Träning, kost & hälsa-tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Böldhare skrev:Tänkte dra igång med träningen nu efter ett hyfsat långt uppehåll tänkte köra så här.

Måndag: Bröst, Mage
Tisdag: Vila/ ju jutsu
Onsdag: Rygg, Biceps
Torsdag: Axlar, Triceps
Fredag: Ben,Mage
Lördag: Vila
Söndag: Vila/ ju jutsu

Är 183 och väger 63 kg.
Ovanpå det så tänkte jag köra Gainer Pro(om mamma går med på det)
varje pass kommer vara 30-35 min ungefär.

Lite kritik på det tack! :D
Ehmmm... hinner du genomföra alla övningar och så vidare på 30min/pass..?!
Användarens profilbild
Böldhare
Elmoped
Inlägg: 123
Blev medlem: 6 oktober 2012, 20:45

Inlägg av Böldhare »

Kanske inte, kan ju förlänga till 45 min i så fall. Man vill inte ha allt för långa i början heller :roll:
Användarens profilbild
Boomer
Något annat
Inlägg: 344
Blev medlem: 18 juni 2010, 14:20
Ort: Uddevalla
Kontakt:

Inlägg av Boomer »

Drar på mitt första MMA pass imorgon fett taggad :D
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
Användarens profilbild
Börniee
Gasres
Inlägg: 1526
Blev medlem: 16 september 2011, 20:00
Ort: Uddevalla

Inlägg av Börniee »

Boomer skrev:Drar på mitt första MMA pass imorgon fett taggad :D
Faan va nice ju :)
Lycka till :D
Mitt Rieju Rrx Projekt
kjelle skrev:
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Är du utrustad med penis kommer du att göra det.
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

så jävla kul när man börjar märka resultat :D benen har blivit mycket fastare av all cykling och springande och jag ser även att fettet från magen långsamt har börjat att försvinna. dock så återstår det många mil innan jag blir nöjd men det känns underbart att man börjar se resultat av sin träning!

kan lägga upp en ny bild i slutet av månaden :)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

-2,2kg!
Årets Styrelsemedlem 2013
Fatzy
Svårstartad skrothög
Inlägg: 300
Blev medlem: 23 september 2012, 14:37

Inlägg av Fatzy »

Demuz skrev:så jävla kul när man börjar märka resultat :D benen har blivit mycket fastare av all cykling och springande och jag ser även att fettet från magen långsamt har börjat att försvinna. dock så återstår det många mil innan jag blir nöjd men det känns underbart att man börjar se resultat av sin träning!

kan lägga upp en ny bild i slutet av månaden :)
DEA!! skrev:-2,2kg!
Tummen upp för er båda!
Börjar även jag märka lite resultat 8)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Trinity
Svårstartad skrothög
Inlägg: 275
Blev medlem: 19 juli 2011, 22:36
Kontakt:

Inlägg av Trinity »

DEA!! skrev:-2,2kg!
Grymt! deffar du? eller är du överviktig och försöker att bli av med det?
till att klia dig i röven med..

VA FAN TROR DU? de står ju för helvete FJÄDERVERKTYG!

Alltså du måste ju läsa själv oxå imellanåt
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Hur ska man säga. .? Jag är överviktig jaa, men har mycket muskler :) får fixa bild!
Årets Styrelsemedlem 2013
Trinity
Svårstartad skrothög
Inlägg: 275
Blev medlem: 19 juli 2011, 22:36
Kontakt:

Inlägg av Trinity »

DEA!! skrev:Hur ska man säga. .? Jag är överviktig jaa, men har mycket muskler :) får fixa bild!
Jag har också gått ned en del. Jag var rejält överviktig och vägde 108kg men har nu gått ned 18.1kg och väger 89.9. Jag kan säga att jag inte har byggt mycket muskler under den perioden men jag ser ändå "biffigare" ut
till att klia dig i röven med..

VA FAN TROR DU? de står ju för helvete FJÄDERVERKTYG!

