Jodå, får se hur de går!DEA!! skrev:Bara go fot it will3!
Är det någon som läst Magnus Samuelssons bok?!
Läste lite om den nyss, verkar rätt intressant.. kanske man får ta å beställa hem den?
Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo
variera reps och set, vikt också. du kan även superseta stångcurl med hantlar på biceps, och dropset går väl också.Seenz skrev:Tjenare, jag gymmar ca. 5-7 dagar i veckan nu på sommarlovet, och varje gång det är dags för ett bicep/tricep pass så kör jag 1 bicep övning 12 ggr sen direkt efter 1 tricep övning 12 ggr. och jag kör 3 repetioner och sen gör jag två nya övningar.
Iaf förr i tiden fick jag alltid träningsvärk men nu förtiden känner jag inte ett piss dagen efter jag har gymmat i armarna om man gämför med t.ex ett benpass.
Frågan är nu varför jag inte får nån träningsvärk i armarna?
Jag kör maximal vikt och kör exakt det jag klarar tolv gånger.
Och när jag även gymmar liksom 3 bicep övningar i rad och 3 triceps övningar i rad så känner jag heller inget dagen efter.
jag vilar 30-40sec efter varje övning
dina mskler har vänjt sig att arbetaSeenz skrev:Tjenare, jag gymmar ca. 5-7 dagar i veckan nu på sommarlovet, och varje gång det är dags för ett bicep/tricep pass så kör jag 1 bicep övning 12 ggr sen direkt efter 1 tricep övning 12 ggr. och jag kör 3 repetioner och sen gör jag två nya övningar.
Iaf förr i tiden fick jag alltid träningsvärk men nu förtiden känner jag inte ett piss dagen efter jag har gymmat i armarna om man gämför med t.ex ett benpass.
Frågan är nu varför jag inte får nån träningsvärk i armarna?
Jag kör maximal vikt och kör exakt det jag klarar tolv gånger.
Och när jag även gymmar liksom 3 bicep övningar i rad och 3 triceps övningar i rad så känner jag heller inget dagen efter.
jag vilar 30-40sec efter varje övning
Smak? Kört igenom 3st 6.7kgs påsar nu, börjar tröttna rätt rejält på Banana Strawberry smaken nu kan jag lova.DEA!! skrev:Fick hem mitt mutant mass idag och får se hur det går, lär bli fläskig
Helt enig dock är jag osäker om jag hinner om jag kör 4 pass iallafall nu på sommarn/hösten när det blir en del spjutteknik ute. VIntern är annolunda när man inte kastar så mycket utan man kör bara 2st teknikpass och resten kast styrka ihop med gymmetDEA!! skrev:Det är ju helt hur du känner, bara att testa!
Det är svårt att hitta en balans med 3 gympass i veckan och få med hela kroppen. .
Japp på Benen kör jag knäböj, benspark, bencurl Och på ryggen blir det latsdrag, Sittande rodd (man sitter ner och drar emot sig) marklyft och sen den sista kommer jag inte ihåg vad den heter men man står lite lutande frammåt har en tung hantel och drar nerifrån och upp mot bröstet.DEA!! skrev:joo det förstår jag! :
Men kan rekommendera att då köra basövningarna när du tex har rygg/benpasset, alltså att du kör knäböj och marklyft.
Gött då gör man något rätt Försöker hålla mig till basövningar så mycket som möjligt sen finns det ju vissa saker som man måste vika ifrån basövningar tack för info och lite tips!DEA!! skrev:Det är bra!
Ändå ligger mutant "endast" på runt 1400 kcal per portion med mjölk.DEA!! skrev:Aldrig hört talas om, förklara
Mutant mass gav mig mer på magen efter 4 portioner. Det behöver inte jag xD
-DEA!! skrev:Vad ska man göra menar du med "spänna muskeln till max och stretcha om vartannat"?
Låter fint, skulle vilja se film på 92.5 i bänk på en kroppsvikt på 58-59 dock! Men de låter bra.Dawidd skrev:Hur går det för er då?
Fått upp 92,5 i bänken med kroppsvikt på 58-59,sen 4 reps på 100 i böj
Spelar ingen roll, fortfarande samma vikt som JSM rekordet. Tror ej på de innan filmDEA!! skrev:59kg muskler?
99% chans ja, annars hade han nog svarat nu! Men om de stämmer så vore de grymt med en film, kanske inte ens är full ROM bänk, utan någon dålig variant.difaren skrev:dawwiiidd trollar så det bara ryker om öronen.