Träning, kost & hälsa-tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket
Inlägg: 1075
Blev medlem: 7 juli 2011, 23:24

Inlägg av Jönköping »

Fyfan smakade på Whey 80n idag och märkte att jag råkat köpa Mintchocklad ist -.- tittade ju förfan på chocklad :S Fyfan vad äcklig den va dog typ :S
Fatzy
Svårstartad skrothög
Inlägg: 300
Blev medlem: 23 september 2012, 14:37

Inlägg av Fatzy »

david96 skrev:
Fatzy skrev:-2 kilo på 16 dagar, är det lite, bra eller mycket?

beror på om de är vätska elr fett^^


Tänk. Inte på själva vikten utan ta mått istället så får du. En bättre bild, tex om du skitit innan du väger dig och inte druckit på hela dagen så är du lätt men om du ätit som en häst och druckit 2 liter vatten så har du gått upp^^
Det är då inte vätska, eftersom jag dricker rätt mycket, får dock inte i mig lika mycket vätska som tidigare då man får i sig rätt mycket genom maten man äter, så jag skulle säga att det är fett (kanske några gram muskelmassa, men det är inte många).
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Användarens profilbild
robinkarlssson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 310
Blev medlem: 10 maj 2011, 14:05

Inlägg av robinkarlssson »

Fatzy skrev:
david96 skrev:
Fatzy skrev:-2 kilo på 16 dagar, är det lite, bra eller mycket?

beror på om de är vätska elr fett^^


Tänk. Inte på själva vikten utan ta mått istället så får du. En bättre bild, tex om du skitit innan du väger dig och inte druckit på hela dagen så är du lätt men om du ätit som en häst och druckit 2 liter vatten så har du gått upp^^
Det är då inte vätska, eftersom jag dricker rätt mycket, får dock inte i mig lika mycket vätska som tidigare då man får i sig rätt mycket genom maten man äter, så jag skulle säga att det är fett (kanske några gram muskelmassa, men det är inte många).
Är det din morgonvikt utan mat i magen så är det bra jobbat!
Klart går det att gå ner i vikt på 16 dagar mer än 2 kg, men det är klart naturligt...
Enligt mig så är snutar en bra sak att ha!
Användarens profilbild
robinkarlssson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 310
Blev medlem: 10 maj 2011, 14:05

Inlägg av robinkarlssson »

Jönköping skrev:Fyfan smakade på Whey 80n idag och märkte att jag råkat köpa Mintchocklad ist -.- tittade ju förfan på chocklad :S Fyfan vad äcklig den va dog typ :S
Hoppas det var en 1 kg påse!
Själv var jag dum och klickade hem 4 kg whey80 mintchoklad! ;)
Enligt mig så är snutar en bra sak att ha!
Användarens profilbild
robinkarlssson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 310
Blev medlem: 10 maj 2011, 14:05

Inlägg av robinkarlssson »

PK skrev:beror ju på.

men 1 kilo/vecka är väldigt bra och väldigt lagom. sköter man en bra kost och ligger på 500ckal i underskott så ska man allt klara det!

hur mycket av protein,fett och kolhydrater sla man få i av ca 1700 kalorier?
Det beror på, vad är ditt mål?
Antar att det är att gå ner i vikt och då rekommenderar jag dig att prioritera proteinet, lite kolhydrater o lite hälsosamt fett..
Du får protein och omega 3 om du äter lax eller fisk...
Men ät bara inte för mycket kolhydrater så löser det sig, ladda ner shapeup appen så har du lätt att kontrollera vikten och dieten!
Enligt mig så är snutar en bra sak att ha!
Användarens profilbild
will3
Gangster
Inlägg: 354
Blev medlem: 13 juli 2011, 20:33
Ort: Gällivare

Inlägg av will3 »

Nej nu jävlar ska jag ta tag i gymmandet igen, har inte gymmat på x antal månader!

