Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Drivenx
Svårstartad skrothög
Inlägg: 222
Blev medlem: 19 maj 2011, 22:43
Ort: Gnesta

Inlägg av Drivenx »

Någon som har bra förslag på man kan göra med en tjej? :) asså inga såna saker som kan hända i sängen o på andra ställen hehe.. ;) Men seriöst någon vet något?
Tacksam för svar! :)
sliderjoel
Avstängd
Inlägg: 173
Blev medlem: 29 april 2012, 02:49
Ort: PARTILLLEEEEEEEE

Inlägg av sliderjoel »

Drivenx skrev:Någon som har bra förslag på man kan göra med en tjej? :) asså inga såna saker som kan hända i sängen o på andra ställen hehe.. ;) Men seriöst någon vet något?
Tacksam för svar! :)
Dra henne i håret, fisa på hennes händer. Skalla henne. ungefär det jag brukar göra..
SETUP:

Längre gasvajer för bättre aks
blandade vikter för hårdare kopplingsfjädrar
mindre munstycke för ökad luftfuktighet
nerslipade hemmagjorda slicks för högre topp
slanglösa däck för mjuka fälgar
11mm dellortoförgasare
Soundboard
blåeloxerad fälgtejp
Snabbgas för sämre bottendrag
Användarens profilbild
Drivenx
Svårstartad skrothög
Inlägg: 222
Blev medlem: 19 maj 2011, 22:43
Ort: Gnesta

Inlägg av Drivenx »

sliderjoel skrev:
Drivenx skrev:Någon som har bra förslag på man kan göra med en tjej? :) asså inga såna saker som kan hända i sängen o på andra ställen hehe.. ;) Men seriöst någon vet något?
Tacksam för svar! :)
Dra henne i håret, fisa på hennes händer. Skalla henne. ungefär det jag brukar göra..
okej, ska prova något av det!.... -.-
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket
Inlägg: 958
Blev medlem: 26 december 2010, 17:54
Ort: västerås

Inlägg av D3nnis »

Lite ot men jag tycker de passar bra in här.
Jag har en polare som jag har hängt med i 6 år nästan varje dag och vi har alltid haft grymt kul osv. Vårat stora intresse är bmx och självklart har vi kört de sen vi var små. Men nu så har han börjar blivigt sponsrad inom bmx osv och efter han vart sponsrad så har han börjat blivigt studdig när han cyklar med andra osv. Men om jag är ensam med han så är han sig själv och är alltid glad. Jag tycker det är lite tråkigt för vi börjar lixom glida ifrån varandra mer och mer tex som han svarar aldrig när jag ringer han osv. Han hör väll av sig när de passar bäst honnom.

Så vad ska jag göra?

Jag vill ju lixom inte tappa kontakten med han men de börjar bli lite drygt när han börjar tro att han är någon bara för han får gratis saker osv.
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig


PK jo alla retar dig för din hajper
Användarens profilbild
rieju4life
Svårstartad skrothög
Inlägg: 302
Blev medlem: 19 mars 2012, 16:14
Ort: svenljunga

Inlägg av rieju4life »

D3nnis skrev:Lite ot men jag tycker de passar bra in här.
Jag har en polare som jag har hängt med i 6 år nästan varje dag och vi har alltid haft grymt kul osv. Vårat stora intresse är bmx och självklart har vi kört de sen vi var små. Men nu så har han börjar blivigt sponsrad inom bmx osv och efter han vart sponsrad så har han börjat blivigt studdig när han cyklar med andra osv. Men om jag är ensam med han så är han sig själv och är alltid glad. Jag tycker det är lite tråkigt för vi börjar lixom glida ifrån varandra mer och mer tex som han svarar aldrig när jag ringer han osv. Han hör väll av sig när de passar bäst honnom.

Så vad ska jag göra?

