Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Nu var min studentvecka över och har kommit tjejen som jag skrev tidigare om närmare. I söndags hade vi togafest. Vi pratade och var hela kvällen i princip.. Vi dansade, pussades och hånglade...

I onsdags var det fest på en bar här och då satt hon i mitt knä i minst 1 timme. Sen så fick jag sova hos henne... Vi hånglade lite pussades, höll om varandra .. INGET sex, bara allmänt mysigt.

Sen i fredags STUDENTEN så fick jag sova hos henne igen, höll handen hela vägen hem. höll om varann osv.

Vi skickar <3 i smsen, hur ska jag gå vidare?
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Mxabbe
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 675
Blev medlem: 12 november 2010, 23:45
Ort: Mopeder

Inlägg av Mxabbe »

DEA!! skrev:Nu var min studentvecka över och har kommit tjejen som jag skrev tidigare om närmare. I söndags hade vi togafest. Vi pratade och var hela kvällen i princip.. Vi dansade, pussades och hånglade...

I onsdags var det fest på en bar här och då satt hon i mitt knä i minst 1 timme. Sen så fick jag sova hos henne... Vi hånglade lite pussades, höll om varandra .. INGET sex, bara allmänt mysigt.

Sen i fredags STUDENTEN så fick jag sova hos henne igen, höll handen hela vägen hem. höll om varann osv.

Vi skickar <3 i smsen, hur ska jag gå vidare?

Negga henne.... ;) Så kommer du ha henne runt ditt lillfinger inom kort;)
Bild
Stuntfilm: http://www.youtube.com/watch?v=M8dGpP4Fzrw
blogg här: http://www.bike.se/bloggar/albin_jonsson

Try it, Dream it and Do it! //Albin Jonsson
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Mxabbe skrev:
DEA!! skrev:Nu var min studentvecka över och har kommit tjejen som jag skrev tidigare om närmare. I söndags hade vi togafest. Vi pratade och var hela kvällen i princip.. Vi dansade, pussades och hånglade...

I onsdags var det fest på en bar här och då satt hon i mitt knä i minst 1 timme. Sen så fick jag sova hos henne... Vi hånglade lite pussades, höll om varandra .. INGET sex, bara allmänt mysigt.

Sen i fredags STUDENTEN så fick jag sova hos henne igen, höll handen hela vägen hem. höll om varann osv.

Vi skickar <3 i smsen, hur ska jag gå vidare?

Negga henne.... ;) Så kommer du ha henne runt ditt lillfinger inom kort;)
Något vettigt förslag?
Årets Styrelsemedlem 2013
antonpg94
Herr Åström
Inlägg: 879
Blev medlem: 11 juni 2010, 20:23
Ort: Härnösand
Kontakt:

Inlägg av antonpg94 »

derbiofc skrev:Tjena grappar!

Har varit singel nån månad nu efter ett förhållande på 1 år och 3 månader, är det bara jag som känner att det är rätt gött att vara utan tjej nu? Alltså att man känner sig friare och kan spana, flirta osv? :D
Hah ja de känns helt grymt ändå! som du säger inga måsten utan bara leva livet;)
Im ridi´n Twostroke on Twostrokerider!
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

DEA!! skrev:[spoiler]
Mxabbe skrev:
DEA!! skrev:Nu var min studentvecka över och har kommit tjejen som jag skrev tidigare om närmare. I söndags hade vi togafest. Vi pratade och var hela kvällen i princip.. Vi dansade, pussades och hånglade...

I onsdags var det fest på en bar här och då satt hon i mitt knä i minst 1 timme. Sen så fick jag sova hos henne... Vi hånglade lite pussades, höll om varandra .. INGET sex, bara allmänt mysigt.

Sen i fredags STUDENTEN så fick jag sova hos henne igen, höll handen hela vägen hem. höll om varann osv.

Vi skickar <3 i smsen, hur ska jag gå vidare?

