Träning, kost & hälsa-tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

ZMA är ren skit.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
derbeyy
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 600
Blev medlem: 6 april 2012, 10:37

Inlägg av derbeyy »

DEA!! skrev:ZMA är ren skit.
Tråkigt att höra för har just beställt de nu:/
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

man ska ju väga sig på morgonen :) ska jag göra imorgon..

har du gått ner så mycket och du känner dig lika stor i muskler så är dem nog bara pumpade :) när man tränat så blir ju musklerna stenhårda :)

enligt ShapeUp-appen så:

-har jag BMI 25.4

-om jag ska gå ner 1kg/vecka så kommer jag nå 70kg på ca 15 veckor

-1776 kalorier varav 200g protein, 100g kolhydrater samt 100g fett är målet per dag.

- vägning varje dag för att se resultat.

-gym 4 gånger/vecka




tror ni att det blir bra? hhur man man räkna ut hur mycket allt fett väger så man kan sätta ett viktmål?
Fatzy
Svårstartad skrothög
Inlägg: 300
Blev medlem: 23 september 2012, 14:37

Inlägg av Fatzy »

PK skrev:man ska ju väga sig på morgonen :) ska jag göra imorgon..

har du gått ner så mycket och du känner dig lika stor i muskler så är dem nog bara pumpade :) när man tränat så blir ju musklerna stenhårda :)

enligt ShapeUp-appen så:

-har jag BMI 25.4

-om jag ska gå ner 1kg/vecka så kommer jag nå 70kg på ca 15 veckor

-1776 kalorier varav 200g protein, 100g kolhydrater samt 100g fett är målet per dag.

- vägning varje dag för att se resultat.

-gym 4 gånger/vecka




tror ni att det blir bra? hhur man man räkna ut hur mycket allt fett väger så man kan sätta ett viktmål?
Är väl inte så insatt, men jag tycker att det blir lite drygt om man ska väga sig varje dag? Kanske räcker med 2-3 dagar i veckan? Annars känns det nästan som att vågen kommer att stå på samma (vet att det går ner, men inte så drastiskt varje dag..) Jag skulle nog väga mig typ 2 dagar, fredag och måndag. Då ser jag hur bra det har gått under veckan och under helgen. Går väl inte så bra då jag bor på två ställer och vi har två olika vågar som förmodligen visar olika, så jag väger mig varannan vecka :)

[spoiler]Vet att allt jag skriver, inkluderat detta, har varit, är och kommer att bli luddigt. Och jag ber om ursäkt för det!
Men jag hoppas att ni kan förstå :)[/spoiler]
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Användarens profilbild
robinkarlssson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 310
Blev medlem: 10 maj 2011, 14:05

Inlägg av robinkarlssson »

Fatzy skrev:
PK skrev:man ska ju väga sig på morgonen :) ska jag göra imorgon..

har du gått ner så mycket och du känner dig lika stor i muskler så är dem nog bara pumpade :) när man tränat så blir ju musklerna stenhårda :)

enligt ShapeUp-appen så:

-har jag BMI 25.4

-om jag ska gå ner 1kg/vecka så kommer jag nå 70kg på ca 15 veckor

-1776 kalorier varav 200g protein, 100g kolhydrater samt 100g fett är målet per dag.

- vägning varje dag för att se resultat.

-gym 4 gånger/vecka




tror ni att det blir bra? hhur man man räkna ut hur mycket allt fett väger så man kan sätta ett viktmål?
Är väl inte så insatt, men jag tycker att det blir lite drygt om man ska väga sig varje dag? Kanske räcker med 2-3 dagar i veckan? Annars känns det nästan som att vågen kommer att stå på samma (vet att det går ner, men inte så drastiskt varje dag..) Jag skulle nog väga mig typ 2 dagar, fredag och måndag. Då ser jag hur bra det har gått under veckan och under helgen. Går väl inte så bra då jag bor på två ställer och vi har två olika vågar som förmodligen visar olika, så jag väger mig varannan vecka :)

[spoiler]Vet att allt jag skriver, inkluderat detta, har varit, är och kommer att bli luddigt. Och jag ber om ursäkt för det!
Men jag hoppas att ni kan förstå :)[/spoiler]

Instämmer.
Räkna med att väga dig varje vecka istället för dag, då du kanske tappar motivationen om vikten är detsamma ett tag framöver.
Att väga sig varje dag gör knappt ens dem som ska upp och tävla..
Enligt mig så är snutar en bra sak att ha!
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Skulle rekommendera dig o väga dig varje dag eller iaf 4 ggr/vecka.

