Finns det någon verkstad där dom kan byta munstycke i Stockholm?

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
dMS
Elmoped
Inlägg: 123
Blev medlem: 26 maj 2009, 07:24
Ort: Upplands väsby

Finns det någon verkstad där dom kan byta munstycke i Stockholm?

Inlägg av dMS »

Tja!
Jag är så otroligt dålig på att meka så jag undrar om det finns något ställe där dom kan byta munstycke på min Derbi Senda xtreme 07a i Stockholm? Jag mailade cykelkraft idag och dom sa att dom inte har någon verkstad :s Trodde ärligt talat dom hade det haha :p

Är det nån som vet?

Mvh
Daanne
Avstängd
Inlägg: 612
Blev medlem: 21 september 2008, 09:47
Ort: Uppsala

Inlägg av Daanne »

Är du verkligen så dålig så att du inte kan byta munstycke själv?

Tar cirka 1 minut att byta och kostar ingenting men lämnar du in kan du räkna med att betala stora summor...
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Inlägg: 7860
Blev medlem: 2 oktober 2008, 14:48
Ort: Piteå, Öjebyn
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

om du verkligen inte vill försöka själv så är det bara att gå in till vilken mopedverkstad som helst. alla kan fixa det till dig.

mitt tips är dock att ta hjälp av någon i trakten som kan och kanske ge honom en hundrig istället för typ 600kr på en verkstad.


alternativt så finns det giuder här på sida. väldigt utförliga, och följer man dom så är det inga problem.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
dMS
Elmoped
Inlägg: 123
Blev medlem: 26 maj 2009, 07:24
Ort: Upplands väsby

Inlägg av dMS »

Blir det så jääävla dyrt? :o ärligt talat? trodde typ 200 spänn..
Asså min vakuum skit grej är typ paj så det rinner soppa hela jävla tiden -.- bytte en gång och de va de jobbigaste ja nånsin gjort!
lackar bara när de går fel! :/
Men kom på en sak nyss xD Ja kan ju köra slut på näsan alla soppa sen låta de sista rinna ut så finns de inge kvar haha!? ;o
Det är något fuckat med jävla luftburks slangen ochså elr vad man kallar det.. Den är ju typ pytte lite för liten så tog typ 1 timme att få tillbaka skiten -.-

FINNS DET NÅN HÄR PÅ FORUMET SOM KAN HJÄPA MIG DÅ? du får max 200 spänn! ^^


Mvh Douglas
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Be någon kunnig kompis :)
Årets Styrelsemedlem 2013
dMS
Elmoped
Inlägg: 123
Blev medlem: 26 maj 2009, 07:24
Ort: Upplands väsby

Inlägg av dMS »

Jag känner ingen speciellt kunnig som bor i mina trakter! Där har vi problemet annars hade jag självklart bett honom :p
Låst