Alltså du måste ju läsa själv oxå imellanåt
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Troligtvis nej! Eftersom muskelbyggning o viktminskning inte går hand i hand..
Årets Styrelsemedlem 2013
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Är det bara jag som går upp i vikt och inte bryr sig?
Alla verkar ju fan hålla på med deffskiten!
Användarens profilbild
Börniee
Gasres
Inlägg: 1526
Blev medlem: 16 september 2011, 20:00
Ort: Uddevalla

Inlägg av Börniee »

difaren skrev:Är det bara jag som går upp i vikt och inte bryr sig?
Alla verkar ju fan hålla på med deffskiten!
Jag stör mig på att jag går NER i vikt...
Mitt Rieju Rrx Projekt
kjelle skrev:
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Är du utrustad med penis kommer du att göra det.
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Börniee skrev:
difaren skrev:Är det bara jag som går upp i vikt och inte bryr sig?
Alla verkar ju fan hålla på med deffskiten!
Jag stör mig på att jag går NER i vikt...
Ät mer då?
Fatzy
Svårstartad skrothög
Inlägg: 300
Blev medlem: 23 september 2012, 14:37

Inlägg av Fatzy »

difaren skrev:Är det bara jag som går upp i vikt och inte bryr sig?
Alla verkar ju fan hålla på med deffskiten!
Snart blir det att bygga muskler igen!

Nu till en annan fråga, vilket erbjudande är bättre?
Det HÄR eller det HÄR?
Jag är ute efter att bygga så mycket muskler som möjligt och vill optimera mina chanser. Var först inne på proteinpulver men det är både dyrare än det andra alternativet och sen har morsan snappat upp att någon fick magen sönderfräten av proteinpulver, något som jag synar. Så jag behöver hjälp med att välja vilken av produkterna och motbevisa att det fräter sönder magen.
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Användarens profilbild
Börniee
Gasres
Inlägg: 1526
Blev medlem: 16 september 2011, 20:00
Ort: Uddevalla

Inlägg av Börniee »

difaren skrev:
Börniee skrev:
difaren skrev:Är det bara jag som går upp i vikt och inte bryr sig?
Alla verkar ju fan hålla på med deffskiten!
Jag stör mig på att jag går NER i vikt...
Ät mer då?
Av vad? Allt?
Äter massa kolhydrater mycket kött osv, men äter dock nästan inget efter träning!!
Tycker du man ska börja atä något efteråt eller ska man köpa got kosttilskott?? ;)
Mitt Rieju Rrx Projekt
kjelle skrev:
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Är du utrustad med penis kommer du att göra det.
Användarens profilbild
Boomer
Något annat
Inlägg: 344
Blev medlem: 18 juni 2010, 14:20
Ort: Uddevalla
Kontakt:

Inlägg av Boomer »

Hemma nu efter MMA passet! Var det sjukaste jag vart med om fyfan xd Jobbigt så inåt helvete men så jäkla kul :D Slutade med att jag nästan svimmade och en kille tränade så hårt att han spydde :P klassiska nybörjar fel som vi gjorde haha
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Fatzy skrev:
difaren skrev:Är det bara jag som går upp i vikt och inte bryr sig?
Alla verkar ju fan hålla på med deffskiten!
Snart blir det att bygga muskler igen!

Nu till en annan fråga, vilket erbjudande är bättre?
Det HÄR eller det HÄR?
Jag är ute efter att bygga så mycket muskler som möjligt och vill optimera mina chanser. Var först inne på proteinpulver men det är både dyrare än det andra alternativet och sen har morsan snappat upp att någon fick magen sönderfräten av proteinpulver, något som jag synar. Så jag behöver hjälp med att välja vilken av produkterna och motbevisa att det fräter sönder magen.
Skulle tagit det sista paketet! riktigt prisvärt! :D

fråga henne vad det är som fräts sönder av tex kött och grönsaker... protein finns i det mesta..

protein bygger ju upp muskler, det fräter inget. och sen är protein vanligt hedeligt protein och ingen prestationshöjjare man blir tokig av. förklara bara att man ska ha mycket protein när man tränar och att det inte ersätter kosten, utan plussar på mer protein!




