Får se vi vill helst få ut så mycket effekt som möjligt om vi startar projektet. Det kommer bli en hel del köpande från olika sidorpotog skrev:Kan inte vänta!
Men om ni ska bygga monster av den kan ni inte bygga en banracing hoj?:)
Haha ja det tycker jag ! vart bor du då?Derbi_MackaN skrev:snart värt att åka ner o kolla på odjuret!
Jag bor delvis i Göteborg och delvis i Kunsbacka går dock i gymnasium i Kungsbacka så blir väl att man är där mest!Derbi_MackaN skrev:simon-2012 töreboda ungefär! du bor väl i Göteborg vid kungsbacka?
Låter bra men budgeten borde inte vara ett problem så 70cc borde väl va roligast? Men då krävs ju avstämt rör hmm dra ett sms vad du tyckte om mitt förslag ja skrev där dock är det (inte prio) men ah vi får ju inte glömma styling unik ocksåSickRazer skrev:-Steg 3 portning på Barikit 80cc eller portad Patanegra 70cc beroende på budgeten.
- Voca Racing 80cc system ifall vi kör på 80cc, annars ett avstämt rör till patanegran.
- MVT Digital Direct tändning
- 28mm PWK förgasare (Keihin eller Stage 6)
- Barikit Competition vev med Oversize lager eller Doppler 18k vev
- Malossi Shortneck insug
- Malossi VL17 membran
Ganska optimalt enligt mig i alla fall
Snälla jag ber er! Bygg en 80cc supermotard!:)Simon-2012 skrev:Låter bra men budgeten borde inte vara ett problem så 70cc borde väl va roligast? Men då krävs ju avstämt rör hmm dra ett sms vad du tyckte om mitt förslag ja skrev där dock är det (inte prio) men ah vi får ju inte glömma styling unik ocksåSickRazer skrev:-Steg 3 portning på Barikit 80cc eller portad Patanegra 70cc beroende på budgeten.
- Voca Racing 80cc system ifall vi kör på 80cc, annars ett avstämt rör till patanegran.
- MVT Digital Direct tändning
- 28mm PWK förgasare (Keihin eller Stage 6)
- Barikit Competition vev med Oversize lager eller Doppler 18k vev
- Malossi Shortneck insug
- Malossi VL17 membran
Ganska optimalt enligt mig i alla fall
potog skrev: Snälla jag ber er! Bygg en 80cc supermotard!:)
Fårse är inte det viktigaste som ska köpas nu när det blir hyper av moppen.k-skåpet skrev:Vill du ha ett vassare rör kan du ju alltid ta o köpa mitt yasuni r3.
david96 skrev:Fall du ska köpa nya grejer är de mer värt att köpa en crossmotor, mer driftsäker, mer hk, billigare, du fixat min nu ska jag komma upp till dig på fredag elr något?:)
Tackar! hyper på g nu.xXTASKENXx skrev:blev ju sjukt snygg med vita ramen!
i lol'ddavid96 skrev:Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha vad sämst du är, du låg typ i 5km/h och ändå ramlar! Var dock coolt med gnistorna
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
Haha kan tänka mig detBergsten skrev:i lol'ddavid96 skrev:Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha vad sämst du är, du låg typ i 5km/h och ändå ramlar! Var dock coolt med gnistorna
Det var segt :/ Jag fick bara ett blåmärke och moppen hände inget med typ så jag är lugnFreZz skrev:haha kan bara tänka mig det i huvudet. men jag har nog klantat mig mera, jag och några kompisar var påväg till bion och det regnade så jag tog det extra lungt för mitt back däck suger stor åsne dase.
och ajg körde över ett brunslok då jag skulle svänga och jag ramlade och bröt nyckelbenet
ha lugn igår tog ju en timme innan du sluta böla efter du fick din jävla macka :*Simon-2012 skrev:Det var segt :/ Jag fick bara ett blåmärke och moppen hände inget med typ så jag är lugnFreZz skrev:haha kan bara tänka mig det i huvudet. men jag har nog klantat mig mera, jag och några kompisar var påväg till bion och det regnade så jag tog det extra lungt för mitt back däck suger stor åsne dase.
och ajg körde över ett brunslok då jag skulle svänga och jag ramlade och bröt nyckelbenet
klar du tar mig när ja låg på 1ans växel hela vägen och du var uppe i 6an (Y) 1timme? haha du och din mattedavid96 skrev:ha lugn igår tog ju en timme innan du sluta böla efter du fick din jävla macka :*Simon-2012 skrev:Det var segt :/ Jag fick bara ett blåmärke och moppen hände inget med typ så jag är lugnFreZz skrev:haha kan bara tänka mig det i huvudet. men jag har nog klantat mig mera, jag och några kompisar var påväg till bion och det regnade så jag tog det extra lungt för mitt back däck suger stor åsne dase.
hoppas filmen blir klar så lägger vi upp den här ? fan vad nice den kommer bli, lite skoj att jag tar dig i race även fall jag bara spann i gruset
Vi tar ett race nästa gång du är i kba så visar jag dig att du inte kan vinna ^^david96 skrev:bara för du inte kan växla.tog dig fortfarande i 150/200 meters race ? vad var de ?
Okej 150m nästa gång hälsa start linjen från mig!david96 skrev:150 race inga problem dina bonne rakor på 2 mil tar du mig ju på
vi kör samma sträcka,du börja ju till och med innan mig nästa gång lär jag ju ha mitt pro race med + portningen och skit såSimon-2012 skrev:Okej 150m nästa gång hälsa start linjen från mig!david96 skrev:150 race inga problem dina bonne rakor på 2 mil tar du mig ju på
Ja men om man jämför hur mycket du kört jämfört med mig och att jag inte har mitt kort än plus att båda bara hade frambroms och jag har fuckad koppling? (Y)david96 skrev:vi kör samma sträcka,du börja ju till och med innan mig nästa gång lär jag ju ha mitt pro race med + portningen och skit såSimon-2012 skrev:Okej 150m nästa gång hälsa start linjen från mig!david96 skrev:150 race inga problem dina bonne rakor på 2 mil tar du mig ju på
Simon-2012 skrev:Ja men om man jämför hur mycket du kört jämfört med mig och att jag inte har mitt kort än plus att båda bara hade frambroms och jag har fuckad koppling? (Y)david96 skrev:vi kör samma sträcka,du börja ju till och med innan mig nästa gång lär jag ju ha mitt pro race med + portningen och skit såSimon-2012 skrev: Okej 150m nästa gång hälsa start linjen från mig!
Haha han vinner lätt ah okej ska lägga in dom i datandavid96 skrev:Simon-2012 skrev:Ja men om man jämför hur mycket du kört jämfört med mig och att jag inte har mitt kort än plus att båda bara hade frambroms och jag har fuckad koppling? (Y)david96 skrev: vi kör samma sträcka,du börja ju till och med innan mig nästa gång lär jag ju ha mitt pro race med + portningen och skit så
haha min koppling då måste ju bromsa annars rullar skiten framåt men du släng upp alla bilder från idag/igår här och även filmen när den är klar
dock vinner nog stefan fall han tävlat med epan
Ja men handskar var beställde redan och trim kommer nu ^^david96 skrev:vänta lite
1 var ju trim
2 var styling
3 var hjälm och annan skit ? vf hanskar!
beställer min vev idag btw får komma upp igen när den är ihop byggd