Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem
Inlägg: 5739
Blev medlem: 23 mars 2008, 17:11

Inlägg av Riejumrx »

aeroxr08 skrev:aa det gör det säkert:D
men man blir fan trött på en del brudar asså.......
aaaaaaa ddeeee suuuger,........
Nyxorzz
Användarens profilbild
aeroxr08
Varnad
Inlägg: 802
Blev medlem: 29 april 2009, 12:01
Ort: ängelholm
Kontakt:

Inlägg av aeroxr08 »

Riejumrx skrev:
aeroxr08 skrev:aa det gör det säkert:D
men man blir fan trött på en del brudar asså.......
aaaaaaa ddeeee suuuger,........
kan vara underbara ibland men förjävliga är vissa ibland..
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3

ta gärna en titt i mitt galleri :D
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker ;)
Användarens profilbild
millegustafsson_
Svårstartad skrothög
Inlägg: 178
Blev medlem: 11 januari 2008, 19:01
Ort: Hemma hos Meanzick :)

Inlägg av millegustafsson_ »

Jag snackar med en as nice brud , sen (såklart) så blev hon as osocial . Varför kan de inte finnas flickWallhack så man alltid vet vad som känner o vill haha :D
http://www.simpleclothing.se - Snow,skate och Streetwear

Gå gärna med på Facebook -
http://sv-se.facebook.com/pages/SimpleC ... 412?ref=ts
Användarens profilbild
aeroxr08
Varnad
Inlägg: 802
Blev medlem: 29 april 2009, 12:01
Ort: ängelholm
Kontakt:

Inlägg av aeroxr08 »

haha ja ellerhur ;)
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3

ta gärna en titt i mitt galleri :D
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker ;)
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

millegustafsson_ skrev:Jag snackar med en as nice brud , sen (såklart) så blev hon as osocial . Varför kan de inte finnas flickWallhack så man alltid vet vad som känner o vill haha :D
ÄR DU OTROGEN MILLE ? ;O
Tillhör mille!
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street
Inlägg: 2631
Blev medlem: 21 juni 2009, 23:17
Ort: Lysekil-0523!

Inlägg av -TeddaN- »

meanzick skrev:
millegustafsson_ skrev:Jag snackar med en as nice brud , sen (såklart) så blev hon as osocial . Varför kan de inte finnas flickWallhack så man alltid vet vad som känner o vill haha :D
ÄR DU OTROGEN MILLE ? ;O
Är du tillsammans med mille jonte:O? Då är ju du också otrogen! :evil:
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

-TeddaN- skrev:
meanzick skrev:
millegustafsson_ skrev:Jag snackar med en as nice brud , sen (såklart) så blev hon as osocial . Varför kan de inte finnas flickWallhack så man alltid vet vad som känner o vill haha :D
ÄR DU OTROGEN MILLE ? ;O
Är du tillsammans med mille jonte:O? Då är ju du också otrogen! :evil:
ja men jag har åtminstone berättat för min flickvän att jag är tillsammans med han och några till :D
Tillhör mille!
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street
Inlägg: 2631
Blev medlem: 21 juni 2009, 23:17
Ort: Lysekil-0523!

Inlägg av -TeddaN- »

meanzick skrev:
-TeddaN- skrev:
meanzick skrev: ÄR DU OTROGEN MILLE ? ;O
Är du tillsammans med mille jonte:O? Då är ju du också otrogen! :evil:
ja men jag har åtminstone berättat för min flickvän att jag är tillsammans med han och några till :D
Så det är fortfarande du och jag? :oops:
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

-TeddaN- skrev:
meanzick skrev:
-TeddaN- skrev:Är du tillsammans med mille jonte:O? Då är ju du också otrogen! :evil:
ja men jag har åtminstone berättat för min flickvän att jag är tillsammans med han och några till :D
Så det är fortfarande du och jag? :oops:
de med ;)
Tillhör mille!
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres
Inlägg: 1634
Blev medlem: 3 februari 2008, 13:22
Ort: överum

Inlägg av volvo_adde »

-TeddaN- skrev:
meanzick skrev:
-TeddaN- skrev:Är du tillsammans med mille jonte:O? Då är ju du också otrogen! :evil:
ja men jag har åtminstone berättat för min flickvän att jag är tillsammans med han och några till :D
Så det är fortfarande du och jag? :oops:
dissar du mig nu med? :cry:
Volvo Volvo gammal jävla Volvo
Användarens profilbild
millegustafsson_
Svårstartad skrothög
Inlägg: 178
Blev medlem: 11 januari 2008, 19:01
Ort: Hemma hos Meanzick :)