OM du väger dig t.ex. Måndag o Fredag kanske du har gått ner 0.7kg mellan måndag-torsdag men sedan går du upp 1.2 på fredagen då tror du att du gått upp 0.5kg under veckan trotts att de bara va den dagen.

Detta är ett tips jag fått av mer erfarna människor än någon här på tsr.
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
robinkarlssson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 310
Blev medlem: 10 maj 2011, 14:05

Inlägg av robinkarlssson »

MrAndersson skrev:Skulle rekommendera dig o väga dig varje dag eller iaf 4 ggr/vecka.

OM du väger dig t.ex. Måndag o Fredag kanske du har gått ner 0.7kg mellan måndag-torsdag men sedan går du upp 1.2 på fredagen då tror du att du gått upp 0.5kg under veckan trotts att de bara va den dagen.

Detta är ett tips jag fått av mer erfarna människor än någon här på tsr.
Vilket påhopp!
Enligt mig så är snutar en bra sak att ha!
Användarens profilbild
Boomer
Något annat
Inlägg: 344
Blev medlem: 18 juni 2010, 14:20
Ort: Uddevalla
Kontakt:

Inlägg av Boomer »

Har för mig att jag läste någonstans att man kan ungefär gå upp ca 2kg i muskelmassa per år stämmer detta tro?
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Boomer skrev:Har för mig att jag läste någonstans att man kan ungefär gå upp ca 2kg i muskelmassa per år stämmer detta tro?
I ren muskelmassa är det omkring där. Iallafall inte mycket mer.
Årets Styrelsemedlem 2013
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

DEA!! skrev:
Boomer skrev:Har för mig att jag läste någonstans att man kan ungefär gå upp ca 2kg i muskelmassa per år stämmer detta tro?
I ren muskelmassa är det omkring där. Iallafall inte mycket mer.
Vart fel i senaste inlägget där ja skrev månader... hehe. Är som dea redan sagt, ÅR det handlar om!

Har läst att personer kan under sjuk bulk och perfekt träning kan max gå upp 8kg ren muskelmassa/år

En annan person med perfekt kost och allt sånt, 4-5kg

De är då baserat på en fullvuxen kille som sagt tränar och äter perfekt!!

Dags att bege sig mot benpasset!
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

bara jag som får ont i magen av att käka kreatin ? åt ett som difaren körde på och blev sjukt dålig i magen, men nu har brorsan fixat ett nytt, är inte allergisk mot de men blir fortfarande dålig i ont/magen, detta är bara 30 min efter jag har tagit de och går över snabbt, men känns inte som de ska vara så :)?


btw 59 kilo börjar gå lite för långt nu.. och fortfarande underhudsfett längst ner på magen :S ska köra på tills sommaren och se om jag får bort de dock, så deffar jag inte längre, utan bara skippar godis/dricka etc, ja de jag inte behöver

växer ändå i muskler, syns och även mäter även + ökar rätt snabbt i vikter/ork :)
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

david96 skrev:bara jag som får ont i magen av att käka kreatin ? åt ett som difaren körde på och blev sjukt dålig i magen, men nu har brorsan fixat ett nytt, är inte allergisk mot de men blir fortfarande dålig i ont/magen, detta är bara 30 min efter jag har tagit de och går över snabbt, men känns inte som de ska vara så :)?


btw 59 kilo börjar gå lite för långt nu.. och fortfarande underhudsfett längst ner på magen :S ska köra på tills sommaren och se om jag får bort de dock, så deffar jag inte längre, utan bara skippar godis/dricka etc, ja de jag inte behöver

växer ändå i muskler, syns och även mäter även + ökar rätt snabbt i vikter/ork :)
hur mycket tar du??
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

difaren skrev:
david96 skrev:bara jag som får ont i magen av att käka kreatin ? åt ett som difaren körde på och blev sjukt dålig i magen, men nu har brorsan fixat ett nytt, är inte allergisk mot de men blir fortfarande dålig i ont/magen, detta är bara 30 min efter jag har tagit de och går över snabbt, men känns inte som de ska vara så :)?


btw 59 kilo börjar gå lite för långt nu.. och fortfarande underhudsfett längst ner på magen :S ska köra på tills sommaren och se om jag får bort de dock, så deffar jag inte längre, utan bara skippar godis/dricka etc, ja de jag inte behöver

växer ändå i muskler, syns och även mäter även + ökar rätt snabbt i vikter/ork :)
hur mycket tar du??
1 1/2 tesked tog jag med den första, som dosering 1 tesked med den andra, som de står med dosering, men kan de vara nu under början bara ?
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
robinkarlssson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 310
Blev medlem: 10 maj 2011, 14:05