Negga henne.... ;) Så kommer du ha henne runt ditt lillfinger inom kort;)[/spoiler]
Något vettigt förslag?
kör på vill du bli ihop med mig? ;)

Nejmen fråga henne typ, visst får jag kalla dig för min flickvän eller? :)

Bara modigt ingen skillnad du kommer fråga fel hur du ens gör eller du tror du kommer göra de och kommer göra de på ett pinsamt sätt men hon kommer tycka det är bara gulligt :)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

det pinsammaste blir om hon säger: Aldrig i livet typ ... :wink:
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
tompa221
Avstängd
Inlägg: 423
Blev medlem: 13 april 2012, 20:28
Ort: Partille

Inlägg av tompa221 »

DEA!! skrev:det pinsammaste blir om hon säger: Aldrig i livet typ ... :wink:
Äsh vad haru att förlora? om on säger nej tar du nästa ;)
Perra.S skrev:
potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.


Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt :P
Seriöst, är du ens på riktigt?
Användarens profilbild
Hugge66
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 499
Blev medlem: 15 september 2011, 17:43
Ort: vallåkra

Inlägg av Hugge66 »

tompa221 skrev:
DEA!! skrev:det pinsammaste blir om hon säger: Aldrig i livet typ ... :wink:
Äsh vad haru att förlora? om on säger nej tar du nästa ;)

precis men om hon säger nej bara fortsätt smsa och va med henne till slut måste hon ge med sig det gör alla! ;)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

haha nöta till hon säger okeeeej då... haha :wink:
Men jag menar liksom mer konkret, för att börja mysa mer o så...?
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Trollmor
Elmoped
Inlägg: 109
Blev medlem: 2 augusti 2011, 13:00
Ort: Stockholm

Inlägg av Trollmor »

Derbi_MackaN skrev:Tjena trollmor! Som jag förstår så har du känslor för ditt ex right? Iaf det var ju ett tag sen ni lämna varandra och under den tiden kan känslornas väckas igen. Om du ville "mysa" så fråga om ni kan göra något t.ex bio eller nått. Umgås på friden lite då och då. Låter ju som en speciell tjej! Men som sagt fråga henne om ni kan göra nått nu 2 gå på en "dejt" bio osv. På bio så gör alla tjejer så att dom lutar sig mot t.ex killen dom är med. Skadar ju aldrig att göra ett försök iaf. Lycka till!
Du tack som fan alltså! Jag körde på det, att träffa henne mer på fritiden och så. Tog fan inte lång tid innan vi började pussas och så och nu, nu är vi fan tillsammans. Helt galet. Hon är ju världens goaste brud och nu får jag en andra chans. Jag är fan lyckligt lottad! Det bästa är att det inte är jag som är "på" mest, om du fattar vad jag menar. Hon verkar liksom gilla mig minst lika mycket som jag gillar henne vilket är sjukt skönt. Då slipper man ju liksom oroa sig över att "shit, hon kanske ska göra slut nu" osv. Jaja, skulle bara uppdatera er med ny och fräsch intel! Tack för hjälpen!
"Alla idéer om bakterier och mikroorganismer är kommunistiskt propagandatrams." - E. Cartwrigt, amerikansk läkare, 1952
Bild
Sendan: http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34583
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

Trollmor skrev:
Derbi_MackaN skrev:Tjena trollmor! Som jag förstår så har du känslor för ditt ex right? Iaf det var ju ett tag sen ni lämna varandra och under den tiden kan känslornas väckas igen. Om du ville "mysa" så fråga om ni kan göra något t.ex bio eller nått. Umgås på friden lite då och då. Låter ju som en speciell tjej! Men som sagt fråga henne om ni kan göra nått nu 2 gå på en "dejt" bio osv. På bio så gör alla tjejer så att dom lutar sig mot t.ex killen dom är med. Skadar ju aldrig att göra ett försök iaf. Lycka till!
Du tack som fan alltså! Jag körde på det, att träffa henne mer på fritiden och så. Tog fan inte lång tid innan vi började pussas och så och nu, nu är vi fan tillsammans. Helt galet. Hon är ju världens goaste brud och nu får jag en andra chans. Jag är fan lyckligt lottad! Det bästa är att det inte är jag som är "på" mest, om du fattar vad jag menar. Hon verkar liksom gilla mig minst lika mycket som jag gillar henne vilket är sjukt skönt. Då slipper man ju liksom oroa sig över att "shit, hon kanske ska göra slut nu" osv. Jaja, skulle bara uppdatera er med ny och fräsch intel! Tack för hjälpen!
Att gå tillbaka till sitt ex är som att se en film 2 gånger, du vet redan slutet!
Sad but true...