Inlägg av millegustafsson_ »

volvo_adde skrev:
-TeddaN- skrev:
meanzick skrev: ja men jag har åtminstone berättat för min flickvän att jag är tillsammans med han och några till :D
Så det är fortfarande du och jag? :oops:
dissar du mig nu med? :cry:
Dam - jag är i trubbel . Otrogen plus en dissig flicka förlåt meanzick gubbelubben :D
http://www.simpleclothing.se - Snow,skate och Streetwear

Gå gärna med på Facebook -
http://sv-se.facebook.com/pages/SimpleC ... 412?ref=ts
Viinika
Svårstartad skrothög
Inlägg: 223
Blev medlem: 27 juli 2009, 19:26
Ort: Trollhättan

Inlägg av Viinika »

Tjaa gubbs:)
Behöver lite hjälp med mitt förhållande.. Jag och min tjej typ tjafsar når vi inte är med varandra.. :( Sen så pratar hon typ mer med sina kompisar än mig. Mest tjejer, och när dom pratar så är de typ bara sex typ trekant ekr fler och sen säger hon inte med vilka hon vill göra de med... Sen då och då så pratar hon med någon kille..
Så behöver tips på hur vi kan fixa de här?? Kan jag göra något?? Elr vad som hellst??

Mvh:Viinikka
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Viinika skrev:Tjaa gubbs:)
Behöver lite hjälp med mitt förhållande.. Jag och min tjej typ tjafsar når vi inte är med varandra.. :( Sen så pratar hon typ mer med sina kompisar än mig. Mest tjejer, och när dom pratar så är de typ bara sex typ trekant ekr fler och sen säger hon inte med vilka hon vill göra de med... Sen då och då så pratar hon med någon kille..
Så behöver tips på hur vi kan fixa de här?? Kan jag göra något?? Elr vad som hellst??

Mvh:Viinikka
jag förstår inte mycke där ;p säger din flickvän att hon vill ha trekant ?
volvo_adde skrev:
-TeddaN- skrev:
meanzick skrev: ja men jag har åtminstone berättat för min flickvän att jag är tillsammans med han och några till :D
Så det är fortfarande du och jag? :oops:
dissar du mig nu med? :cry:
nej, jag har plats för er allihop ;)
Tillhör mille!
Viinika
Svårstartad skrothög
Inlägg: 223
Blev medlem: 27 juli 2009, 19:26
Ort: Trollhättan

Inlägg av Viinika »

meanzick skrev:
Viinika skrev:Tjaa gubbs:)
Behöver lite hjälp med mitt förhållande.. Jag och min tjej typ tjafsar når vi inte är med varandra.. :( Sen så pratar hon typ mer med sina kompisar än mig. Mest tjejer, och när dom pratar så är de typ bara sex typ trekant ekr fler och sen säger hon inte med vilka hon vill göra de med... Sen då och då så pratar hon med någon kille..
Så behöver tips på hur vi kan fixa de här?? Kan jag göra något?? Elr vad som hellst??

Mvh:Viinikka
jag förstår inte mycke där ;p säger din flickvän att hon vill ha trekant ?




Typ.. men vet inte riktigt.. vi tjafsar typ hela tiden om massa skit saker..
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Viinika skrev:
meanzick skrev:
Viinika skrev:Tjaa gubbs:)
Behöver lite hjälp med mitt förhållande.. Jag och min tjej typ tjafsar når vi inte är med varandra.. :( Sen så pratar hon typ mer med sina kompisar än mig. Mest tjejer, och när dom pratar så är de typ bara sex typ trekant ekr fler och sen säger hon inte med vilka hon vill göra de med... Sen då och då så pratar hon med någon kille..
Så behöver tips på hur vi kan fixa de här?? Kan jag göra något?? Elr vad som hellst??

Mvh:Viinikka
jag förstår inte mycke där ;p säger din flickvän att hon vill ha trekant ?