Just nu är jag 185cm lång, väger 71-72kg. Har gått ner en hel del i vikt sen Maj 2012, runt 20-25kg faktiskt (kan knappt tro det själv..:shock:), har dock en del fett kvar som jag vill ha bort.

Har legat på latsidan i ungefär en/en och en halv månad eftersom att boxningen jag gick på verkligen suger, men nu jävlar blir det gymmet igen!! Hade tänkt köra ungefär det här:

Måndag: Rygg, Biceps
Tisdag: Bröst, Triceps (eller tvärt om, dvs bröst triceps på måndag och vice versa)
Onsdag: Vila/Simning om jag känner för det
Torsdag: Ben, Axlar
Fredag: Mage, kondition eller något sånt

Snälla kom inte och säg att man ska köra Rygg, Triceps och Bröst, Biceps för det funkar verkligen inte (inte för mig iaf), kör jag t.ex. bröst, biceps på måndag så kommer man inte kunna prestera maximalt under ryggpasset dagen efter. Other then that, ser det bra ut?
Hade även tänkt sluta äta godis (någon chokladbit då och då gör inget höhö) samt dra ner på läsken.
Bild
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

trippelpostarN ;)

nu ska jag bara tappa fett och behålla muskelmassan så gott som går.


jag har shapeUp-appen men den visar:
65g protein
260g kolhydrater
48g fett


tycker det är lite för dåligt med protein..
Användarens profilbild
robinkarlssson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 310
Blev medlem: 10 maj 2011, 14:05

Inlägg av robinkarlssson »

will3 skrev:Nej nu jävlar ska jag ta tag i gymmandet igen, har inte gymmat på x antal månader!

Just nu är jag 185cm lång, väger 71-72kg. Har gått ner en hel del i vikt sen Maj 2012, runt 20-25kg faktiskt (kan knappt tro det själv..:shock:), har dock en del fett kvar som jag vill ha bort.

Har legat på latsidan i ungefär en/en och en halv månad eftersom att boxningen jag gick på verkligen suger, men nu jävlar blir det gymmet igen!! Hade tänkt köra ungefär det här:

Måndag: Rygg, Biceps
Tisdag: Bröst, Triceps (eller tvärt om, dvs bröst triceps på måndag och vice versa)
Onsdag: Vila/Simning om jag känner för det
Torsdag: Ben, Axlar
Fredag: Mage, kondition eller något sånt

Snälla kom inte och säg att man ska köra Rygg, Triceps och Bröst, Biceps för det funkar verkligen inte (inte för mig iaf), kör jag t.ex. bröst, biceps på måndag så kommer man inte kunna prestera maximalt under ryggpasset dagen efter. Other then that, ser det bra ut?
Hade även tänkt sluta äta godis (någon chokladbit då och då gör inget höhö) samt dra ner på läsken.
Ser helt klart bra ut!
Kombinationerna bröst o tri, rygg och biceps är väldigt vanliga!
Ett tips är att du ska använda alla grundövningar i ditt schema, såsom marklyft, knäböj osv..
Enligt mig så är snutar en bra sak att ha!
Användarens profilbild
will3
Gangster
Inlägg: 354
Blev medlem: 13 juli 2011, 20:33
Ort: Gällivare

Inlägg av will3 »

robinkarlssson skrev:
will3 skrev:Nej nu jävlar ska jag ta tag i gymmandet igen, har inte gymmat på x antal månader!

Just nu är jag 185cm lång, väger 71-72kg. Har gått ner en hel del i vikt sen Maj 2012, runt 20-25kg faktiskt (kan knappt tro det själv..:shock:), har dock en del fett kvar som jag vill ha bort.