Sedan så är jag fan enda som gått på bio med brud och hon inte lutat över mig :( fast hon gillade mig osv...
Användarens profilbild
Derbi_MackaN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 712
Blev medlem: 20 mars 2011, 14:17
Ort: Älgarås

Inlägg av Derbi_MackaN »

Det var så lite trollmor! Men behöver lite hjälp, jag och min brud har vart tillsammans i 9 månader nu (24:e) hon är dock i mallorca nu tills lördag så träffar henne på söndag. Men de va inte det, utan när vi vart tillsammans i 10 mån vill ja hitta på något speciellt t.ex bio och så behöver lite hjälp med va man kan hitta på? Juste funderar på spela in och skicka en ljudfil/film när jag sjunger våran låt (sunrise avenue, hollywood hills) ska man det? :oops:

BTW svarar gärna om ni har problem! Alltid kul att hjälpa!

Mvh Mackan 8)
Bild
PM om ni har frågor om Derbi crew :D
Kommentera så blir allt roligare och update oftare!:)
Projekt Derbi
A-traktorn
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Ett bra drag kan vara att boka bord på en fin restaurang? :)
Finns inte pengar till det så kan du alltid laga mat, tända ljus och så tills hon kommer! :)
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd
Inlägg: 1114
Blev medlem: 17 september 2011, 15:17

Inlägg av TechnoMen »

Derbi_MackaN skrev:Det var så lite trollmor! Men behöver lite hjälp, jag och min brud har vart tillsammans i 9 månader nu (24:e) hon är dock i mallorca nu tills lördag så träffar henne på söndag. Men de va inte det, utan när vi vart tillsammans i 10 mån vill ja hitta på något speciellt t.ex bio och så behöver lite hjälp med va man kan hitta på? Juste funderar på spela in och skicka en ljudfil/film när jag sjunger våran låt (sunrise avenue, hollywood hills) ska man det? :oops:

BTW svarar gärna om ni har problem! Alltid kul att hjälpa!

Mvh Mackan 8)
Behöver ju inte vara något speciellt men om de är fint väder kan vi ju ta mopeden och dra till ett berg vid vattnet där de är grymt fint och bara vara där ni två och ha de mysigt! :wink: Måste ju inte alltid va något stort bättre att du gör de på ett års dagen! :)
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket
Inlägg: 1075
Blev medlem: 7 juli 2011, 23:24

Inlägg av Jönköping »

Derbi_MackaN skrev:Det var så lite trollmor! Men behöver lite hjälp, jag och min brud har vart tillsammans i 9 månader nu (24:e) hon är dock i mallorca nu tills lördag så träffar henne på söndag. Men de va inte det, utan när vi vart tillsammans i 10 mån vill ja hitta på något speciellt t.ex bio och så behöver lite hjälp med va man kan hitta på? Juste funderar på spela in och skicka en ljudfil/film när jag sjunger våran låt (sunrise avenue, hollywood hills) ska man det? :oops:

BTW svarar gärna om ni har problem! Alltid kul att hjälpa!

Mvh Mackan 8)
Firar man det för du skulle kunnat vara farsa om du gått rakt på första dagen? äre inte mer att fira 1års? Men iaf gör något du vet hon tycker om bjud inte på mc donalds eller något, då gör hon nog slut hehe behöver ju inte vara mat men något är ju alltid kul :)
Användarens profilbild
Trollmor
Elmoped
Inlägg: 109
Blev medlem: 2 augusti 2011, 13:00
Ort: Stockholm

Inlägg av Trollmor »

TechnoMen skrev:
Derbi_MackaN skrev:Det var så lite trollmor! Men behöver lite hjälp, jag och min brud har vart tillsammans i 9 månader nu (24:e) hon är dock i mallorca nu tills lördag så träffar henne på söndag. Men de va inte det, utan när vi vart tillsammans i 10 mån vill ja hitta på något speciellt t.ex bio och så behöver lite hjälp med va man kan hitta på? Juste funderar på spela in och skicka en ljudfil/film när jag sjunger våran låt (sunrise avenue, hollywood hills) ska man det? :oops:

BTW svarar gärna om ni har problem! Alltid kul att hjälpa!

Mvh Mackan 8)
Behöver ju inte vara något speciellt men om de är fint väder kan vi ju ta mopeden och dra till ett berg vid vattnet där de är grymt fint och bara vara där ni två och ha de mysigt! :wink: Måste ju inte alltid va något stort bättre att du gör de på ett års dagen! :)
Ja! Fan vad mysigt! Fixa gott käk som du lagat själv, ta med lite filtar och kuddar, levande ljus(?) osv och ta moppen till en vacker plats! Gulla på lite och mys!