Jag vill ju lixom inte tappa kontakten med han men de börjar bli lite drygt när han börjar tro att han är någon bara för han får gratis saker osv.
jag skulle snackat med han!! tex... min kompis åkte in på behandlingshem igen!! då ska jag ge han ett val!! han kan ju fortsätta misshandla andra men om han gör det så ska jag aldrig höra av mig te honom igen!!! se vad som händer;)
omkörd = behöver mer trim :D

MBH4LIFE
daw
Elmoped
Inlägg: 41
Blev medlem: 2 juli 2012, 23:45

Inlägg av daw »

Hej, nu är det så att jag gillar en tjej i min klass(dock sommarlov nu), vi snackade med varran som vilken kompis som helst i skolan, och nu på sommarlovet har vi inte träffat varran så mkt, lite då och då typ varit och badat tsm med andra kompisar oså, dock skrev vi rätt mkt på skype med varran mellan skolavslutningen och nån vecka sen, men när jag skrev till henne häromdan iggade hon mig bah och sen dess har jag inte skrivit nåt mer och vi har inte träffats heller, hur ska jag göra? jag gillar ju henne och trodde hon gillade mig lite tills hon igga mig.
Användarens profilbild
p4ck
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 761
Blev medlem: 3 mars 2012, 21:42
Ort: Pisshåla

Inlägg av p4ck »

Hur vet du att hon ignorerade dig? Kanske bara inte var där? Ta det lugnt. bara för att nån inte svarar en gång så behöver du inte ta självmord.
Om jag kör i full fart och växlar ner en växel, så motorbromsar moppen, är det strypt membran då tro?

Kolla gärna in mitt projekt på min Beta RR, ser tomt ut nu men kommer upp mer skit allt eftersom!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49461
Användarens profilbild
Trollmor
Elmoped
Inlägg: 109
Blev medlem: 2 augusti 2011, 13:00
Ort: Stockholm

Inlägg av Trollmor »

daw skrev:Hej, nu är det så att jag gillar en tjej i min klass(dock sommarlov nu), vi snackade med varran som vilken kompis som helst i skolan, och nu på sommarlovet har vi inte träffat varran så mkt, lite då och då typ varit och badat tsm med andra kompisar oså, dock skrev vi rätt mkt på skype med varran mellan skolavslutningen och nån vecka sen, men när jag skrev till henne häromdan iggade hon mig bah och sen dess har jag inte skrivit nåt mer och vi har inte träffats heller, hur ska jag göra? jag gillar ju henne och trodde hon gillade mig lite tills hon igga mig.
Tjena, välkommen till TSR. Läs igenom forumets regler så du vet vad det är som gäller så inga onödiga problem uppstår. När du säger "igga" antar jag att du syftar på ignorera? Isådana fall, ta kontakt. Hon kanske bara hade en dålig dag eller annat för sig än att chatta just då. Eftersom du inte pratat med henne sen dess kan du ju inte veta någonting. Sen beter sig ju brudar olika i olika åldrar och jag vet inte hur gammal denna brud är men det är väl i stort sätt samma sak där som i övrigt. Så kontakta henne, visa att du bryr dig om henne. Lycka till och tveka inte om att fråga om mer hjälp här på forumet.
"Alla idéer om bakterier och mikroorganismer är kommunistiskt propagandatrams." - E. Cartwrigt, amerikansk läkare, 1952
Bild
Sendan: http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34583
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Ja blir så jävla förbannad på fruntimmer!
Har sovit med denna tjej 4 eller 5 gånger (nyktra och onyktra).
Så i helgen åkte jag, hon, en av mina bästa polare och hans tjej till göteborg och var på liseberg sedan sov vi i en lägenhet till söndagen då vi åkte hem.

Hon jaa i princip stötte bort mig på liseberg, riktigt kul!
Sen på natten höll jag om henne då var hon mer som vanligt mot mig, mysig och så.. Sen på söndagen likadant :evil:

Hon har aldrig frågat mig om vi ska hitta på något, det är alltid jag som får ta tag i det, jag får alltid skicka först. Sen mitt i konversationer så slutar hon svara..
Frågade om vi skulle hitta på något nu i helgen (ute i god tid) Svar: på fredag ska jag ut och på lördag har jag studentmottagning, lite väl sent haha..
Inget nej tyvärr, jag är ledsen eller något... Ska ta ett spett och slänga genom fönstret på hennes hus!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

DEA!! skrev:Ja blir så jävla förbannad på fruntimmer!
Har sovit med denna tjej 4 eller 5 gånger (nyktra och onyktra).
Så i helgen åkte jag, hon, en av mina bästa polare och hans tjej till göteborg och var på liseberg sedan sov vi i en lägenhet till söndagen då vi åkte hem.