Boomer skrev:Hemma nu efter MMA passet! Var det sjukaste jag vart med om fyfan xd Jobbigt så inåt helvete men så jäkla kul :D Slutade med att jag nästan svimmade och en kille tränade så hårt att han spydde :P klassiska nybörjar fel som vi gjorde haha
fy fan vad najs! :D var väldigt inne på att börja med det själv ett tag... har du några bakgrunder i andra kampsporter?
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

difaren skrev:Är det bara jag som går upp i vikt och inte bryr sig?
Alla verkar ju fan hålla på med deffskiten!
Samma här, ökat 11kg sedan jag börja träna! Bara början, sluta hålla på med deff skiten, seriöst väger ni runt 80-85 på 1.80 fatta vilken bra grund ni har för och öka muskelmassa o se större ut!

Själv vägde jag 67 på 1,92, JÄVLIGT tanig! Ligger på 78 nu, lite under i skrivande läge kanske... Vart sjuk, ska upp till 85 MINST! Sedan börjar jag bry mig mer om utseendet.
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Börniee skrev:
difaren skrev:
Börniee skrev: Jag stör mig på att jag går NER i vikt...
Ät mer då?
Av vad? Allt?
Äter massa kolhydrater mycket kött osv, men äter dock nästan inget efter träning!!
Tycker du man ska börja atä något efteråt eller ska man köpa got kosttilskott?? ;)
Äter du seriöst inget efter träning? Det är viktigt som fan så kroppen återhämtar sig ordentligt.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

difaren skrev:Är det bara jag som går upp i vikt och inte bryr sig?
Alla verkar ju fan hålla på med deffskiten!
Skillnad på vikt o vikt..
Årets Styrelsemedlem 2013
euroman
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 394
Blev medlem: 5 maj 2011, 11:26
Ort: Dals-ed

Inlägg av euroman »

difaren skrev:
Börniee skrev:
difaren skrev: Ät mer då?
Av vad? Allt?
Äter massa kolhydrater mycket kött osv, men äter dock nästan inget efter träning!!
Tycker du man ska börja atä något efteråt eller ska man köpa got kosttilskott?? ;)
Äter du seriöst inget efter träning? Det är viktigt som fan så kroppen återhämtar sig ordentligt.
Det är ju efter träning och på morgonen som kroppen behöver mest mat och tillskott igentligen det är ju då man har som minst proteiner mm i kroppen. Själv brukar jag dra i mig en whey 80 direkt efter ett hårt pass för att sedan äta kvällsmat eller middage beroende på om det är helg eller vardag :) Brukar dra i mig en liten dos varje morgon 0,5dl ihop med frukosten för att hålla mig mättare fram till lunch utan att bänna ur mig muskler. Kör ganska hårda pass i veckan, hårda löpningspass ihop med hård kaststykra och gym vilket gör att skulle jag inte äta efter träningen skulle jag fan inte orka gå till jobbet dagen efter :P
Zundapp ks50 70cc athena "agge steg2+ port" mikuni 20mm racerör, race stake, Nerplockad för mer portning samt renovering av ram och motor!
Användarens profilbild
Boomer
Något annat
Inlägg: 344
Blev medlem: 18 juni 2010, 14:20
Ort: Uddevalla
Kontakt:

Inlägg av Boomer »

Boomer skrev:Hemma nu efter MMA passet! Var det sjukaste jag vart med om fyfan xd Jobbigt så inåt helvete men så jäkla kul :D Slutade med att jag nästan svimmade och en kille tränade så hårt att han spydde :P klassiska nybörjar fel som vi gjorde haha
fy fan vad najs! :D var väldigt inne på att börja med det själv ett tag... har du några bakgrunder i andra kampsporter?[/quote Ingen bakgrund alls :) Men det var jävulskt kul :)
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
Användarens profilbild
Börniee
Gasres
Inlägg: 1526
Blev medlem: 16 september 2011, 20:00
Ort: Uddevalla