Har du någon vidare sångröst så absolut! Kör på att spela in den låten, men spara det till 1-årsdagen! Man kan ju tyvärr aldrig garantera att den kommer, jag har ju ingen aning om hur ert förhållande är, men jag hoppas verkligen det för er skull!

Fan asså, det är gött å vara kär igen. Riktigt jävla gött
"Alla idéer om bakterier och mikroorganismer är kommunistiskt propagandatrams." - E. Cartwrigt, amerikansk läkare, 1952
Bild
Sendan: http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34583
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres
Inlägg: 1227
Blev medlem: 24 september 2009, 19:06

Inlägg av aerox-sami »

soooo... i like this girl and she's really awsome 8)
Mura Got Blunt?
Användarens profilbild
ollebolle15
Svårstartad skrothög
Inlägg: 287
Blev medlem: 25 september 2011, 15:39
Ort: Motala

Inlägg av ollebolle15 »

aerox-sami skrev:soooo... i like this girl and she's really awsome 8)
Then.. Go for it!
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Trollmor skrev:
TechnoMen skrev:
Derbi_MackaN skrev:Det var så lite trollmor! Men behöver lite hjälp, jag och min brud har vart tillsammans i 9 månader nu (24:e) hon är dock i mallorca nu tills lördag så träffar henne på söndag. Men de va inte det, utan när vi vart tillsammans i 10 mån vill ja hitta på något speciellt t.ex bio och så behöver lite hjälp med va man kan hitta på? Juste funderar på spela in och skicka en ljudfil/film när jag sjunger våran låt (sunrise avenue, hollywood hills) ska man det? :oops:

BTW svarar gärna om ni har problem! Alltid kul att hjälpa!

Mvh Mackan 8)
Behöver ju inte vara något speciellt men om de är fint väder kan vi ju ta mopeden och dra till ett berg vid vattnet där de är grymt fint och bara vara där ni två och ha de mysigt! :wink: Måste ju inte alltid va något stort bättre att du gör de på ett års dagen! :)
Ja! Fan vad mysigt! Fixa gott käk som du lagat själv, ta med lite filtar och kuddar, levande ljus(?) osv och ta moppen till en vacker plats! Gulla på lite och mys!

Har du någon vidare sångröst så absolut! Kör på att spela in den låten, men spara det till 1-årsdagen! Man kan ju tyvärr aldrig garantera att den kommer, jag har ju ingen aning om hur ert förhållande är, men jag hoppas verkligen det för er skull!

Fan asså, det är gött å vara kär igen. Riktigt jävla gött

Ahmen vad fan har hänt med TSR, märks att jag varit lite frånvarande. Köp dyraste möjligaste helrör (gärna riktigt stark så man inte behöver slösa allt på kärringen) blanda lite Schyssta drinkar till henne o hör o häpna hon går med på vad som helst! Kommer bli en oförglömlig stund. :)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Trollmor
Elmoped
Inlägg: 109
Blev medlem: 2 augusti 2011, 13:00
Ort: Stockholm

Inlägg av Trollmor »

[spoiler]
ktm_danielsson skrev:
Trollmor skrev:
TechnoMen skrev: Behöver ju inte vara något speciellt men om de är fint väder kan vi ju ta mopeden och dra till ett berg vid vattnet där de är grymt fint och bara vara där ni två och ha de mysigt! :wink: Måste ju inte alltid va något stort bättre att du gör de på ett års dagen! :)
Ja! Fan vad mysigt! Fixa gott käk som du lagat själv, ta med lite filtar och kuddar, levande ljus(?) osv och ta moppen till en vacker plats! Gulla på lite och mys!

Har du någon vidare sångröst så absolut! Kör på att spela in den låten, men spara det till 1-årsdagen! Man kan ju tyvärr aldrig garantera att den kommer, jag har ju ingen aning om hur ert förhållande är, men jag hoppas verkligen det för er skull!