Hon jaa i princip stötte bort mig på liseberg, riktigt kul!
Sen på natten höll jag om henne då var hon mer som vanligt mot mig, mysig och så.. Sen på söndagen likadant :evil:

Hon har aldrig frågat mig om vi ska hitta på något, det är alltid jag som får ta tag i det, jag får alltid skicka först. Sen mitt i konversationer så slutar hon svara..
Frågade om vi skulle hitta på något nu i helgen (ute i god tid) Svar: på fredag ska jag ut och på lördag har jag studentmottagning, lite väl sent haha..
Inget nej tyvärr, jag är ledsen eller något... Ska ta ett spett och slänga genom fönstret på hennes hus!
Hon kanske utnyttjar dig för din stora *** ;)
Nä men år hon alltid så när hon är ute att hon typ är blyg elr stöter ifrån alla? Elr ignorerar, då kanske de är att hon är blyg elr så kan de vara att hon inte känner sig bekväm, men försök prata med henne och så hon kanske inte vill ha ett öppet förhållande gå och hålla hand osv på stan, fråga henne typ hur hon känner och så dom brukar ju börja smsa fall dom gillar än, men bästa vore att prata med henne, fråga typ hur hon ser på er två fall ni är ett par elr väldigt bra kompisar somgör lite mer. Sen är du äldre så kanske inte är samma för dig som för mig men ah, rätt många tjejer är typ nervösa och står bara med sin tjejkompis när dom är ute men hon kanske inte känner samma som du elr så är hon nervös, men försök ta upp boomämnet när ny myser elr efter kanske fall du vill ha de trevligt först:)
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

haha vi har aldrig haft sex :wink:

Jag frågade henne en gång vad hon ville få ut av att träffa mig och hon svarade att hon inte visste, men hon tyckte om att träffa mig och hon ville fortsätta med det!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Hur ska jag göra för att glömme en tjej?
Har liksom blivit utnyttjad i över ett halvår år snart :(
Och igår tog allt slut för jag blev så jävla förbannad över hur hon behandlar/har behandlat mig. Men svårt att glömma bort en person som man har haft starka känslor för i över 6 månader. Hon vågade inte svara på en enda fråga när jag åkte till henne och skulle berätta hur det ligger till. Efter jag gått så börjar hon istället skriva massa dryga saker om mig fast det är HON som gjort fel. Självklart blev jag chockad/besviken på hur hon kunde lägga all skuld på mig så jag börja skriva tillbaka. Men hur mycket jag än försöker förklara över att det är hon som inte är mogen nog att ha en kille och att det är hon som har satt oss i denna knipa. Hon kunde lika gärna för drygt 6 månader sen sagt att hon vill inte ha något med mig att göra, då hade jag struntat i henne, men efter tiden som har gått så har ju såklart känslorna för henne ökat hos mig.
Men vill bara att hon ska sluta nu. Orkar inte längre. Hon bryr sig inte ens om hur jag mår längre så jag sa att hon behöver aldrig höra av sig till mig mer. Så hur ska jag göra?

Det enda jag vill är att glömma henne totalt så jag kan bli på bättre humör och att jag kan gå vidare. Jag har tagit bort hennes namn och allt från henne som låg på mobilen. Vad kan jag göra mer?
Användarens profilbild
stunt 4 life
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 740
Blev medlem: 22 januari 2012, 21:15
Ort: järvsö

Inlägg av stunt 4 life »

nu är de så att ja gillar en tjej som är 2år äldre än mej (jag 98 å hon 96a)
vi skriver många <3 och vi är väldigt sociala med varran. men hur ska jag göra för att få henne å gilla mej? vill inte gå för fort fram heller men hon verkar litt intresserad för efter varje gång vi sett varran eller liknande så har hon skrivit att hon jättegärna vill vara med mej och många fler <3 är vanligtvis... hjälp tack :)
stunt 4 life skrev:
MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén :)

Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning :)
är det så man stryper oljemängden nu för tin? :lol:
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

rasmusborg skrev:Hur ska jag göra för att glömme en tjej?
Har liksom blivit utnyttjad i över ett halvår år snart :(
Och igår tog allt slut för jag blev så jävla förbannad över hur hon behandlar/har behandlat mig. Men svårt att glömma bort en person som man har haft starka känslor för i över 6 månader. Hon vågade inte svara på en enda fråga när jag åkte till henne och skulle berätta hur det ligger till. Efter jag gått så börjar hon istället skriva massa dryga saker om mig fast det är HON som gjort fel. Självklart blev jag chockad/besviken på hur hon kunde lägga all skuld på mig så jag börja skriva tillbaka. Men hur mycket jag än försöker förklara över att det är hon som inte är mogen nog att ha en kille och att det är hon som har satt oss i denna knipa. Hon kunde lika gärna för drygt 6 månader sen sagt att hon vill inte ha något med mig att göra, då hade jag struntat i henne, men efter tiden som har gått så har ju såklart känslorna för henne ökat hos mig.
Men vill bara att hon ska sluta nu. Orkar inte längre. Hon bryr sig inte ens om hur jag mår längre så jag sa att hon behöver aldrig höra av sig till mig mer. Så hur ska jag göra?

Det enda jag vill är att glömma henne totalt så jag kan bli på bättre humör och att jag kan gå vidare. Jag har tagit bort hennes namn och allt från henne som låg på mobilen. Vad kan jag göra mer?
lättaste är väl att försöka hitta någon ny och inte tänka på de vart själv i samma sits var i 1 och ett halv år och få reda på att hon vart otrogen nästan under hela förhållandet, men försök hitta någon ny och tänk inte på de typ umgås med kompisar och gör något hela tiden så kommer du sluta tänka på henne.






nu är de så att ja gillar en tjej som är 2år äldre än mej (jag 98 å hon 96a)
vi skriver många <3 och vi är väldigt sociala med varran. men hur ska jag göra för att få henne å gilla mej? vill inte gå för fort fram heller men hon verkar litt intresserad för efter varje gång vi sett varran eller liknande så har hon skrivit att hon jättegärna vill vara med mej och många fler <3 är vanligtvis... hjälp tack


försök träffas mera och typ själva ? typ föreslå bio/grilla på stranden/filmkväll/typ mys hemma hos dig, fall hon är intreserad så kommer hon antagligen komma och de lär bli någotfall du gör något av de jag skrev :)
äh fall någon kan hjälpa mig hur spoiler funkar så vore de kanon :)
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
stunt 4 life
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 740
Blev medlem: 22 januari 2012, 21:15
Ort: järvsö

Inlägg av stunt 4 life »

david96 skrev: nu är de så att ja gillar en tjej som är 2år äldre än mej (jag 98 å hon 96a)
vi skriver många <3 och vi är väldigt sociala med varran. men hur ska jag göra för att få henne å gilla mej? vill inte gå för fort fram heller men hon verkar litt intresserad för efter varje gång vi sett varran eller liknande så har hon skrivit att hon jättegärna vill vara med mej och många fler <3 är vanligtvis... hjälp tack


försök träffas mera och typ själva ? typ föreslå bio/grilla på stranden/filmkväll/typ mys hemma hos dig, fall hon är intreserad så kommer hon antagligen komma och de lär bli någotfall du gör något av de jag skrev :)
äh fall någon kan hjälpa mig hur spoiler funkar så vore de kanon :)
stunt 4 life skrev:
MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén :)

Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning :)
är det så man stryper oljemängden nu för tin? :lol:
Användarens profilbild
stunt 4 life
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 740
Blev medlem: 22 januari 2012, 21:15
Ort: järvsö

Inlägg av stunt 4 life »

stunt 4 life skrev:
david96 skrev: nu är de så att ja gillar en tjej som är 2år äldre än mej (jag 98 å hon 96a)
vi skriver många <3 och vi är väldigt sociala med varran. men hur ska jag göra för att få henne å gilla mej? vill inte gå för fort fram heller men hon verkar litt intresserad för efter varje gång vi sett varran eller liknande så har hon skrivit att hon jättegärna vill vara med mej och många fler <3 är vanligtvis... hjälp tack


försök träffas mera och typ själva ? typ föreslå bio/grilla på stranden/filmkväll/typ mys hemma hos dig, fall hon är intreserad så kommer hon antagligen komma och de lär bli någotfall du gör något av de jag skrev :)
äh fall någon kan hjälpa mig hur spoiler funkar så vore de kanon :)
får ta med na på en båt tur nån dag till en strand å mysa nån dag :)
stunt 4 life skrev:
MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén :)

Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning :)
är det så man stryper oljemängden nu för tin? :lol:
Användarens profilbild
Seenz
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 730
Blev medlem: 6 februari 2012, 18:32
Ort: Halmstad

Inlägg av Seenz »

någon som har några tips hur man vet om en tjej gillar än? :lol:
Live like today was you're last day.
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Seenz skrev:någon som har några tips hur man vet om en tjej gillar än? :lol:
dom smsar/ringer dig ofta dom pratar med dig tills dom somnar dom vill träffas ofta dom har inte uppe mobilen när ni träffas bara ni? dom vill träffas själva ? :)
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
draceN96
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 427
Blev medlem: 26 april 2011, 15:32
Ort: Ljung

..

Inlägg av draceN96 »

sjukt hur ska jag göra? en tjej säger att jag är en 8 (skala 1-10 på snygghet.) har ringt henne ett par ggr när jag har varit full och då har jag varit rak på sak ;) hahha yo feel me? ;) ne men seriöst hon ba ne vi är för bra kompisar. jag tror inte det kan bli ngt. men hon verkar ändå vilja men ändå inte typ asså fattar ni? cp vad ska jag göra? ;) har inte pratat med henne på länge. :d
kolla mitt Derbi Senda x-race 04 projekt: http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=31150
>(ångrar mej att jag inte la upp Rieju drac / hyper projektet :( men kolla mitt galeri så ser du LITE av det )
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres
Inlägg: 1227
Blev medlem: 24 september 2009, 19:06

Inlägg av aerox-sami »

Seenz skrev:någon som har några tips hur man vet om en tjej gillar än? :lol:
tur att man själv inte sitter i den knipan längre :lol:
hon sa att hon gillade mig också vettu!

hittat denna grymma tjej, gör mig glad, söt, snäll och rolig liksom allt man letar efter något seriöst inget jävla lal skit liksom :)

hon var borta på peace and love och hon trodde hon skulle stanna hemma 1 vecka sen åka till landet.. men hon åkte dagen efter hon kom hem men så underbar som hon är ska hon se om hon kan komma hem tidigare än planerat, hon skulle komma tbx på nästa onsdag men hon ska försöka komma hem några dagar innan :) så åker hon tbx på onsdag istället lite tråk men aja bättre än inget! :)
Mura Got Blunt?
Användarens profilbild
xXTASKENXx
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 623
Blev medlem: 3 juni 2011, 00:10
Ort: Vallentuna
Kontakt:

Inlägg av xXTASKENXx »

Hon vill vara nära dig, typ sitta bredvid eller om inte det går så nära som det går :)
Följ gärna mitt Cpi Hussar projekt! :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... highlight=

C r a z y M o p p e r s <3

Gilla min bild å hjälp mig vinna! :D
Jag som stegrar med moppen (svarta) :)
http://www.facebook.com/junkyard/app_291280510967766
riejukillen
Elmoped
Inlägg: 71
Blev medlem: 7 oktober 2011, 08:29
Ort: Hova

Inlägg av riejukillen »

Jag har träffat den tjejen som jag verkligen gillar typ varje dag i två veckor vi har myst lite och umgåts samt pratat och dom stunder vi inte är med varandra så smsar vi ist:) men vill verkligen gå vidare med henne är dock rädd för att hon inte ska känna så för mig och att vi då ska glida isär varandra:/ men hade tänkt mig att typ säga " Jag är rädd för att säga vad jag känner för dig för att du inte känner så för mig, därför att jag är mer rädd för att förlora dig som vän eller överhuvudtaget" (skall finjusteras lite) någon som tror det funkar eller har något bättre som man kan säga?:)
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

