Skåningens språk

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Skåningens språk

Inlägg av MarcusAndersson »

Sin sak om man går off-topic.


Men ni kan väl inte tillåta att han kallar uttelito " ÄCKLIGA BÖG JÄVEL" ?

Förfan agera.
Användarens profilbild
Uttelito
Varnad
Inlägg: 69
Blev medlem: 1 februari 2009, 19:31
Ort: Stockholm.Nacka
Kontakt:

Inlägg av Uttelito »

Hade kunnat acceptera det om det var på grund utav att jag kallat henne för något eller skrivit något riktigt jävla dumt men det språket hon använde bara för en bilds skull går ju inte att acceptera.

Jag tar mer än gärna en eller två varningar för off topic i swempas rox tråden men hon borde då bli avstängd en längre tid då hon mest retar up allt och alla runt sig.

Edit, att hon länkar till denna sida från en sida som har 2 - 3 unika besökare i veckan tycker inte jag ger henne rätt att bete sig hur hon vill häller, kan länka hit från min privata hemsida som har ca 1000 - 2000 besökare i veckan.
Man får va som man e när man inte blev som man skulle.
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Uttelito skrev:Hade kunnat acceptera det om det var på grund utav att jag kallat henne för något eller skrivit något riktigt jävla dumt men det språket hon använde bara för en bilds skull går ju inte att acceptera.

Jag tar mer än gärna en eller två varningar för off topic i swempas rox tråden men hon borde då bli avstängd en längre tid då hon mest retar up allt och alla runt sig.

Edit, att hon länkar till denna sida från en sida som har 2 - 3 unika besökare i veckan tycker inte jag ger henne rätt att bete sig hur hon vill häller, kan länka hit från min privata hemsida som har ca 1000 - 2000 besökare i veckan.
Du och jag har en lång historia av fientlighet och bör hålla oss borta ifrån varandra av ren respekt till de övriga på forumet. Det har gått från forum till forum att du attackerat mig och att någon gång rinner bägaren över, det gör den alltid.
Så lägg nu ner, så kommer jag att bli snällare att tas med.

Och du skall:
inte skriva i mina trådar.

Jag: Ger fullständigt fan i dig. skiter i fan vad vad gör, så länge du inte drar upp gammalt jag redan begravt.

Är dessa små vinkar överenskomna?

I så fall fine! då är saken utagerad.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Varför tar du bort dina inlägg ?

Tur jag har print..

Bild
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

MarcusAndersson skrev:Varför tar du bort dina inlägg ?

Tur jag har print..

Bild
varför? trådstädning och att korta ner den.

Finns ingen orsak att spara på det.
11 sidor med mest blaj kan gott få städas upp.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Skåningens-handelsbod skrev:
MarcusAndersson skrev:Varför tar du bort dina inlägg ?

Tur jag har print..

Bild
varför? trådstädning och att korta ner den.

Finns ingen orsak att spara på det.
Jo eftersom du bryter mot ett ex antal regler och ska därav bannas.

Mvh
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

MarcusAndersson skrev:
Skåningens-handelsbod skrev:
MarcusAndersson skrev:Varför tar du bort dina inlägg ?

Tur jag har print..

Bild
varför? trådstädning och att korta ner den.

Finns ingen orsak att spara på det.
Jo eftersom du bryter mot ett ex antal regler och ska därav bannas.

Mvh
Nej då, det är nog Uttelito som drog igång hela skiten som borde se om sitt hus.

jag ville inte och vill inte visa bilder, och när det ÄNDÅ drogs upp så tappade jag koncepterna, det ber jag om ursäkt för, men ansvaret att skiten drogs upp är inte mitt. Folk skall respektera att jag inte vill dra upp bilder på beställning på ett öppet forum. Frågar man privat, så kanske läget varit annorlunda.
Förstår du mig nu lite bättre kanske?
Jag har fått bilder missbrukade tidigare och av denna orsak är restriktiv med vad jag släpper ut i det mediat.
Bl.a. en falsk Blocket-annons, så förstå mig, jag gör det inte av illvillighet, jag gör det för att skydda mig från idiotier.
Senast redigerad av nippertippan den 18 mars 2010, 15:08, redigerad totalt 1 gånger.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Bryg mig inte ett skit om han provocera dig, du ska vara vuxen nog att kunna bete dig på internet och inte uttrycka dig vulgärt. Så du menar om någon provocerar mig att mörda någon så är det okej ? då ska det inte straffas. Tänk om....

Låter Admins/Mod's kommentera detta.