Fan asså, det är gött å vara kär igen. Riktigt jävla gött
[spoiler/]

Ahmen vad fan har hänt med TSR, märks att jag varit lite frånvarande. Köp dyraste möjligaste helrör (gärna riktigt stark så man inte behöver slösa allt på kärringen) blanda lite Schyssta drinkar till henne o hör o häpna hon går med på vad som helst! Kommer bli en oförglömlig stund. :)
Vafan, släpp mrmacho-rollen nu va! Show the ladies some lööööv för i helvete! :wink: Även om det är ett grabbdominerat forum får vi inte gå tillbaka till stenåldern! Ladies som behandlar dig med respekt ska behandlas med respekt! Brudar gillar ju gulligull, och då är det gulligull man får ge dem!
"Alla idéer om bakterier och mikroorganismer är kommunistiskt propagandatrams." - E. Cartwrigt, amerikansk läkare, 1952
Bild
Sendan: http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34583
riejukillen
Elmoped
Inlägg: 71
Blev medlem: 7 oktober 2011, 08:29
Ort: Hova

Inlägg av riejukillen »

Jag har "gillat" en tjej i min klass i typ ett år nu, vi brukar umgås ganska ofta på lediga stunder men vi är aldrig ensamma utan det är med fler folk från klassen :D när jag börjar smsa med henne är hon inte jätte social :/ och till hösten börjar vi gymnasiet då hon ska flytta till Lidköping och jag kommer bo kvar för att gå i Mariestad:( hur ska jag bära mig åt?:)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Fråga henne om bara ni ska hitta på något! :)
Årets Styrelsemedlem 2013
riejukillen
Elmoped
Inlägg: 71
Blev medlem: 7 oktober 2011, 08:29
Ort: Hova

Inlägg av riejukillen »

DEA!! skrev:Fråga henne om bara ni ska hitta på något! :)
Jo har gjort det men hon jobbar på veckan och jag på helger och hon svarar segt på sms och ibland inte alls:/
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

riejukillen skrev:
DEA!! skrev:Fråga henne om bara ni ska hitta på något! :)
Jo har gjort det men hon jobbar på veckan och jag på helger och hon svarar segt på sms och ibland inte alls:/
Det där angående att dom svarar segt(inte alls hade jag samma problem med en tjej... sjukt störande.

Men det måste finnas någon/några timmar på dygnet ni kan ses! Ring till henne och fråga! :)
Årets Styrelsemedlem 2013
mrderbiguy
Svårstartad skrothög
Inlägg: 274
Blev medlem: 13 mars 2012, 14:22

Inlägg av mrderbiguy »

Förstår dock inte vrf hon skullle säga nej för du har legat över , hånglat å allt , så varför skulle hon tacka nej , hon tänker att du ska fråga antagligen
Derbi asså -.-
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

har lite problem asså har tappat känslor för min tjej för vi typ aldrig träffas osv men jag vill fortfarande vara vänner för hon är rolig och så men dom blir ju alltid så jävla sur hur man än säger de ? någon som kan ge mig tips ? för vill verkligen inte förlora henne som vän :/
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

david96 skrev:har lite problem asså har tappat känslor för min tjej för vi typ aldrig träffas osv men jag vill fortfarande vara vänner för hon är rolig och så men dom blir ju alltid så jävla sur hur man än säger de ? någon som kan ge mig tips ? för vill verkligen inte förlora henne som vän :/
Du vill helt enkelt göra slut?
Det där är inte lätt, det är långt ifrån alltid dom vill ha kvar en som vän efter slutet... Det bästa är ju att låta henne bestämma! Vill hon vara vän så är det ju så :) Vill hon inte, så måste du släppa henne...
Säg som det är och att du absolut inte vill tappa kontakten!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Derbi_MackaN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 712
Blev medlem: 20 mars 2011, 14:17
Ort: Älgarås

Inlägg av Derbi_MackaN »

david96 skrev:har lite problem asså har tappat känslor för min tjej för vi typ aldrig träffas osv men jag vill fortfarande vara vänner för hon är rolig och så men dom blir ju alltid så jävla sur hur man än säger de ? någon som kan ge mig tips ? för vill verkligen inte förlora henne som vän :/
David det ända är ju att säga sanningen. Man bör inte ljuga för sin tjej! Men innan du säger nått om det till henne tycker jag ni ska träffas ett par gånger. Om känslorna blir mindre så säg hur du känner och så. Hitta inte på nått då rycker det. Säg exakt som du känner så klarar du dig. Upp till dig vad du tycker.
Bild
PM om ni har frågor om Derbi crew :D
Kommentera så blir allt roligare och update oftare!:)
Projekt Derbi
A-traktorn
Användarens profilbild
Trollmor
Elmoped
Inlägg: 109
Blev medlem: 2 augusti 2011, 13:00
Ort: Stockholm