Inlägg av robinkarlssson »

david96 skrev:
difaren skrev:
david96 skrev:bara jag som får ont i magen av att käka kreatin ? åt ett som difaren körde på och blev sjukt dålig i magen, men nu har brorsan fixat ett nytt, är inte allergisk mot de men blir fortfarande dålig i ont/magen, detta är bara 30 min efter jag har tagit de och går över snabbt, men känns inte som de ska vara så :)?


btw 59 kilo börjar gå lite för långt nu.. och fortfarande underhudsfett längst ner på magen :S ska köra på tills sommaren och se om jag får bort de dock, så deffar jag inte längre, utan bara skippar godis/dricka etc, ja de jag inte behöver

växer ändå i muskler, syns och även mäter även + ökar rätt snabbt i vikter/ork :)
hur mycket tar du??
1 1/2 tesked tog jag med den första, som dosering 1 tesked med den andra, som de står med dosering, men kan de vara nu under början bara ?

Uppladdningsveckan är alltid hemsk då man får ofta ont i magen, blir kissnödig och så vidare..
Men drick otroligt mycket vatten och överdosera inte!
Ta 5 gram 4 ggr/dag så blir det perfekt.
Enligt mig så är snutar en bra sak att ha!
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket
Inlägg: 1075
Blev medlem: 7 juli 2011, 23:24

Inlägg av Jönköping »

david96 skrev:bara jag som får ont i magen av att käka kreatin ? åt ett som difaren körde på och blev sjukt dålig i magen, men nu har brorsan fixat ett nytt, är inte allergisk mot de men blir fortfarande dålig i ont/magen, detta är bara 30 min efter jag har tagit de och går över snabbt, men känns inte som de ska vara så :)?


btw 59 kilo börjar gå lite för långt nu.. och fortfarande underhudsfett längst ner på magen :S ska köra på tills sommaren och se om jag får bort de dock, så deffar jag inte längre, utan bara skippar godis/dricka etc, ja de jag inte behöver

växer ändå i muskler, syns och även mäter även + ökar rätt snabbt i vikter/ork :)
Jag hade bara ont första dagen/natten. Det känndes typ som att vara hungrig. sen gick det över. Du får ju inte heller blanda det med koffin så du tänker på det^^

Edit: Har läst att man brukar ha ont 5 dagar ungefär
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

bågon av er som kör matlåda i skolan? eller väger någon maten i skolan?

funkat SÅDÄR idag med kosten. 2 ägg till frukost, makrill till "mellanmål", någon pasta korv stroganoff i skolan och efter det tappade jag lusten då jag tappade räkningen på allt...


skulle nästan vara enklare att grilla en kyklingbit hemma och koka potatis och ta med. då vet man vad man stoppar i sig..
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

PK skrev:bågon av er som kör matlåda i skolan? eller väger någon maten i skolan?

funkat SÅDÄR idag med kosten. 2 ägg till frukost, makrill till "mellanmål", någon pasta korv stroganoff i skolan och efter det tappade jag lusten då jag tappade räkningen på allt...


skulle nästan vara enklare att grilla en kyklingbit hemma och koka potatis och ta med. då vet man vad man stoppar i sig..
finns de inget vegetarisk/sallad/fler val i skolan ? isåfall, kan du ju ta något ssom du vet inte innehåller mycket kolhydrater, annars så känner jag en hel del som gymmar seriöst som sitter och äter kyckling på lektionen ^^

du kan ju fortfarande äta sådan mat, bara ta en mindre portion och ta någon frukt till så du håller dig mätt

sen de som dea sa med , du vet vad du ska/ska inte äta, bara att ge upp colan/chipsen/godiset/brödet/pizzan/pommfritten
Senast redigerad av david96 den 22 januari 2013, 21:08, redigerad totalt 1 gånger.
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

PK skrev:bågon av er som kör matlåda i skolan? eller väger någon maten i skolan?

funkat SÅDÄR idag med kosten. 2 ägg till frukost, makrill till "mellanmål", någon pasta korv stroganoff i skolan och efter det tappade jag lusten då jag tappade räkningen på allt...


skulle nästan vara enklare att grilla en kyklingbit hemma och koka potatis och ta med. då vet man vad man stoppar i sig..
Ska jag vara ärlig så tror jag att du ser för mycket siffror.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

DEA!! skrev:
PK skrev:bågon av er som kör matlåda i skolan? eller väger någon maten i skolan?

funkat SÅDÄR idag med kosten. 2 ägg till frukost, makrill till "mellanmål", någon pasta korv stroganoff i skolan och efter det tappade jag lusten då jag tappade räkningen på allt...