Typ.. men vet inte riktigt.. vi tjafsar typ hela tiden om massa skit saker..
fråga om hon vill ha de, men isf med dig å två tjejer :D
nej men de är alltså svårt att lösa såna problem men de är väll bara att fortsätta, försök att inte starta bråk om onödiga saker bara. var stark ;)
Tillhör mille!
Viinika
Svårstartad skrothög
Inlägg: 223
Blev medlem: 27 juli 2009, 19:26
Ort: Trollhättan

Inlägg av Viinika »

meanzick skrev:
Viinika skrev:
meanzick skrev: jag förstår inte mycke där ;p säger din flickvän att hon vill ha trekant ?




Typ.. men vet inte riktigt.. vi tjafsar typ hela tiden om massa skit saker..
fråga om hon vill ha de, men isf med dig å två tjejer :D
nej men de är alltså svårt att lösa såna problem men de är väll bara att fortsätta, försök att inte starta bråk om onödiga saker bara. var stark ;)


Jag vet har sagt att vi kan göra de med en till tjej :P Men de känns ändå inte så rätt.. Men ska försöka att inte starta några bråk elr sånt :)
Taaack :)
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN
Inlägg: 1081
Blev medlem: 16 mars 2009, 07:19

Inlägg av Muffä »

just nu gåre skit med min nya tjej som jag fick i fredags-.- Fan... första dagen blev jag liksom "älskad" eller så.. nu dom senaste har hon varit "off" mot mig. vi har suttit o pratat hela kvällen o hon frågade om vi skulle ta pause... O då sa jag nej, för jag tycker det att de e bättre göra slut ist för ta paus. för paus leder alltid till slut endå.. Iaf så är det så att hon ville grunna över natten o de skulle jag också göra. men va tycker ni?;O
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Muffä skrev:just nu gåre skit med min nya tjej som jag fick i fredags-.- Fan... första dagen blev jag liksom "älskad" eller så.. nu dom senaste har hon varit "off" mot mig. vi har suttit o pratat hela kvällen o hon frågade om vi skulle ta pause... O då sa jag nej, för jag tycker det att de e bättre göra slut ist för ta paus. för paus leder alltid till slut endå.. Iaf så är det så att hon ville grunna över natten o de skulle jag också göra. men va tycker ni?;O
se vad hon bestämmer sig för, men om du vill ha henne är ju paus bättre än att göra slut ? då kan du ju ta tillbaka henne, å det verkar ju även som att hon kan tänka sig det (:
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN
Inlägg: 1081
Blev medlem: 16 mars 2009, 07:19

Inlägg av Muffä »

meanzick skrev:
Muffä skrev:just nu gåre skit med min nya tjej som jag fick i fredags-.- Fan... första dagen blev jag liksom "älskad" eller så.. nu dom senaste har hon varit "off" mot mig. vi har suttit o pratat hela kvällen o hon frågade om vi skulle ta pause... O då sa jag nej, för jag tycker det att de e bättre göra slut ist för ta paus. för paus leder alltid till slut endå.. Iaf så är det så att hon ville grunna över natten o de skulle jag också göra. men va tycker ni?;O
se vad hon bestämmer sig för, men om du vill ha henne är ju paus bättre än att göra slut ? då kan du ju ta tillbaka henne, å det verkar ju även som att hon kan tänka sig det (:
hon vill inte förlora mig, det är jag som är tveksam just nu:S
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen
Inlägg: 1127
Blev medlem: 9 augusti 2007, 01:03
Ort: pargas (finland)

Inlägg av Gl3nn »

paus måste inte leda till slut. Hade paus med min tjej för ungefär ett år sen och vi är fortf ihop. men oftast leder det ju till det..

Men om ni just blev ihop och hon vill redan ha en paus? så är ni gjorda för varandra då?
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN
Inlägg: 1081
Blev medlem: 16 mars 2009, 07:19

Inlägg av Muffä »

nej, det är så att jag e svartsjuk och hon har många kill "kompisar" och jag klarar ju inte det. Så jag e lite osäker på vad JAG vill :S
Viinika
Svårstartad skrothög
Inlägg: 223
Blev medlem: 27 juli 2009, 19:26
Ort: Trollhättan

Inlägg av Viinika »

Muffä skrev:nej, det är så att jag e svartsjuk och hon har många kill "kompisar" och jag klarar ju inte det. Så jag e lite osäker på vad JAG vill :S

Jag har typ de likadant.. De är fan jobbigt..
Användarens profilbild
aeroxr08
Varnad
Inlägg: 802
Blev medlem: 29 april 2009, 12:01
Ort: ängelholm
Kontakt:

Inlägg av aeroxr08 »

Gl3nn skrev:paus måste inte leda till slut. Hade paus med min tjej för ungefär ett år sen och vi är fortf ihop. men oftast leder det ju till det..