Har legat på latsidan i ungefär en/en och en halv månad eftersom att boxningen jag gick på verkligen suger, men nu jävlar blir det gymmet igen!! Hade tänkt köra ungefär det här:

Måndag: Rygg, Biceps
Tisdag: Bröst, Triceps (eller tvärt om, dvs bröst triceps på måndag och vice versa)
Onsdag: Vila/Simning om jag känner för det
Torsdag: Ben, Axlar
Fredag: Mage, kondition eller något sånt

Snälla kom inte och säg att man ska köra Rygg, Triceps och Bröst, Biceps för det funkar verkligen inte (inte för mig iaf), kör jag t.ex. bröst, biceps på måndag så kommer man inte kunna prestera maximalt under ryggpasset dagen efter. Other then that, ser det bra ut?
Hade även tänkt sluta äta godis (någon chokladbit då och då gör inget höhö) samt dra ner på läsken.
Ser helt klart bra ut!
Kombinationerna bröst o tri, rygg och biceps är väldigt vanliga!
Ett tips är att du ska använda alla grundövningar i ditt schema, såsom marklyft, knäböj osv..
Brabra, jorå det vet jag, gymmade i ett antal månader innan jag började med boxningen så är inte helt bakom flötet! ;)
Yes, det ska jag försöka göra, måste försöka få till en bra teknik då jag inte kört mycket av basövningarna (körde dem lite då och då).
Bild
Användarens profilbild
robinkarlssson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 310
Blev medlem: 10 maj 2011, 14:05

Inlägg av robinkarlssson »

PK skrev:trippelpostarN ;)

nu ska jag bara tappa fett och behålla muskelmassan så gott som går.


jag har shapeUp-appen men den visar:
65g protein
260g kolhydrater
48g fett


tycker det är lite för dåligt med protein..
På tok för lite protein, jag har själv 130 g protein, ~500 g kolhydrater o 97 g fett!
Enligt mig så är snutar en bra sak att ha!
Fatzy
Svårstartad skrothög
Inlägg: 300
Blev medlem: 23 september 2012, 14:37

Inlägg av Fatzy »

PK skrev:trippelpostarN ;)

nu ska jag bara tappa fett och behålla muskelmassan så gott som går.


jag har shapeUp-appen men den visar:
65g protein
260g kolhydrater
48g fett


tycker det är lite för dåligt med protein..
Hehe,

Kod: Markera allt

Ett intag på 2 g protein per kg kroppsvikt innebär att en person på 80 kg bör sikta på att få i sig 160 g protein per dag.
Källa: http://www.styrkelabbet.se/deffa/

Dock trycker i mig så mycket proteiner jag kan :roll:
Står rätt mycket där, ta och läs igenom?:)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... tart=43#43
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Användarens profilbild
Seenz
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 730
Blev medlem: 6 februari 2012, 18:32
Ort: Halmstad

Inlägg av Seenz »

Har precis börjat gymma (gymmade igår första gången.) och jag tänkte bara undra om man ska ta det försiktigt i början? asså svårt och förklara men inte ge liksom 100% då mina muskler inte är så vana vid det? Eller tycker ni jag ska hänka på och köra samma pass som mina polare gör som har kört i 9 månader? (fast med mina egna tyngden osv... på t.ex ''hantlarna'')
Live like today was you're last day.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

tack! ska läsa igenom det!
Seenz skrev:Har precis börjat gymma (gymmade igår första gången.) och jag tänkte bara undra om man ska ta det försiktigt i början? asså svårt och förklara men inte ge liksom 100% då mina muskler inte är så vana vid det? Eller tycker ni jag ska hänka på och köra samma pass som mina polare gör som har kört i 9 månader? (fast med mina egna tyngden osv... på t.ex ''hantlarna'')
Nej det tycker jag inte. kör på så hårt du kan. när man är helt ny och inte är så van så gör man inte alla övningarna mm perfekt så man presterar inte 100% :)

du kommer ju få grym träningsverk, men när den är borta så kör du igen! :) den försvinner ju till stor del efter ett tags tränande :)
Användarens profilbild
robinkarlssson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 310
Blev medlem: 10 maj 2011, 14:05