riejukillen skrev:Jag har träffat den tjejen som jag verkligen gillar typ varje dag i två veckor vi har myst lite och umgåts samt pratat och dom stunder vi inte är med varandra så smsar vi ist:) men vill verkligen gå vidare med henne är dock rädd för att hon inte ska känna så för mig och att vi då ska glida isär varandra:/ men hade tänkt mig att typ säga " Jag är rädd för att säga vad jag känner för dig för att du inte känner så för mig, därför att jag är mer rädd för att förlora dig som vän eller överhuvudtaget" (skall finjusteras lite) någon som tror det funkar eller har något bättre som man kan säga?:)


vad är myst lite då? bara slöhängt lite i soffan eller har ni pussats å kramats å hela den biten med?

verkar hon intresserad av dig då? om hon nu verkar det så är det bara och köra! fråga typ vad hon känner för dig så slipper du göra bort dig ifall hon bara skulle ha vänskapliga känslor för dig! :)
Användarens profilbild
YamahaMarcus
Traktor pöjken
Inlägg: 1287
Blev medlem: 29 februari 2012, 21:20
Ort: Ljungskile

Inlägg av YamahaMarcus »

david96 skrev:
Seenz skrev:någon som har några tips hur man vet om en tjej gillar än? :lol:
dom smsar/ringer dig ofta dom pratar med dig tills dom somnar dom vill träffas ofta dom har inte uppe mobilen när ni träffas bara ni? dom vill träffas själva ? :)
Här rullar de in sms ofta betyder de nåt? Hahaha :D
Projekt:

Volvo Duett -66 - Såld
Rieju drac -03 ( http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=45767 Till Salu )
Yamaha Slider -12 -Såld
Yamaha Aerox -02 - Såld (http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=47350)
Volvo 244 -88 - Såld
Crescent Compact
Volvo 945 ltt -96
Bilprojekt finns på "Dahlqan" på Garaget.org
riejukillen
Elmoped
Inlägg: 71
Blev medlem: 7 oktober 2011, 08:29
Ort: Hova

Inlägg av riejukillen »

demmuus95 skrev:
riejukillen skrev:Jag har träffat den tjejen som jag verkligen gillar typ varje dag i två veckor vi har myst lite och umgåts samt pratat och dom stunder vi inte är med varandra så smsar vi ist:) men vill verkligen gå vidare med henne är dock rädd för att hon inte ska känna så för mig och att vi då ska glida isär varandra:/ men hade tänkt mig att typ säga " Jag är rädd för att säga vad jag känner för dig för att du inte känner så för mig, därför att jag är mer rädd för att förlora dig som vän eller överhuvudtaget" (skall finjusteras lite) någon som tror det funkar eller har något bättre som man kan säga?:)


vad är myst lite då? bara slöhängt lite i soffan eller har ni pussats å kramats å hela den biten med?

verkar hon intresserad av dig då? om hon nu verkar det så är det bara och köra! fråga typ vad hon känner för dig så slipper du göra bort dig ifall hon bara skulle ha vänskapliga känslor för dig! :)
Det var efter vi hade badat då åkte vi hem till henne och slog på en film vi var totalt fyra pers men vi låg i soffan och kramades:) jag tycker att hon verkar vara lite intresserad, jag ska fråga en av hennes kompisar om inte hon kan försöka ta reda på hur hon känner för mig på ett diskret sätt:) sen ska jag fråga henne själv också vad hon känner för mig:)
joar
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 659
Blev medlem: 14 juli 2011, 06:36

Inlägg av joar »

Asså, tjejer är inte så jävla komplicerade, tro det eller ej.

[spoiler]:roll: [/spoiler]
Om en tjej tycker du är äcklig, så skulle hon aldrig låta dig röra henne.

men om hon verkar gilla att du är med henne och ger henne uppmärksamhet, då gillar hon antagligen dig.[/spoiler]
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