skulle nästan vara enklare att grilla en kyklingbit hemma och koka potatis och ta med. då vet man vad man stoppar i sig..
Ska jag vara ärlig så tror jag att du ser för mycket siffror.
ja, liksom ett mål hit och dit gör inget, men det ger en del i längden...
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

PK skrev:bågon av er som kör matlåda i skolan? eller väger någon maten i skolan?

funkat SÅDÄR idag med kosten. 2 ägg till frukost, makrill till "mellanmål", någon pasta korv stroganoff i skolan och efter det tappade jag lusten då jag tappade räkningen på allt...


skulle nästan vara enklare att grilla en kyklingbit hemma och koka potatis och ta med. då vet man vad man stoppar i sig..
Tänkte på detta idag, ska börja ta med matlåda till skolan. Får i mig för lite mat o energi i skolan. Nästan alltid grytor eller likande. Aldrig gott, tvingar i mig lite men mättar ca 1-2h MAX.

Så ska börja göra dubbla portioner o ta med till skolan när de är kass mat! Inte för att jag räknar kalorier så, kör ren grisbulk nu så allt ska ner! Äter massor varje dag. Så detta är endast för och få i mig maten jag vill.
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

robinkarlssson skrev:
david96 skrev:
difaren skrev: hur mycket tar du??
1 1/2 tesked tog jag med den första, som dosering 1 tesked med den andra, som de står med dosering, men kan de vara nu under början bara ?

Uppladdningsveckan är alltid hemsk då man får ofta ont i magen, blir kissnödig och så vidare..
Men drick otroligt mycket vatten och överdosera inte!
Ta 5 gram 4 ggr/dag så blir det perfekt.
Du vet väl att "uppladdningsfasen" är typ rent skitsnack för att få produkten att gå åt snabbare?
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

difaren skrev:
robinkarlssson skrev:
david96 skrev: 1 1/2 tesked tog jag med den första, som dosering 1 tesked med den andra, som de står med dosering, men kan de vara nu under början bara ?

Uppladdningsveckan är alltid hemsk då man får ofta ont i magen, blir kissnödig och så vidare..
Men drick otroligt mycket vatten och överdosera inte!
Ta 5 gram 4 ggr/dag så blir det perfekt.
Du vet väl att "uppladdningsfasen" är typ rent skitsnack för att få produkten att gå åt snabbare?
de vette fan. kroppen kan hitta på underliga saker när den får smaka saker den inte gör ofta. som träningsverk i början :)


jag är laktosintolerant (inte så hemskt mycket) jag är rätt säker på att jag kommer känna av ägg mm i magen nu i början..



men är det jobbigt, så har du antagligen gjort rätt ;) träning ska svida och pina lite ;)
Användarens profilbild
Börniee
Gasres
Inlägg: 1526
Blev medlem: 16 september 2011, 20:00
Ort: Uddevalla

Inlägg av Börniee »

Tycker ni att man ska köpa en boxningssäck??
Det borde man väl träna nästan hela överkroppen med?
Armar, axlar, lite bröst eller?
Mitt Rieju Rrx Projekt
kjelle skrev:
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Är du utrustad med penis kommer du att göra det.
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Börniee skrev:Tycker ni att man ska köpa en boxningssäck??
Det borde man väl träna nästan hela överkroppen med?
Armar, axlar, lite bröst eller?
Kondition typ...
Dawidd
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 368
Blev medlem: 1 augusti 2011, 20:56
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Dawidd »

Börniee skrev:Tycker ni att man ska köpa en boxningssäck??
Det borde man väl träna nästan hela överkroppen med?
Armar, axlar, lite bröst eller?
Crossfit är ju ett annat alternativ o träna överkroppen :)
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

funderar starkt på att köpa ett kvartalskort på gymmet :)

hur långt tror ni jag kan komma om jag kör aktivt i 3 månader?

har tidigare gymmat i 8an men då var det inte så seriöst men visst blev det en tydlig skillnad på 3 månader ändå.

1600 kostar det, värt/ovärt? :D
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Demuz skrev:funderar starkt på att köpa ett kvartalskort på gymmet :)

hur långt tror ni jag kan komma om jag kör aktivt i 3 månader?

har tidigare gymmat i 8an men då var det inte så seriöst men visst blev det en tydlig skillnad på 3 månader ändå.

1600 kostar det, värt/ovärt? :D
ett år för mig kosta 2500 på friskis :S har för mig 24/7 har för 1600 per år riktigt bra gym dock tror mamma de bara är rånare där etc så fick inte^^

tycker du borde ha ett år om du ändå ska köpa :)

men ja om du kör seriöst kommer du rätt långt på 3 månader, men du kan ju börja träna upp dig så du kan börja köra direkt och slipper köra ''börjar'' fasen så du inte skadar dig etc :)
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Herregud 1600? Skämtar ni?