Inlägg av robinkarlssson »

Seenz skrev:Har precis börjat gymma (gymmade igår första gången.) och jag tänkte bara undra om man ska ta det försiktigt i början? asså svårt och förklara men inte ge liksom 100% då mina muskler inte är så vana vid det? Eller tycker ni jag ska hänka på och köra samma pass som mina polare gör som har kört i 9 månader? (fast med mina egna tyngden osv... på t.ex ''hantlarna'')
Se till att du har bra teknik innan du börjar lasta på med en massa tunga vikter så att du inte skadar dig.
Det kan dina vänner som gymmat länge säkert hjälpa dig med, sen är det bara att köra på ordentligt!
Se till att äta ordentligt bara..
Enligt mig så är snutar en bra sak att ha!
Användarens profilbild
Seenz
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 730
Blev medlem: 6 februari 2012, 18:32
Ort: Halmstad

Inlägg av Seenz »

Aigh! Tack så mycket! 8)
Live like today was you're last day.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

jag vägde mig precis och har FORTFARANDE lite frågor..

har gått upp och jag vägde 85kg i kalsonger.. helt sjukt..

satsar på att få i mig ca 2000kcal/dag och av det 200g protein (ju mer ju bättre)

hur mycket kolhydrater och fett borde jag skriva i som mål ungefär? svara gärna snabbt då jag väntar på att fylla i :)
Användarens profilbild
robinkarlssson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 310
Blev medlem: 10 maj 2011, 14:05

Inlägg av robinkarlssson »

PK skrev:jag vägde mig precis och har FORTFARANDE lite frågor..

har gått upp och jag vägde 85kg i kalsonger.. helt sjukt..

satsar på att få i mig ca 2000kcal/dag och av det 200g protein (ju mer ju bättre)

hur mycket kolhydrater och fett borde jag skriva i som mål ungefär? svara gärna snabbt då jag väntar på att fylla i :)
Du har gjort fel som väger dig nu, gör det imorgon bitti istället innan frukosten.
Kör 700-1000 kcal mindre än vad du egentligen ska..
Enligt mig så är snutar en bra sak att ha!
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

har tappat 5 kilo på 10 dagar och jag känner redan hur jag mår bättre och är piggare :D nu är det bara att fortsätta kötta på så vågar man förhoppningsvis visa sig med bar överkropp i sommar 8)

ringde även tränaren idag och ska ta tag i tennisen igen så nu jävlar! :D
Senast redigerad av Demuz den 21 januari 2013, 17:55, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
robinkarlssson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 310
Blev medlem: 10 maj 2011, 14:05

Inlägg av robinkarlssson »

Demuz skrev:har tappat 5 kilo på 10 dagar och jag känner redan hur jag mår bättre och är piggare :D nu är det bara att fortsätta kötta på så vågar man förhoppningsvis visa sig med bar överkropp i sommar 8)
Grymt jobbat!!!!! :D
Enligt mig så är snutar en bra sak att ha!
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

130kg marklyft för några dagar sedan i slutet av ett pass!!

140kg ligger och väntar om 2 veckor!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

5kg på 10 dar? Då har du nog tappat muskelmassa med...
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
derbeyy
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 600
Blev medlem: 6 april 2012, 10:37

Inlägg av derbeyy »

Tja ska nu beställa pulver och undrar vilket som är bäst för mig som är 16 år och väger 70 kg och är 180 cm lång. Whey 80 eller gainer pro?

och sånna här anabolic tabletter och assault pulver, kommer de göra någon skillnad eller ah de är ju 18 år på de men är de farligt typ?

tacksam för svar!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

det är väl inte farligt så, men satsa bara på pulver. Det beror på.. vikt eller muskler?
Årets Styrelsemedlem 2013
Dawidd
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 368
Blev medlem: 1 augusti 2011, 20:56
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Dawidd »

derbeyy skrev:Tja ska nu beställa pulver och undrar vilket som är bäst för mig som är 16 år och väger 70 kg och är 180 cm lång. Whey 80 eller gainer pro?

och sånna här anabolic tabletter och assault pulver, kommer de göra någon skillnad eller ah de är ju 18 år på de men är de farligt typ?

tacksam för svar!
Vill du gå upp i vikt eller inte? Vill du gå upp ska du köpa gainer, vill du inte gå upp,köp whey 100 eller 80.