[spoiler]
riejukillen skrev:
demmuus95 skrev:
riejukillen skrev:Jag har träffat den tjejen som jag verkligen gillar typ varje dag i två veckor vi har myst lite och umgåts samt pratat och dom stunder vi inte är med varandra så smsar vi ist:) men vill verkligen gå vidare med henne är dock rädd för att hon inte ska känna så för mig och att vi då ska glida isär varandra:/ men hade tänkt mig att typ säga " Jag är rädd för att säga vad jag känner för dig för att du inte känner så för mig, därför att jag är mer rädd för att förlora dig som vän eller överhuvudtaget" (skall finjusteras lite) någon som tror det funkar eller har något bättre som man kan säga?:)


vad är myst lite då? bara slöhängt lite i soffan eller har ni pussats å kramats å hela den biten med?

verkar hon intresserad av dig då? om hon nu verkar det så är det bara och köra! fråga typ vad hon känner för dig så slipper du göra bort dig ifall hon bara skulle ha vänskapliga känslor för dig! :)
Det var efter vi hade badat då åkte vi hem till henne och slog på en film vi var totalt fyra pers men vi låg i soffan och kramades:) jag tycker att hon verkar vara lite intresserad, jag ska fråga en av hennes kompisar om inte hon kan försöka ta reda på hur hon känner för mig på ett diskret sätt:) sen ska jag fråga henne själv också vad hon känner för mig:)
[/spoiler]

Ja du kan ju säga åt hennes kompis att hon ska fråga hur hon känner utan att hon nämner att det var du som ville veta :)
Alltså att hon frågar som om det verkar som att hon själv ville veta och inte du. Hoppas du fattar :roll:
Användarens profilbild
Derbi_MackaN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 712
Blev medlem: 20 mars 2011, 14:17
Ort: Älgarås

Inlägg av Derbi_MackaN »

demmuus95 skrev:[spoiler]
riejukillen skrev:
demmuus95 skrev:

vad är myst lite då? bara slöhängt lite i soffan eller har ni pussats å kramats å hela den biten med?

verkar hon intresserad av dig då? om hon nu verkar det så är det bara och köra! fråga typ vad hon känner för dig så slipper du göra bort dig ifall hon bara skulle ha vänskapliga känslor för dig! :)
Det var efter vi hade badat då åkte vi hem till henne och slog på en film vi var totalt fyra pers men vi låg i soffan och kramades:) jag tycker att hon verkar vara lite intresserad, jag ska fråga en av hennes kompisar om inte hon kan försöka ta reda på hur hon känner för mig på ett diskret sätt:) sen ska jag fråga henne själv också vad hon känner för mig:)
[/spoiler]

Ja du kan ju säga åt hennes kompis att hon ska fråga hur hon känner utan att hon nämner att det var du som ville veta :)
Alltså att hon frågar som om det verkar som att hon själv ville veta och inte du. Hoppas du fattar :roll:
Förenklar de lite ;) Fråga en av hennes kompisar och be henne fråga den tjejen du gillar om hur hon känner för dig sen säger hennes kompis det till dig så vet du ;) givetvis så frågar hon ju som det är hon som undrar :)
Bild
PM om ni har frågor om Derbi crew :D
Kommentera så blir allt roligare och update oftare!:)
Projekt Derbi
A-traktorn
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

Derbi_MackaN skrev:
demmuus95 skrev:[spoiler]
riejukillen skrev: Det var efter vi hade badat då åkte vi hem till henne och slog på en film vi var totalt fyra pers men vi låg i soffan och kramades:) jag tycker att hon verkar vara lite intresserad, jag ska fråga en av hennes kompisar om inte hon kan försöka ta reda på hur hon känner för mig på ett diskret sätt:) sen ska jag fråga henne själv också vad hon känner för mig:)
[/spoiler]

Ja du kan ju säga åt hennes kompis att hon ska fråga hur hon känner utan att hon nämner att det var du som ville veta :)
Alltså att hon frågar som om det verkar som att hon själv ville veta och inte du. Hoppas du fattar :roll:
Förenklar de lite ;) Fråga en av hennes kompisar och be henne fråga den tjejen du gillar om hur hon känner för dig sen säger hennes kompis det till dig så vet du ;) givetvis så frågar hon ju som det är hon som undrar :)
Hehe tack, hade lite svårt och formulera mig på rätt sätt :roll:
riejukillen
Elmoped
Inlägg: 71
Blev medlem: 7 oktober 2011, 08:29
Ort: Hova

Inlägg av riejukillen »