Inlägg av Trollmor »

david96 skrev:har lite problem asså har tappat känslor för min tjej för vi typ aldrig träffas osv men jag vill fortfarande vara vänner för hon är rolig och så men dom blir ju alltid så jävla sur hur man än säger de ? någon som kan ge mig tips ? för vill verkligen inte förlora henne som vän :/
Problems min vän. Jag är ledsen men sanningen är tyvärr att det är svårt att vara vän med sitt ex efter ett seriöst förhållande. Det brukar oftast sluta i att hon kanske har känslor kvar för dig och antingen bryter kontakten helt för att komma över dig. Eller - ännu värre - försöka få tillbaka dig och göra ditt framtida kärleksliv till ett helvete.

Det senare hände min vän. Han hade varit tillsammans med en tjej som han verkligen inte gillade innan de blev tillsammans. Hon var störtkär och han hade svårt att ens vara vän med henne. Efter att en gemensam vän fått honom att ge henne en chans fastnade han. Hon betedde sig asdrygt mot honom och tog sig aldrig tid att träffa honom och vid detta laget var han kär i henne och hon fick honom att må riktigt jävla kasst. Dessutom gick hon tillslut runt och sade till hennes vänner att hon ville göra slut osv. Nu hade jag snackat med min kompis för att förklara för honom att hon inte var något bra för honom och hon var fan inte värd honom - han är en riktig drömprins.

Så tillslut ville även han göra slut men ville inte vara den som gjorde det för att slippa skuldkänslor efter förhållandet när han senare skulle hitta någon ny. Så tillslut gjorde hon slut och han blev kanonglad.

Saken är ju den nu att han har gått tillbaka till sitt gamla "ragg" efter en månad singelskap och denna exflickvännen ifråga leker offer och säger till alla att hon fortfarande har känlsor för honom och allt. Min kompis och hans ex har samma umgängeskrets och en majoritet av deras vänner står på brudens sida i det hela och min kompis nygamla ragg får jättedåligt samvete. Med andra ord, min kompis ex gör min kompis liv förjävligt och fuckar upp hans lovelife bad time.

Ber om ursäkt om det blev rörigt nu, men hoppas du orkade läsa igenom allt. Jag tror dock inte att detta kommer hända dig, då detta är en rätt så speciell brud. Men som sagt lär kontakten tyvärr brytas oavsett..
"Alla idéer om bakterier och mikroorganismer är kommunistiskt propagandatrams." - E. Cartwrigt, amerikansk läkare, 1952
Bild
Sendan: http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34583
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

vet liksom sist sa jag sanning och så och då gick de åt helvete för hon gilla mig fortfarande :/
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

David, säg som mackan skrev, fast ta det en bit i taget. fast då kanske hon fattar.. Men sanningen är bäst ! gör det med känsla inte med ORD o känslolöshet.. tjejer är mer åt känslor o.s.v U know ;)
Användarens profilbild
somlow
Like A Baws
Inlägg: 1184
Blev medlem: 24 augusti 2010, 22:07
Ort: Järfälla

Inlägg av somlow »

ktm_danielsson skrev:
Trollmor skrev:
TechnoMen skrev: Behöver ju inte vara något speciellt men om de är fint väder kan vi ju ta mopeden och dra till ett berg vid vattnet där de är grymt fint och bara vara där ni två och ha de mysigt! :wink: Måste ju inte alltid va något stort bättre att du gör de på ett års dagen! :)
Ja! Fan vad mysigt! Fixa gott käk som du lagat själv, ta med lite filtar och kuddar, levande ljus(?) osv och ta moppen till en vacker plats! Gulla på lite och mys!

Har du någon vidare sångröst så absolut! Kör på att spela in den låten, men spara det till 1-årsdagen! Man kan ju tyvärr aldrig garantera att den kommer, jag har ju ingen aning om hur ert förhållande är, men jag hoppas verkligen det för er skull!