Nej de är inte farligt ;)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Bygger han muskler kommer han fortfarande att gå upp i vikt.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

DEA!! skrev:5kg på 10 dar? Då har du nog tappat muskelmassa med...

det tror jag faktiskt inte att jag har gjort utan min kropp regerade nog rätt kraftigt på den brutala omvändningen jag gjorde i min livsstil och kost.

ena dagen satt jag framför datorn och käkade chips men sen helt plötsligt bestämde jag mig för att ändra på det och jag började jag cykla minst 2 mil om dagen och skippade allt småätande och åt bara ordentliga mål med mat.

nu har dock viktminskningen börjat plana ut, troligtvis för att jag även har ökat i muskelmassa under min träning.
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Demuz skrev:
DEA!! skrev:5kg på 10 dar? Då har du nog tappat muskelmassa med...

det tror jag faktiskt inte att jag har gjort utan min kropp regerade nog rätt kraftigt på den brutala omvändningen jag gjorde i min livsstil och kost.

ena dagen satt jag framför datorn och käkade chips men sen helt plötsligt bestämde jag mig för att ändra på det och jag började jag cykla minst 2 mil om dagen och skippade allt småätande och åt bara ordentliga mål med mat.

nu har dock viktminskningen börjat plana ut, troligtvis för att jag även har ökat i muskelmassa under min träning.
5kg rasat på 10dagar men ändå ökat i muskelmassa? Eehhh??!
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

difaren skrev:
Demuz skrev:
DEA!! skrev:5kg på 10 dar? Då har du nog tappat muskelmassa med...

det tror jag faktiskt inte att jag har gjort utan min kropp regerade nog rätt kraftigt på den brutala omvändningen jag gjorde i min livsstil och kost.

ena dagen satt jag framför datorn och käkade chips men sen helt plötsligt bestämde jag mig för att ändra på det och jag började jag cykla minst 2 mil om dagen och skippade allt småätande och åt bara ordentliga mål med mat.

nu har dock viktminskningen börjat plana ut, troligtvis för att jag även har ökat i muskelmassa under min träning.
5kg rasat på 10dagar men ändå ökat i muskelmassa? Eehhh??!
ja inte fan ljuger jag då iaf? :roll: känns då iaf inte som jag har förlorat muskelmassa men det kanske jag har, jag vet inte..
Användarens profilbild
robinkarlssson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 310
Blev medlem: 10 maj 2011, 14:05

Inlägg av robinkarlssson »

difaren skrev:
Demuz skrev:
DEA!! skrev:5kg på 10 dar? Då har du nog tappat muskelmassa med...

det tror jag faktiskt inte att jag har gjort utan min kropp regerade nog rätt kraftigt på den brutala omvändningen jag gjorde i min livsstil och kost.

ena dagen satt jag framför datorn och käkade chips men sen helt plötsligt bestämde jag mig för att ändra på det och jag började jag cykla minst 2 mil om dagen och skippade allt småätande och åt bara ordentliga mål med mat.

nu har dock viktminskningen börjat plana ut, troligtvis för att jag även har ökat i muskelmassa under min träning.
5kg rasat på 10dagar men ändå ökat i muskelmassa? Eehhh??!
Du kan inte ha ökat med muskelmassan på 10 dagar.
Tar månader att öka några kilo ren muskelmassa
Enligt mig så är snutar en bra sak att ha!
Användarens profilbild
Seenz
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 730
Blev medlem: 6 februari 2012, 18:32
Ort: Halmstad