Men om ni just blev ihop och hon vill redan ha en paus? så är ni gjorda för varandra då?
precis känns ju inte så om ni har varit tsm så kort tid..
men vafan man du har ju inte varit tsm så länge så tycker det är värt ett frsök så ta en paus och sen se hur hon är ...
ta dig lite tid till
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3

ta gärna en titt i mitt galleri :D
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker ;)
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN
Inlägg: 1081
Blev medlem: 16 mars 2009, 07:19

Inlägg av Muffä »

aeroxr08 skrev:
Gl3nn skrev:paus måste inte leda till slut. Hade paus med min tjej för ungefär ett år sen och vi är fortf ihop. men oftast leder det ju till det..

Men om ni just blev ihop och hon vill redan ha en paus? så är ni gjorda för varandra då?
precis känns ju inte så om ni har varit tsm så kort tid..
men vafan man du har ju inte varit tsm så länge så tycker det är värt ett frsök så ta en paus och sen se hur hon är ...
ta dig lite tid till
Får se vad hon vill imorgon:/ det jobbiga hon ska iväg i 2månader!!!till sin pappa i norge.. funderar på överaska henne där(A) va tycker ni??:S
Användarens profilbild
aeroxr08
Varnad
Inlägg: 802
Blev medlem: 29 april 2009, 12:01
Ort: ängelholm
Kontakt:

Inlägg av aeroxr08 »

Muffä skrev:
aeroxr08 skrev:
Gl3nn skrev:paus måste inte leda till slut. Hade paus med min tjej för ungefär ett år sen och vi är fortf ihop. men oftast leder det ju till det..

Men om ni just blev ihop och hon vill redan ha en paus? så är ni gjorda för varandra då?
precis känns ju inte så om ni har varit tsm så kort tid..
men vafan man du har ju inte varit tsm så länge så tycker det är värt ett frsök så ta en paus och sen se hur hon är ...
ta dig lite tid till
Får se vad hon vill imorgon:/ det jobbiga hon ska iväg i 2månader!!!till sin pappa i norge.. funderar på överaska henne där(A) va tycker ni??:S
ofyfan:O
men när sticker hon dit då? är det typ imorgon eller om nånn vecka?
men om det är om en vecka så ge henne chansen nu och sen om det känns bra så överraska henne där då blir hn glad ;)
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3

ta gärna en titt i mitt galleri :D
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker ;)
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN
Inlägg: 1081
Blev medlem: 16 mars 2009, 07:19

Inlägg av Muffä »

aeroxr08 skrev:
Muffä skrev:
aeroxr08 skrev: precis känns ju inte så om ni har varit tsm så kort tid..
men vafan man du har ju inte varit tsm så länge så tycker det är värt ett frsök så ta en paus och sen se hur hon är ...
ta dig lite tid till
Får se vad hon vill imorgon:/ det jobbiga hon ska iväg i 2månader!!!till sin pappa i norge.. funderar på överaska henne där(A) va tycker ni??:S
ofyfan:O
men när sticker hon dit då? är det typ imorgon eller om nånn vecka?
men om det är om en vecka så ge henne chansen nu och sen om det känns bra så överraska henne där då blir hn glad ;)
onsdag-.-
Användarens profilbild
aeroxr08
Varnad
Inlägg: 802
Blev medlem: 29 april 2009, 12:01
Ort: ängelholm
Kontakt:

Inlägg av aeroxr08 »

okej jaja blir det bättre nu fram till onsdag och det känns bra så ska du ju helt klart överraska henne
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3

ta gärna en titt i mitt galleri :D
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker ;)
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN
Inlägg: 1081
Blev medlem: 16 mars 2009, 07:19

Inlägg av Muffä »

Okej:) TACK!
Användarens profilbild
aeroxr08
Varnad
Inlägg: 802
Blev medlem: 29 april 2009, 12:01
Ort: ängelholm
Kontakt:

Inlägg av aeroxr08 »

