Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo
Ja men antagligen behöver du en gummiadapterRubenOlsson skrev:Passar det att sätta Giannelli krök med MK mellan rör och ljudämpare. Har tillgång till svets om de behövs moddas
Tack på förhand
Har redan ett MK men ja är så trött på att inte ha någon kraft på dom låga varven, så ja tänkte köpa bara giannelli krökendavid96 skrev:Ja men antagligen behöver du en gummiadapterRubenOlsson skrev:Passar det att sätta Giannelli krök med MK mellan rör och ljudämpare. Har tillgång till svets om de behövs moddas
Tack på förhand
Gianelli är högvarvigare än Mk bara så du vet...RubenOlsson skrev:Har redan ett MK men ja är så trött på att inte ha någon kraft på dom låga varven, så ja tänkte köpa bara giannelli krökendavid96 skrev:Ja men antagligen behöver du en gummiadapterRubenOlsson skrev:Passar det att sätta Giannelli krök med MK mellan rör och ljudämpare. Har tillgång till svets om de behövs moddas
Tack på förhand
Du får ännu sämre drag på lågvarv med Gianelli.RubenOlsson skrev:Har redan ett MK men ja är så trött på att inte ha någon kraft på dom låga varven, så ja tänkte köpa bara giannelli krökendavid96 skrev:Ja men antagligen behöver du en gummiadapterRubenOlsson skrev:Passar det att sätta Giannelli krök med MK mellan rör och ljudämpare. Har tillgång till svets om de behövs moddas
Tack på förhand
Just de tänkte helt felCaToXXo skrev:Du får ännu sämre drag på lågvarv med Gianelli.RubenOlsson skrev:Har redan ett MK men ja är så trött på att inte ha någon kraft på dom låga varven, så ja tänkte köpa bara giannelli krökendavid96 skrev: Ja men antagligen behöver du en gummiadapter
Ganska likt ett mk thrower, något lågvarvigare.Drivenx skrev:Är inte leovince (stavning) bättre på låga varv? Har för mig att jag har läst det i någon test här på tsr.
Jo. Det bästa lågvarviga röret IMO. Finns lite effekt innan effektkurvan som i sig kommer relativt tidigt. Drar dock inte så högt i varven men vill man ha det så köper man ett annat rör.Drivenx skrev:Är inte leovince (stavning) bättre på låga varv? Har för mig att jag har läst det i någon test här på tsr.