Tycker dom inte att Skåningen gjort fel är dom lika snea.


Mvh
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

MarcusAndersson skrev:Bryg mig inte ett skit om han provocera dig, du ska vara vuxen nog att kunna bete dig på internet och inte uttrycka dig vulgärt. Så du menar om någon provocerar mig att mörda någon så är det okej ? då ska det inte straffas. Tänk om....

Låter Admins/Mod's kommentera detta.

Tycker dom inte att Skåningen gjort fel är dom lika snea.


Mvh
Detta är en engångshändelse, jag kokade över, och kanske steg ut en bit, men det skall inte ske igen.
jag ber om ursäkt om jag laddade ur mig hårda ord men nu är det gjort.
bilden som lades upp försvann från media för över 6 mån sedan, inkl. i USA, så hur i helvete U hittat den vette fan. Måste och ligga och lura på nån server. Nu är i alla fall ursprungskällan deletad. Skall gå in och leta lite.


Och som sagt, jag föredrar att bli respekterad för att jag inte vill ha ut bilder på ett forum, som det nu var, mer eller mindre på beordran.
Sedan att U grävde fram en inaktuell bild som definitivt inte gre maskinen rättvisa är en annan sak.
Det är upp till mig, enbart mig, om jag vill publicera bilder här på forumet. Är vi överens på den punkten?
Senast redigerad av nippertippan den 18 mars 2010, 15:33, redigerad totalt 2 gång.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
guth
Varnad
Inlägg: 778
Blev medlem: 27 maj 2009, 21:06

Inlägg av guth »

Skåningens-handelsbod skrev:
MarcusAndersson skrev:Bryg mig inte ett skit om han provocera dig, du ska vara vuxen nog att kunna bete dig på internet och inte uttrycka dig vulgärt. Så du menar om någon provocerar mig att mörda någon så är det okej ? då ska det inte straffas. Tänk om....

Låter Admins/Mod's kommentera detta.

Tycker dom inte att Skåningen gjort fel är dom lika snea.


Mvh
Detta är en engångshändelse, jag kokade över, och kanske steg ut en bit, men det skall inte missbrukas.

Och som sagt, jag föredrar att bli respekterad för att jag inte vill ha ut bilder på ett forum, som det nu var, mer eller mindre på beordran.
Sedan att U grävde fram en inaktuell bild som definitivt inte gre maskinen rättvisa är en annan sak.
Det är upp till mig, enbart mig, om jag vill publicera bilder här på forumet. Är vi överens på den punkten?
men vill du bli respekterad kanske du ska sluta snacka så mycke och ges om lite bilder? :) och vill du inte publicera bilder ska du inte bli arg för att folk tycker du snackar då de är ditt fel från början!
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"

=)
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

guth skrev:
Skåningens-handelsbod skrev:
MarcusAndersson skrev:Bryg mig inte ett skit om han provocera dig, du ska vara vuxen nog att kunna bete dig på internet och inte uttrycka dig vulgärt. Så du menar om någon provocerar mig att mörda någon så är det okej ? då ska det inte straffas. Tänk om....

Låter Admins/Mod's kommentera detta.

Tycker dom inte att Skåningen gjort fel är dom lika snea.


Mvh
Detta är en engångshändelse, jag kokade över, och kanske steg ut en bit, men det skall inte missbrukas.

Och som sagt, jag föredrar att bli respekterad för att jag inte vill ha ut bilder på ett forum, som det nu var, mer eller mindre på beordran.
Sedan att U grävde fram en inaktuell bild som definitivt inte gre maskinen rättvisa är en annan sak.
Det är upp till mig, enbart mig, om jag vill publicera bilder här på forumet. Är vi överens på den punkten?
men vill du bli respekterad kanske du ska sluta snacka så mycke och ges om lite bilder? :) och vill du inte publicera bilder ska du inte bli arg för att folk tycker du snackar då de är ditt fel från början!
Då är vi överens då?
Så snälla, låt MIG avgöra om jag vill publicera bilder.
Kräv inga, Utan fråga snällt per PM i så fall.

Byggde 5 maskiner på beställning i fjol. En av dessa var Bozze86 chopper, samt en som nu skall vara såld till stockholm, mm, sedan 3 större stylingjobb.

Så jag kan på ett sätt kallas proffs på området.

Dessutom, ärligt sagt, så kunde U ha hittat en nyare bild på Blackie än den gamla härk-bilden.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

Det är som vanligt med andra ord. Skåningen hoppar på första bästa som inte håller med henne om sina lögner och myter.
Alltid är det något, alltid blir hon totalt ägd. Men ändå fortsätter hon, snacka om att gräva sin egna grav....

