakt:

Re: CS 1.6 cfg hjälp!

Inlägg av liljegrenarN »

Boomer skrev:
liljegrenarN skrev:shoo alla goa grabbar! 8)

jag tänkte börja spela cs igen då det var vääääldigt länge sedan.

jag tänkte lägga in HeatoN's cfg, men när jag laddar ner den så får jag den i config.rar, det går inte att öppna den då( ja jag har winrar.)

När jag öppnar den med tex, notepad ellerwordpad mm så kommer det bara upp massa konstiga krumilurer. ex. (]@£@"#||<¨'?`+¨**9829"(Q#"9ukh"!=#!? eller nått liknande..

frågan är då, HUR öppnar jag den så jag får fram texten..?? (har även testar att skriva config.cfg men kommer upp massa konstiga tecken då också..)

mvh.
Eller så lägger du bara config filen i mappen...
Btw om du skall lira nuförtiden är det bra om du ksk tar en nyare config typ cArns :)
jaha så jag slänger bara in hela filen, inte texten och lägger in i den andra config filen? men skall jag radera den gamla config filen då eller kan jag ha flera kvar samtidigt?
Användarens profilbild
stunt 4 life
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 740
Blev medlem: 22 januari 2012, 21:15
Ort: järvsö

Inlägg av stunt 4 life »

topicen ;)
stunt 4 life skrev:
MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén :)

Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning :)
är det så man stryper oljemängden nu för tin? :lol:
Användarens profilbild
liljegrenarN
Svårstartad skrothög
Inlägg: 328
Blev medlem: 20 maj 2012, 14:13
Ort: Gotland
Kontakt:

Inlägg av liljegrenarN »

stunt 4 life skrev:topicen ;)
bitch please... -.-
Användarens profilbild
ZX
Arctic Cat Racing
Inlägg: 896
Blev medlem: 8 augusti 2010, 13:38
Ort: Umeå

Inlägg av ZX »

vad är ens HeatoN's cfg
Användarens profilbild
ZX
Arctic Cat Racing
Inlägg: 896
Blev medlem: 8 augusti 2010, 13:38
Ort: Umeå

Inlägg av ZX »

vad är ens HeatoN's cfg?
Användarens profilbild
will3
Gangster
Inlägg: 354
Blev medlem: 13 juli 2011, 20:33
Ort: Gällivare

Inlägg av will3 »

ZX skrev:vad är ens HeatoN's cfg?
HeatoN är en gammal cs-legend och cfg är förkortning för config.
Bild
Användarens profilbild
Z-K
Avstängd
Inlägg: 544
Blev medlem: 21 januari 2012, 15:15
Ort: Finland,Närpes

Inlägg av Z-K »

varför snälla lilla du, köra med såna Config, Gör själva :P
GE FAN I MEJ! :wink:

Äre någon jag hatar så är det du! SickRazer
Du Lär se vilket Problem du har fått! :/ Du skulle lyssnat på mej!
Användarens profilbild
liljegrenarN
Svårstartad skrothög
Inlägg: 328
Blev medlem: 20 maj 2012, 14:13
Ort: Gotland
Kontakt:

Inlägg av liljegrenarN »

jag vet att man inte skall köra med andras men jag vet inte hur man gör en egen, ville bara köra med en bättre en orginal skiten så länge. men när jag skall ladda in cfg i console så står det (om jag tex laddar in f0rest config) couldn´t exec f0rest.cfg

Varför går det inte att ladda in den???
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott
Inlägg: 735
Blev medlem: 21 juni 2012, 10:00

Inlägg av Rangad »

liljegrenarN skrev:jag vet att man inte skall köra med andras men jag vet inte hur man gör en egen, ville bara köra med en bättre en orginal skiten så länge. men när jag skall ladda in cfg i console så står det (om jag tex laddar in f0rest config) couldn´t exec f0rest.cfg

Varför går det inte att ladda in den???
För att du e dålig, Gör en egen cfg istället. Google is your friend om du vill använda hans eller nån annan, Kolla youtube eller nåt istället för att vara så lat!
Användarens profilbild
liljegrenarN
Svårstartad skrothög
Inlägg: 328
Blev medlem: 20 maj 2012, 14:13
Ort: Gotland
Kontakt:

Inlägg av liljegrenarN »

Rangad skrev:
liljegrenarN skrev:jag vet att man inte skall köra med andras men jag vet inte hur man gör en egen, ville bara köra med en bättre en orginal skiten så länge. men när jag skall ladda in cfg i console så står det (om jag tex laddar in f0rest config) couldn´t exec f0rest.cfg

Varför går det inte att ladda in den???
För att du e dålig, Gör en egen cfg istället. Google is your friend om du vill använda hans eller nån annan, Kolla youtube eller nåt istället för att vara så lat!
tror du att jag inte har det?? jag har kollar minst 20 klipp på hur man gör, kollar trådar på fragbite, googlat. men jag det har INGET med att göra om hur man lägger in en congig. jag gjorde exakt som en gjorde på ett yt klipp. skulle läsa in den i console men det står ändå couldn´t exec userconfig.cfg

SÅ kalla mig inte för lat om du inte vet hur mycket jag sökt.. bara för att du inte orka skriva hur man gör, eller så vet du inget om en cfg. inte vet jag, de kanske du gör?? just därför söker jag hjälp här för att jag inte fått något vettigt svar på varken yt eller google..
Skriv svar