Derbi_MackaN skrev:
demmuus95 skrev:[spoiler]
riejukillen skrev: Det var efter vi hade badat då åkte vi hem till henne och slog på en film vi var totalt fyra pers men vi låg i soffan och kramades:) jag tycker att hon verkar vara lite intresserad, jag ska fråga en av hennes kompisar om inte hon kan försöka ta reda på hur hon känner för mig på ett diskret sätt:) sen ska jag fråga henne själv också vad hon känner för mig:)
[/spoiler]

Ja du kan ju säga åt hennes kompis att hon ska fråga hur hon känner utan att hon nämner att det var du som ville veta :)
Alltså att hon frågar som om det verkar som att hon själv ville veta och inte du. Hoppas du fattar :roll:
Förenklar de lite ;) Fråga en av hennes kompisar och be henne fråga den tjejen du gillar om hur hon känner för dig sen säger hennes kompis det till dig så vet du ;) givetvis så frågar hon ju som det är hon som undrar :)
Tackar jag förstod er båda ska bara försöka lista ut vem av dom all jag ska fråga ;) BTW Derbi_mackan jag hoppas att du inte tog alltför illa upp på smsen häromdagen?:)
Användarens profilbild
TheMidnightRider
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 698
Blev medlem: 18 januari 2011, 16:32

Inlägg av TheMidnightRider »

Var på fest i helgen. Vi var ganska packade och jag snackade med en kille som var 94a och han var satans trevlig , sen gick jag iväg och lämnade min flickvän och då ska han ha pussat henne , men hon ville inte. Tycker det var jäkligt taskigt av honom :evil: , han har nu börjat följa min tjej på instagram samt gillar hennes bilder på facebook.

Vad ska jag göra? Han är två år äldre än mig.
Köper bromsok fram till viva city
Användarens profilbild
Benjaa14
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 418
Blev medlem: 30 september 2011, 13:55
Ort: Däär

Inlägg av Benjaa14 »

TheMidnightRider skrev:Var på fest i helgen. Vi var ganska packade och jag snackade med en kille som var 94a och han var satans trevlig , sen gick jag iväg och lämnade min flickvän och då ska han ha pussat henne , men hon ville inte. Tycker det var jäkligt taskigt av honom :evil: , han har nu börjat följa min tjej på instagram samt gillar hennes bilder på facebook.

Vad ska jag göra? Han är två år äldre än mig.
Banka på han lite smått Vettja ;)
Användarens profilbild
robinkarlssson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 310
Blev medlem: 10 maj 2011, 14:05

Inlägg av robinkarlssson »

Benjaa14 skrev:
TheMidnightRider skrev:Var på fest i helgen. Vi var ganska packade och jag snackade med en kille som var 94a och han var satans trevlig , sen gick jag iväg och lämnade min flickvän och då ska han ha pussat henne , men hon ville inte. Tycker det var jäkligt taskigt av honom :evil: , han har nu börjat följa min tjej på instagram samt gillar hennes bilder på facebook.

Vad ska jag göra? Han är två år äldre än mig.
Banka på han lite smått Vettja ;)
Låt honom vara o ta ett snack med tjejen istället
Enligt mig så är snutar en bra sak att ha!
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

TheMidnightRider skrev:Var på fest i helgen. Vi var ganska packade och jag snackade med en kille som var 94a och han var satans trevlig , sen gick jag iväg och lämnade min flickvän och då ska han ha pussat henne , men hon ville inte. Tycker det var jäkligt taskigt av honom :evil: , han har nu börjat följa min tjej på instagram samt gillar hennes bilder på facebook.

Vad ska jag göra? Han är två år äldre än mig.


fråga din brud om det är något mellan dom :roll:
är det inte det så skit i om han stalkar henne, han kommer ge upp till slut om hon ignorerar honom! :)
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres
Inlägg: 1227
Blev medlem: 24 september 2009, 19:06

Inlägg av aerox-sami »

fan det går bra nu :D

hon kom vid kvart över 8 typ och skulle dra 10 haha jo tjena slutade med att hon drog kvart i 12 ^^ nu vet nog hennes mamma att vi är på g, "kom hem nu" "cyklar snart" sticker aldrig :lol:
Mura Got Blunt?
Skriv svar