Inlägg av Börniee »

euroman skrev:
difaren skrev:
Börniee skrev: Av vad? Allt?
Äter massa kolhydrater mycket kött osv, men äter dock nästan inget efter träning!!
Tycker du man ska börja atä något efteråt eller ska man köpa got kosttilskott?? ;)
Äter du seriöst inget efter träning? Det är viktigt som fan så kroppen återhämtar sig ordentligt.
Det är ju efter träning och på morgonen som kroppen behöver mest mat och tillskott igentligen det är ju då man har som minst proteiner mm i kroppen. Själv brukar jag dra i mig en whey 80 direkt efter ett hårt pass för att sedan äta kvällsmat eller middage beroende på om det är helg eller vardag :) Brukar dra i mig en liten dos varje morgon 0,5dl ihop med frukosten för att hålla mig mättare fram till lunch utan att bänna ur mig muskler. Kör ganska hårda pass i veckan, hårda löpningspass ihop med hård kaststykra och gym vilket gör att skulle jag inte äta efter träningen skulle jag fan inte orka gå till jobbet dagen efter :P
Vad rekomenderar ni att äta efteråt? En köttbit, fisk, kyckling? Grönsaker, en morot?
Nu snackar vi ju om direkt efteråt! Äter ju såklart efteråt men det är ju ungefär 1h efteråt det är riktig middag/kvällsmat! ;)
Men ska man köpa typ whey 100 och ta direkt efteråt och under träning? ;)
Vad äter ni DIREKT efter träning? :)
Mitt Rieju Rrx Projekt
kjelle skrev:
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Är du utrustad med penis kommer du att göra det.
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

whey 80 med 3 dl mjölk

innan jag börja med de hade jag med mig en banan och mjölk 3-4 dl mjölk

sen riktgit mycket mat efter träning, du ska gå upp i vikt och jag gjorde detta när jag gick ner i i vikt, så ät som en jävla häst :P
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
Börniee
Gasres
Inlägg: 1526
Blev medlem: 16 september 2011, 20:00
Ort: Uddevalla

Inlägg av Börniee »

david96 skrev:whey 80 med 3 dl mjölk

innan jag börja med de hade jag med mig en banan och mjölk 3-4 dl mjölk

sen riktgit mycket mat efter träning, du ska gå upp i vikt och jag gjorde detta när jag gick ner i i vikt, så ät som en jävla häst :P
Skillnad på whey 80 och 100??
Mitt Rieju Rrx Projekt
kjelle skrev:
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Är du utrustad med penis kommer du att göra det.
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Direkt direkt efter träning ska du dricka några glas chokladmjölk. Du får ut protein snabbt som fan till musklerna. Whey dricker du för att växa, o de behöver du inte göra direkt efter träning, utan det tar du typ mellan måltider. Totalt onödigt o gå på pulver, lär dig äta riktigt istället. Blir billigare också. Sök på de ifall ni inte tror mig. :)

Protein behövs för återuppbyggnaden av musklen efter du har brutit ner den ( tränat) o de behövs lika väl dagen efter som samma kväll. Man växer vid matbordet o i sängen, inte på gymmet!
bibapeolola
Användarens profilbild
Börniee
Gasres
Inlägg: 1526
Blev medlem: 16 september 2011, 20:00
Ort: Uddevalla

Inlägg av Börniee »

Axel skrev:Direkt direkt efter träning ska du dricka några glas chokladmjölk. Du får ut protein snabbt som fan till musklerna. Whey dricker du för att växa, o de behöver du inte göra direkt efter träning, utan det tar du typ mellan måltider. Totalt onödigt o gå på pulver, lär dig äta riktigt istället. Blir billigare också. Sök på de ifall ni inte tror mig. :)

Protein behövs för återuppbyggnaden av musklen efter du har brutit ner den ( tränat) o de behövs lika väl dagen efter som samma kväll. Man växer vid matbordet o i sängen, inte på gymmet!
Vd menar du med choklad mjölj? Smält choklad och blanda med mjölk elle? ^^
Eller menar du oboy?
Mitt Rieju Rrx Projekt
kjelle skrev:
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Är du utrustad med penis kommer du att göra det.
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Börniee skrev:
Axel skrev:Direkt direkt efter träning ska du dricka några glas chokladmjölk. Du får ut protein snabbt som fan till musklerna. Whey dricker du för att växa, o de behöver du inte göra direkt efter träning, utan det tar du typ mellan måltider. Totalt onödigt o gå på pulver, lär dig äta riktigt istället. Blir billigare också. Sök på de ifall ni inte tror mig. :)