Fan asså, det är gött å vara kär igen. Riktigt jävla gött

Ahmen vad fan har hänt med TSR, märks att jag varit lite frånvarande. Köp dyraste möjligaste helrör (gärna riktigt stark så man inte behöver slösa allt på kärringen) blanda lite Schyssta drinkar till henne o hör o häpna hon går med på vad som helst! Kommer bli en oförglömlig stund. :)
Jag har saknat dig gubben! Greven slår till igen med sina tipps och tricks! :mrgreen:
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
derbiofc
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 452
Blev medlem: 9 oktober 2010, 23:08
Kontakt:

Inlägg av derbiofc »

ktm_danielsson skrev:
Trollmor skrev:
TechnoMen skrev: Behöver ju inte vara något speciellt men om de är fint väder kan vi ju ta mopeden och dra till ett berg vid vattnet där de är grymt fint och bara vara där ni två och ha de mysigt! :wink: Måste ju inte alltid va något stort bättre att du gör de på ett års dagen! :)
Ja! Fan vad mysigt! Fixa gott käk som du lagat själv, ta med lite filtar och kuddar, levande ljus(?) osv och ta moppen till en vacker plats! Gulla på lite och mys!

Har du någon vidare sångröst så absolut! Kör på att spela in den låten, men spara det till 1-årsdagen! Man kan ju tyvärr aldrig garantera att den kommer, jag har ju ingen aning om hur ert förhållande är, men jag hoppas verkligen det för er skull!

Fan asså, det är gött å vara kär igen. Riktigt jävla gött

Ahmen vad fan har hänt med TSR, märks att jag varit lite frånvarande. Köp dyraste möjligaste helrör (gärna riktigt stark så man inte behöver slösa allt på kärringen) blanda lite Schyssta drinkar till henne o hör o häpna hon går med på vad som helst! Kommer bli en oförglömlig stund. :)

Dock har det ju funkat 100 ggr bättre för mig att "öppna sig" och vara lite mer "djup" inför tjejer, mycket bättre taktik. Måste inte bli dyrt heller om man spelar sina kort väl ;)
Eklund^


Derbi Drd Racing!
Användarens profilbild
Trollmor
Elmoped
Inlägg: 109
Blev medlem: 2 augusti 2011, 13:00
Ort: Stockholm

Inlägg av Trollmor »

[spoiler]
derbiofc skrev:
ktm_danielsson skrev:
Trollmor skrev: Ja! Fan vad mysigt! Fixa gott käk som du lagat själv, ta med lite filtar och kuddar, levande ljus(?) osv och ta moppen till en vacker plats! Gulla på lite och mys!

Har du någon vidare sångröst så absolut! Kör på att spela in den låten, men spara det till 1-årsdagen! Man kan ju tyvärr aldrig garantera att den kommer, jag har ju ingen aning om hur ert förhållande är, men jag hoppas verkligen det för er skull!

Fan asså, det är gött å vara kär igen. Riktigt jävla gött

Ahmen vad fan har hänt med TSR, märks att jag varit lite frånvarande. Köp dyraste möjligaste helrör (gärna riktigt stark så man inte behöver slösa allt på kärringen) blanda lite Schyssta drinkar till henne o hör o häpna hon går med på vad som helst! Kommer bli en oförglömlig stund. :)
[/spoiler]

Dock har det ju funkat 100 ggr bättre för mig att "öppna sig" och vara lite mer "djup" inför tjejer, mycket bättre taktik. Måste inte bli dyrt heller om man spelar sina kort väl ;)
Exakt så! Mycket bra där
"Alla idéer om bakterier och mikroorganismer är kommunistiskt propagandatrams." - E. Cartwrigt, amerikansk läkare, 1952
Bild
Sendan: http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34583
riejukillen
Elmoped
Inlägg: 71
Blev medlem: 7 oktober 2011, 08:29
Ort: Hova

Inlägg av riejukillen »

DEA!! skrev:
riejukillen skrev:
DEA!! skrev:Fråga henne om bara ni ska hitta på något! :)
Jo har gjort det men hon jobbar på veckan och jag på helger och hon svarar segt på sms och ibland inte alls:/
Det där angående att dom svarar segt(inte alls hade jag samma problem med en tjej... sjukt störande.

Men det måste finnas någon/några timmar på dygnet ni kan ses! Ring till henne och fråga! :)
Jo det är fett störande ibland... Ska försöka få kontakt med henne imorgon synd bara att det inte finns ett skit att göra i den lilla byn Hova:/
Skriv svar