[quote="Muffä"]Okej:) TACK![/quo
chill ;)
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3

ta gärna en titt i mitt galleri :D
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker ;)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Hejsan.
Jo nu är det så att jag har mitt första "riktiga" förhållande på G. :roll:
Jag och tjejen har pratat att vara på jullovet nu, men eftersom jag inte har varit i denna situation förut. Vad ska man göra när man är då? :shock:
Ge gärna lite tips :)
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN
Inlägg: 1081
Blev medlem: 16 mars 2009, 07:19

Inlägg av Muffä »

DEA!! skrev:Hejsan.
Jo nu är det så att jag har mitt första "riktiga" förhållande på G. :roll:
Jag och tjejen har pratat att vara på jullovet nu, men eftersom jag inte har varit i denna situation förut. Vad ska man göra när man är då? :shock:
Ge gärna lite tips :)
chilla, ligg i en säng;) titta på film. typ små mys kramas tillslut blire BANG BANG;);)) Lyssna på proffset muffä:D Teddan o bluerider vet att jag e NO1;)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

chilla, ligg i en säng;) titta på film. typ små mys kramas tillslut blire BANG BANG;)) Lyssna på proffset muffä Teddan o bluerider vet att jag e NO1;)
Hehe aa dom har kunskap från proffset.
Men det låter ju vettigt, typ hålla om henne och så, typ aa ta lite på henne? :roll:
BANG BANG !! :D
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN
Inlägg: 1081
Blev medlem: 16 mars 2009, 07:19

Inlägg av Muffä »

DEA!! skrev:
chilla, ligg i en säng;) titta på film. typ små mys kramas tillslut blire BANG BANG;)) Lyssna på proffset muffä Teddan o bluerider vet att jag e NO1;)
Hehe aa dom har kunskap från proffset.
Men det låter ju vettigt, typ hålla om henne och så, typ aa ta lite på henne? :roll:
BANG BANG !! :D
yess;) något mer du vill veta?:) köp choklad också(Y) :) sätt på en romantisk film! sitt VÄLDIGT nära o små smek liksom. Har du chansen att kyssas o du ser att hon verkar vilja. TA DEN! :)
Användarens profilbild
aeroxr08
Varnad
Inlägg: 802
Blev medlem: 29 april 2009, 12:01
Ort: ängelholm
Kontakt:

Inlägg av aeroxr08 »

DEA!! skrev:
chilla, ligg i en säng;) titta på film. typ små mys kramas tillslut blire BANG BANG;)) Lyssna på proffset muffä Teddan o bluerider vet att jag e NO1;)
Hehe aa dom har kunskap från proffset.
Men det låter ju vettigt, typ hålla om henne och så, typ aa ta lite på henne? :roll:
BANG BANG !! :D
haha precis bang bang!! ;)
ne men som muffä säger det man gör är väl att titta på fil så blir det lite mys pys sen när filmen är klar lägger ni er i sängen så blir det mer mys pys och sen är det det väl bang bang som gäller ;)
ne men tjejer är olika så inte alla som vill bang banga första gången men får ju se du får ju tafsa lite på henne sen mäker du om hon vill eller inte ;)
lyssna på proffset aeroxr08 ;)
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3

ta gärna en titt i mitt galleri :D
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker ;)
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN
Inlägg: 1081
Blev medlem: 16 mars 2009, 07:19

Inlägg av Muffä »

aeroxr08 skrev:
DEA!! skrev:
chilla, ligg i en säng;) titta på film. typ små mys kramas tillslut blire BANG BANG;)) Lyssna på proffset muffä Teddan o bluerider vet att jag e NO1;)
Hehe aa dom har kunskap från proffset.
Men det låter ju vettigt, typ hålla om henne och så, typ aa ta lite på henne? :roll:
BANG BANG !! :D
haha precis bang bang!! ;)
ne men som muffä säger det man gör är väl att titta på fil så blir det lite mys pys sen när filmen är klar lägger ni er i sängen så blir det mer mys pys och sen är det det väl bang bang som gäller ;)
ne men tjejer är olika så inte alla som vill bang banga första gången men får ju se du får ju tafsa lite på henne sen mäker du om hon vill eller inte ;)
lyssna på proffset aeroxr08 ;)
de med bang bang va skämt^^ men de andra är ungefär så jag gör:) funkar fint för mig (A)
Skriv svar