Inlägg av Seenz »

Demuz skrev:
difaren skrev:
Demuz skrev:
det tror jag faktiskt inte att jag har gjort utan min kropp regerade nog rätt kraftigt på den brutala omvändningen jag gjorde i min livsstil och kost.

ena dagen satt jag framför datorn och käkade chips men sen helt plötsligt bestämde jag mig för att ändra på det och jag började jag cykla minst 2 mil om dagen och skippade allt småätande och åt bara ordentliga mål med mat.

nu har dock viktminskningen börjat plana ut, troligtvis för att jag även har ökat i muskelmassa under min träning.
5kg rasat på 10dagar men ändå ökat i muskelmassa? Eehhh??!
ja inte fan ljuger jag då iaf? :roll: känns då iaf inte som jag har förlorat muskelmassa men det kanske jag har, jag vet inte..
Vägde du dig samma tid och så då?
Live like today was you're last day.
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

robinkarlssson skrev:
PK skrev:jag vägde mig precis och har FORTFARANDE lite frågor..

har gått upp och jag vägde 85kg i kalsonger.. helt sjukt..

satsar på att få i mig ca 2000kcal/dag och av det 200g protein (ju mer ju bättre)

hur mycket kolhydrater och fett borde jag skriva i som mål ungefär? svara gärna snabbt då jag väntar på att fylla i :)
Du har gjort fel som väger dig nu, gör det imorgon bitti istället innan frukosten.
Kör 700-1000 kcal mindre än vad du egentligen ska..
700-1000 kommer bidra till en onödigt stor förlust av muskelmassa. Sikta på 500 kcal underskott istället.

Se till att du får i dig dom kalorierna av riktig mat och inte massa skit. Såsom godis osv.
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

robinkarlssson skrev:
difaren skrev:
Demuz skrev:
det tror jag faktiskt inte att jag har gjort utan min kropp regerade nog rätt kraftigt på den brutala omvändningen jag gjorde i min livsstil och kost.

ena dagen satt jag framför datorn och käkade chips men sen helt plötsligt bestämde jag mig för att ändra på det och jag började jag cykla minst 2 mil om dagen och skippade allt småätande och åt bara ordentliga mål med mat.

nu har dock viktminskningen börjat plana ut, troligtvis för att jag även har ökat i muskelmassa under min träning.
5kg rasat på 10dagar men ändå ökat i muskelmassa? Eehhh??!
Du kan inte ha ökat med muskelmassan på 10 dagar.
Tar månader att öka några kilo ren muskelmassa
månader var det jaa? År skulle jag säga..
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket
Inlägg: 1075
Blev medlem: 7 juli 2011, 23:24

Inlägg av Jönköping »

robinkarlssson skrev:
Jönköping skrev:Fyfan smakade på Whey 80n idag och märkte att jag råkat köpa Mintchocklad ist -.- tittade ju förfan på chocklad :S Fyfan vad äcklig den va dog typ :S
Hoppas det var en 1 kg påse!
Själv var jag dum och klickade hem 4 kg whey80 mintchoklad! ;)
Jo det var det, TUR!. Stod och snackade med en polare sen gick jag tbx på hyllan och råkade ta mintchocklad den är ju sjukt äcklig..
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

ja jag vägde mig vid samma tidpunkt, dock på kvällen.

jag har aldrig sagt att jag har ökat flera kilo i muskelmassa.. jag finner det dock rätt ologiskt att jag skulle minska min muskelmassa genom långa intensiva cykelturer?

aja jag är iaf nöjd med att jag ser resultat både på vågen och i spegeln :)
Användarens profilbild
derbeyy
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 600
Blev medlem: 6 april 2012, 10:37

Inlägg av derbeyy »

Någon som vet om anabolic ZMA från gymgrossisten gör någon skillnad?:)

Btw äre lagligt på gym osv? Tänkte för gymmar ju på onyx
Skriv svar