Protein behövs för återuppbyggnaden av musklen efter du har brutit ner den ( tränat) o de behövs lika väl dagen efter som samma kväll. Man växer vid matbordet o i sängen, inte på gymmet!
Vd menar du med choklad mjölj? Smält choklad och blanda med mjölk elle? ^^
Eller menar du oboy?
Oboy, pucko, vad som. Helst vanlig mjölk + oboy men finns ju många sorters oboypulver så skrev chokladmjölk. ;)
bibapeolola
Användarens profilbild
Börniee
Gasres
Inlägg: 1526
Blev medlem: 16 september 2011, 20:00
Ort: Uddevalla

Inlägg av Börniee »

Axel skrev:
Börniee skrev:
Axel skrev:Direkt direkt efter träning ska du dricka några glas chokladmjölk. Du får ut protein snabbt som fan till musklerna. Whey dricker du för att växa, o de behöver du inte göra direkt efter träning, utan det tar du typ mellan måltider. Totalt onödigt o gå på pulver, lär dig äta riktigt istället. Blir billigare också. Sök på de ifall ni inte tror mig. :)

Protein behövs för återuppbyggnaden av musklen efter du har brutit ner den ( tränat) o de behövs lika väl dagen efter som samma kväll. Man växer vid matbordet o i sängen, inte på gymmet!
Vd menar du med choklad mjölj? Smält choklad och blanda med mjölk elle? ^^
Eller menar du oboy?
Oboy, pucko, vad som. Helst vanlig mjölk + oboy men finns ju många sorters oboypulver så skrev chokladmjölk. ;)
Vad kallade du mig sa du??? :evil: ^^
Nemän ok får nog göra det då ;)
Tränat i två månader snart och bara käkat ordentlig mat men slarvar nog lite efteråt skulle jag tro :/
Mitt Rieju Rrx Projekt
kjelle skrev:
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Är du utrustad med penis kommer du att göra det.
euroman
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 394
Blev medlem: 5 maj 2011, 11:26
Ort: Dals-ed

Inlägg av euroman »

Börniee skrev:
euroman skrev:
difaren skrev: Äter du seriöst inget efter träning? Det är viktigt som fan så kroppen återhämtar sig ordentligt.
Det är ju efter träning och på morgonen som kroppen behöver mest mat och tillskott igentligen det är ju då man har som minst proteiner mm i kroppen. Själv brukar jag dra i mig en whey 80 direkt efter ett hårt pass för att sedan äta kvällsmat eller middage beroende på om det är helg eller vardag :) Brukar dra i mig en liten dos varje morgon 0,5dl ihop med frukosten för att hålla mig mättare fram till lunch utan att bänna ur mig muskler. Kör ganska hårda pass i veckan, hårda löpningspass ihop med hård kaststykra och gym vilket gör att skulle jag inte äta efter träningen skulle jag fan inte orka gå till jobbet dagen efter :P
Vad rekomenderar ni att äta efteråt? En köttbit, fisk, kyckling? Grönsaker, en morot?
Nu snackar vi ju om direkt efteråt! Äter ju såklart efteråt men det är ju ungefär 1h efteråt det är riktig middag/kvällsmat! ;)
Men ska man köpa typ whey 100 och ta direkt efteråt och under träning? ;)
Vad äter ni DIREKT efter träning? :)
jag kör whey 80 direkt efter träning, sedan äter jag när jag kommer hem :) Sedan kör jag även whey 80 tillsammans med frukosten för bättre resultat sedan banan som mellanmål om man skulle känna sig sugen :)
Zundapp ks50 70cc athena "agge steg2+ port" mikuni 20mm racerör, race stake, Nerplockad för mer portning samt renovering av ram och motor!
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

Bild


Bild

början på en lång resa.. :)
Användarens profilbild
JakobRRX
Elmoped
Inlägg: 149
Blev medlem: 23 augusti 2012, 18:03
Ort: Mora

Inlägg av JakobRRX »

Demuz skrev:Bild


Bild

början på en lång resa.. :)
Ser bra ut! :D Hur lång tid tog det? :)
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Välhängd demuz! ser bra ut :)
bibapeolola
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Demuz skrev:Bild


Bild

början på en lång resa.. :)
Du ser ju ut att spänna ut magen lite på första bilden :P
Årets Styrelsemedlem 2013
Skriv svar