Betalning av guider

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Furia_Styling
Elmoped
Inlägg: 44
Blev medlem: 24 juni 2007, 19:48

Betalning av guider

Inlägg av Furia_Styling »

Tjena! Jag har fått 4 guider publicerade här på tsr men bara fått betalt för 1. Kong och kallepalle svarar inte på pm längre men det finns säkert en anledning till det men jag undrar om det är någon annan som råkat ut för det här?

Eller är det någon som vet hur man får tag på dom?

Tänkte sälja moppen nu till sommaren å tänkte köpa lite grejer till den så pengarna hade suttit fint :D

Jocke
Användarens profilbild
nasse_89
Svårstartad skrothög
Inlägg: 309
Blev medlem: 11 april 2009, 18:29

Inlägg av nasse_89 »

?? får man pengar för att göra guider? det viste inte jag men då borde ju KoNG vara miljonär nu ju han gör ju typ 2 om dagen haha :wink:
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Inlägg: 7860
Blev medlem: 2 oktober 2008, 14:48
Ort: Piteå, Öjebyn
Kontakt:

Re: Betalning av guider

Inlägg av kallepalle »

Furia_Styling skrev:Tjena! Jag har fått 4 guider publicerade här på tsr men bara fått betalt för 1. Kong och kallepalle svarar inte på pm längre men det finns säkert en anledning till det men jag undrar om det är någon annan som råkat ut för det här?

Eller är det någon som vet hur man får tag på dom?

Tänkte sälja moppen nu till sommaren å tänkte köpa lite grejer till den så pengarna hade suttit fint :D

Jocke
har du kollat din inkorg? jag har iaf inte ett endaste obesvarat pm i min inkorg. sen har jag också skrivit till dig att det inte är jag som sköter betalningen, så jag har hänvisat till jonas. och nu när jonas är borta så ska du prata med kong.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
derbirace
Varnad
Inlägg: 218
Blev medlem: 23 september 2009, 11:24

Inlägg av derbirace »

nasse_89 skrev:?? får man pengar för att göra guider? det viste inte jag men då borde ju KoNG vara miljonär nu ju han gör ju typ 2 om dagen haha :wink:
haha, vad får man. 100 spen eller :P?
Användarens profilbild
Ropen94
Varnad
Inlägg: 314
Blev medlem: 17 maj 2009, 17:38

Inlägg av Ropen94 »

derbirace skrev:
nasse_89 skrev:?? får man pengar för att göra guider? det viste inte jag men då borde ju KoNG vara miljonär nu ju han gör ju typ 2 om dagen haha :wink:
haha, vad får man. 100 spen eller :P?
Hur gör man guider????? :D :D
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

du skriver om något, lägger till lite bilder och skickar in ;)
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Då borde jag ha ett par betalningar i så fall. Även om det knappast är ett måste.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Furia_Styling
Elmoped
Inlägg: 44
Blev medlem: 24 juni 2007, 19:48

Re: Betalning av guider

Inlägg av Furia_Styling »

kallepalle skrev:
Furia_Styling skrev:Tjena! Jag har fått 4 guider publicerade här på tsr men bara fått betalt för 1. Kong och kallepalle svarar inte på pm längre men det finns säkert en anledning till det men jag undrar om det är någon annan som råkat ut för det här?

Eller är det någon som vet hur man får tag på dom?

Tänkte sälja moppen nu till sommaren å tänkte köpa lite grejer till den så pengarna hade suttit fint :D

Jocke
har du kollat din inkorg? jag har iaf inte ett endaste obesvarat pm i min inkorg. sen har jag också skrivit till dig att det inte är jag som sköter betalningen, så jag har hänvisat till jonas. och nu när jonas är borta så ska du prata med kong.
Jag har iaf inte fått nått på sistonde men jag har skickat till Kong å han sa att han skulle fixa det men de var för typ 2 månader sen. Efter de har inget hänt å jag har skickat iaf ett till pm efter de men han svarar inte :? Men han har säkert bara glömt de eller har mycket att göra men tänkte att det här var ett sätt att få svar :) Inget negativt eller illa menat till moddarna alltså :)

Tack för svaren 8)
Daanne
Avstängd
Inlägg: 612
Blev medlem: 21 september 2008, 09:47
Ort: Uppsala

Inlägg av Daanne »

Du borde vara glad att du änns fick betalt för något som redan finns på internet.
Furia_Styling
Elmoped
Inlägg: 44
Blev medlem: 24 juni 2007, 19:48

Inlägg av Furia_Styling »

Daanne skrev:Du borde vara glad att du änns fick betalt för något som redan finns på internet.
Och med det menar du??
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Just nu är det KoNG som har hand om det, då Jonas är bortrest. De kommer med tiden.
Årets Styrelsemedlem 2013
Furia_Styling
Elmoped
Inlägg: 44
Blev medlem: 24 juni 2007, 19:48

Inlägg av Furia_Styling »

DEA!! skrev:Just nu är det KoNG som har hand om det, då Jonas är bortrest. De kommer med tiden.
Har fortfarande inte fått något pm :? Varför svarar ingen modd på mina pm? Det var över ett halvår sen mina gudier blev publicerade å jag har inte hört ett pip om någon betalning :cry:
Skriv svar