Nä skåningen, dags för dig kanske att lämna detta forum om du ska fortsätta bråka med precis varenda medlem som inte håller med om vad du säger?

Edit: Varför ska jag rövknulla Uttelito? Snubben har inte gjort mig något elakt. Tyvärr tänder jag inte på killar så det skulle aldrig falla mig in.
Eller vräkte du ur dig påhopp nu igen när du som vanligt blev totalt ägd av alla?
Du är medveten om att det där inlägget verkligen förtjänar en avstängning?
Senast redigerad av Henry den 18 mars 2010, 16:20, redigerad totalt 1 gånger.
Utför professionella motorarbeten, klyvning, match-portning, montering osv.
PM!

Säljer MASSOR med delar, Senda SM 260MM Bromsskiva, DRD PRO Original-avgasrör + ljuddämpare OSV OSV! PM!
Användarens profilbild
antonocean
Elmoped
Inlägg: 133
Blev medlem: 8 juli 2009, 00:01
Ort: Kumla

Inlägg av antonocean »

Asså det är ingen som ska slicka r*v för och se den chopper tycker nu att du ska lägga ut bild bara för du använt så dåligt språk, dock tycker jag att en bann på några månader inte skulle va fel....
Du börjar ta över forumet lite väl mycket nu...

Bara en åsikt men ändå, nån som tycker likadant?
Zibb
Red Bull
Inlägg: 644
Blev medlem: 10 juni 2009, 13:21

Inlägg av Zibb »

bann på skåningen då det spårade ur rätt ordentlig vid en annan tråd.

Hon tar ju inte varningen på allvar.
Den som aldrig gjort ett misstag, har aldrig prövat något nytt.

Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar.
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Henry, jag sa t.ex. dig, inte dig personligen. Det skall nu vara i min värld utagerat, och jag förutsätter att U i fortsättningen låter bli att tracka igång mer bråk. Det med bilden var fullständigt onödigt överhuvudtaget. Men likt U att hitta en ursäkt till att trigga igång bråk, därför att han trivs med det.
För att säga det ärligt så suger sådant beteende k*k.


Bild kommer om någon månad när snöhelvetet är väck.
Men inte innan dess, och bara 1 bild, den officiella jag väljer på den.

Just nu är Blackie dessutom delvis nermonterad för lite småjobb. Och delvis omlack (tanken)

Dessutom är det inte rövslickeri att be artigt om en bild per PM, jag tycker det i alla fall är betydligt er oartigt att typ skrika "ut med en bild idiotjävel!" på forumet. DET är oartigt värre.

Zibb: jag tar den på allvar, men att Är då inte U också mogen en varning som klev över Rabbs tillsägelse om att låta bli OT i Sweempas tråd? samt ett par till?

samt att när jag uttryckligen inte ville ha ut bilder, när det inte finns några representativa bilder just nu att visa.
Jag tycker det borde respekteras att jag håller inne med bilder, hoppas jag?
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

Men helvete, förstå att vi inte vill se någon bild på din rassliga gamla kinahäck som du kallar "Chopper".

Det är hur du beter dig på detta forum som folk lackar på, du matar ju bara på med lögner hela tiden samt kallar folk för idioter, bögjävel, blattar, att man ska bli rövknullad osv när du har fel och blir påkommen. Precis som en mytoman beter sig. (Du kanske är mytoman?)
Och när det har gått för långt och du inte kan komma på mer skitsnack går du vidare till ett annat ämne, precis som du gjorde alldeles nyss.
Utför professionella motorarbeten, klyvning, match-portning, montering osv.
PM!

Säljer MASSOR med delar, Senda SM 260MM Bromsskiva, DRD PRO Original-avgasrör + ljuddämpare OSV OSV! PM!
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Henry skrev:Men helvete, förstå att vi inte vill se någon bild på din rassliga gamla kinahäck som du kallar "Chopper".

Det är hur du beter dig på detta forum som folk lackar på, du matar ju bara på med lögner hela tiden samt kallar folk för idioter, bögjävel, blattar, att man ska bli rövknullad osv när du har fel och blir påkommen. Precis som en mytoman beter sig. (Du kanske är mytoman?)
Och när det har gått för långt och du inte kan komma på mer skitsnack går du vidare till ett annat ämne, precis som du gjorde alldeles nyss.
varför tror du alla bilder rensas bort då?
du vill inte se dem, men du slipper med, det är dem som VERKLIGEN VILL se dem som ser dem.
Jag gör min deal, du gör din.
Med andra ord lämnar mig ifred framöver.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!
Inlägg: 2861
Blev medlem: 31 maj 2007, 19:29

Inlägg av Henry »

Skåningens-handelsbod skrev: varför tror du alla bilder rensas bort då?
du vill inte se dem, men du slipper med, det är dem som VERKLIGEN VILL se dem som ser dem.
Jag gör min deal, du gör din.
Med andra ord lämnar mig ifred framöver.
Varför är jag inte förvånad över ditt svar?
Du lyckades som vanligt att inte svara på något som var relevant i textstycket.