Betalar 900:- för ett år och det är ett riktigt gym med riktig musik ingen b*gradioskit.

Dom 3 första månaderna märker du kanske en hel del på.. men sen planas det ut.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Betalar 249/månad.. Helt okej gym med mycket prylar, lösa vikter, stänger osv osv. Dock mycket svettiga gamla kärringar o gubbar tyvärr... Men de är saker man får ta!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

ja jag tycker det verkar rätt dyrt.. dock så är det ju relativt nybyggt så kanske därför dom håller höga priser.

men det ska öppna ett nytt gym här snart och då kan det nog bli lite konkurrens som sänker priserna så kanske ska vänta tills dess :)


annars har jag ju alternativet att gå till skolans gym, dom har vikter, cyklar och några maskiner. skulle ju kunna bygga muskler där och det är ju desutom gratis! att jag inte har tänkt på det innan :roll:

dessutom väldigt lite folk där om ens några alls :D
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

DEA!! skrev:Herregud 1600? Skämtar ni?

Betalar 900:- för ett år och det är ett riktigt gym med riktig musik ingen b*gradioskit.

Dom 3 första månaderna märker du kanske en hel del på.. men sen planas det ut.
bögradioskit? Rockklassiker skaraborg är ju givet här i stan :D som bandit rock typ fast bättre låtar och mindre skitsnack ;)



¨Har förövrigt kört axlar idag. behöver verkligen plugga på träningssätt :O


men vad tror ni på att köra 8-10 reps av varje och 3 set varav första är dropset?


ska beställa whey 80 och shaker snart på gymgrosisten. någon som tycker att choklad är gott? klompar det mycket? (starNutration)
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Träningssätt? Menar du övningar eller hur du utför dem?

Och choklad suger K*K... banan är godast med mjölk!
Användarens profilbild
JakobRRX
Elmoped
Inlägg: 149
Blev medlem: 23 augusti 2012, 18:03
Ort: Mora

Inlägg av JakobRRX »

PK skrev:
DEA!! skrev:Herregud 1600? Skämtar ni?

Betalar 900:- för ett år och det är ett riktigt gym med riktig musik ingen b*gradioskit.

Dom 3 första månaderna märker du kanske en hel del på.. men sen planas det ut.
bögradioskit? Rockklassiker skaraborg är ju givet här i stan :D som bandit rock typ fast bättre låtar och mindre skitsnack ;)



¨Har förövrigt kört axlar idag. behöver verkligen plugga på träningssätt :O


men vad tror ni på att köra 8-10 reps av varje och 3 set varav första är dropset?


ska beställa whey 80 och shaker snart på gymgrosisten. någon som tycker att choklad är gott? klompar det mycket? (starNutration)

Fick hem min beställning igår, whey 80 choklad. Den blandar väl rätt bra, bättre än skiten ja köpte på den lokala hälsokosten som var svindyrt :D.

Smaken var väl helt okej, rätt lite smak dock(kan va ja som inte mätte upp så perfekt men vafan). Smaka typ som om man blanda oboy med vatten. :p Men det är verkligen värt det, 1k för typ 160kr. På hälsokosten kostade det 160kr för 400g
wille95
Kort stubin
Inlägg: 1724
Blev medlem: 17 augusti 2010, 20:43
Ort: berga

Inlägg av wille95 »

tänkte väl lägga in mitt "schema" då :)

mån-bröst,triceps,axlar
tis-rygg,biceps
ons-ben,mage
tor-bröst,triceps,axlar
fre-rygg,biceps

tycker det är skönt o träna så, om ni har synpunkter så säg till :)
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.

Låser.
karlsson^ the one and only :D
Användarens profilbild
draken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 546
Blev medlem: 29 oktober 2012, 12:02

Inlägg av draken »

tjooo. är en kille på 16 år och måste få bort ölmagen å kärlekshandtagen... tuttarna och armarna är jag biff tycker brudarna. men magen läre jag träna mer och gå ner i vikt... har 2pack nu typ. visserligen tycker brudarna det är skapligt snyggt men jag måste få bort fettet! är smal å biff på överkroppen men nedre delen av kaggen är en fettklump. tips på hur ja ska få bort fettet? jag tränar hockey 4ggr i veckan men ska troligen börja gymma en timme innan tränigen. ska till sommaren sluta med hockeyn å börja gymma riktigt då. men ett tränings upplägg hade varit bra!
Derbi_pöjk skrev:
gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....
Skriv svar