CSS fel

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Juppe
Extra Varnad
Inlägg: 145
Blev medlem: 26 oktober 2013, 14:42

CSS fel

Inlägg av Juppe »

Tjena, när jag lirar Counter strike source så när jag joinar en server så fungerar det helt normalt i ungefär 20 sekunder, sen står det connection problem i högra hörnet, och då står allt stilla. Sen blir jag disconnectad från servern och då står det Steam validation rejected. Men då kan jag joina igen och då fungerar det helt normalt. Nån som har/haft samma problem och hur ska man lösa detta dryga problem ? :)
Användarens profilbild
Oliver96
Elmoped
Inlägg: 146
Blev medlem: 29 januari 2013, 13:10

Re: CSS fel

Inlägg av Oliver96 »

Juppe skrev:Tjena, när jag lirar Counter strike source så när jag joinar en server så fungerar det helt normalt i ungefär 20 sekunder, sen står det connection problem i högra hörnet, och då står allt stilla. Sen blir jag disconnectad från servern och då står det Steam validation rejected. Men då kan jag joina igen och då fungerar det helt normalt. Nån som har/haft samma problem och hur ska man lösa detta dryga problem ? :)
Prova att gå in i steam och högerklicka på css, sedan properties och tryck på verify game cache. Kanske fixar det ;)
Bild
Juppe
Extra Varnad
Inlägg: 145
Blev medlem: 26 oktober 2013, 14:42

Inlägg av Juppe »

Schysst, funkar prima nu ;)
Användarens profilbild
Oliver96
Elmoped
Inlägg: 146
Blev medlem: 29 januari 2013, 13:10

Inlägg av Oliver96 »

Juppe skrev:Schysst, funkar prima nu ;)
Bra :)
Bild
Juppe
Extra Varnad
Inlägg: 145
Blev medlem: 26 oktober 2013, 14:42

Inlägg av Juppe »

Bumpar den här tråden igen... Nu har det börjat jävlas igen! har försökt och göra samma sak igen men det hjälper inte, sjukt drygt. Plus att samma sak har börja hända på GO så när man joinar ett game så står det disconnectet högst upp i höger sen när man rejoinar så fungerar allt vanligt igen. Uppskattar hjälp för att fixa det här...
Skriv svar