Hopplöst, du är vuxen och har inte lärt dig att svara på tilltal.
Utför professionella motorarbeten, klyvning, match-portning, montering osv.
PM!

Säljer MASSOR med delar, Senda SM 260MM Bromsskiva, DRD PRO Original-avgasrör + ljuddämpare OSV OSV! PM!
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Henry skrev:
Skåningens-handelsbod skrev: varför tror du alla bilder rensas bort då?
du vill inte se dem, men du slipper med, det är dem som VERKLIGEN VILL se dem som ser dem.
Jag gör min deal, du gör din.
Med andra ord lämnar mig ifred framöver.
Varför är jag inte förvånad över ditt svar?
Du lyckades som vanligt att inte svara på något som var relevant i textstycket.

Hopplöst, du är vuxen och har inte lärt dig att svara på tilltal.
Och DU slutar tilltala mig.

Just det ja.... Det ligger en bild på ett ställe som skall tas hand om ja, den skall bort omgående. *Check - done*
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
guth
Varnad
Inlägg: 778
Blev medlem: 27 maj 2009, 21:06

Inlägg av guth »

Skåningens-handelsbod skrev:
Henry skrev:
Skåningens-handelsbod skrev: varför tror du alla bilder rensas bort då?
du vill inte se dem, men du slipper med, det är dem som VERKLIGEN VILL se dem som ser dem.
Jag gör min deal, du gör din.
Med andra ord lämnar mig ifred framöver.
Varför är jag inte förvånad över ditt svar?
Du lyckades som vanligt att inte svara på något som var relevant i textstycket.

Hopplöst, du är vuxen och har inte lärt dig att svara på tilltal.
Och DU slutar tilltala mig.

Just det ja.... Det ligger en bild på ett ställe som skall tas hand om ja, den skall bort omgående. *Check - done*
sluta tro du är någon jävla lagbok skåningen!
ex. "och DU ska sluta tilltala mig" , vad fan tror du att du är? frittland
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"

=)
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

guth skrev:
Skåningens-handelsbod skrev:
Henry skrev: Varför är jag inte förvånad över ditt svar?
Du lyckades som vanligt att inte svara på något som var relevant i textstycket.

Hopplöst, du är vuxen och har inte lärt dig att svara på tilltal.
Och DU slutar tilltala mig.

Just det ja.... Det ligger en bild på ett ställe som skall tas hand om ja, den skall bort omgående. *Check - done*
sluta tro du är någon jävla lagbok skåningen!
ex. "och DU ska sluta tilltala mig" , vad fan tror du att du är? frittland
Jag vill av respekt till er andra att henry slutar tilltala mig, varje gång han gjort det, har slutat i en ordfejd.
Det måste det bli ett slut på.

Jag fixade bort den på ett forum där den låg ensam, redo att lyftas ut.
jag plockar konsekvent bort alla gamla bilder nu. Dem finns på FB, men albumet är spärrat för enbart vänner numera.
Det gäller båda mina maskiner f.ö. alltså spärrat enbart vänner.
och vänlistan är massiv, med bl.a. Jesse James, Dave Perewitz, m.fl. tunga namn. endast 3 från TSR/moppevärlden överhuvudtaget.

Så jag har en fot i många läger.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
antonocean
Elmoped
Inlägg: 133
Blev medlem: 8 juli 2009, 00:01
Ort: Kumla

Inlägg av antonocean »

ok.
Användarens profilbild
antonocean
Elmoped
Inlägg: 133
Blev medlem: 8 juli 2009, 00:01
Ort: Kumla

Inlägg av antonocean »

ok.
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator
Inlägg: 3773
Blev medlem: 12 augusti 2007, 13:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av chifen »

Ta detta enskilt med någon mod nästa gång. Låser här
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Vill tillägga en sak!

Jag har alltid varit trevlig mot skåningen, och vad får jag tillbaka? Jo snällhet från henne med.

Testa me de innan ni går på en ni inte vet något om!
Bild
Låst