Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo
DEA!! skrev:Nu var min studentvecka över och har kommit tjejen som jag skrev tidigare om närmare. I söndags hade vi togafest. Vi pratade och var hela kvällen i princip.. Vi dansade, pussades och hånglade...
I onsdags var det fest på en bar här och då satt hon i mitt knä i minst 1 timme. Sen så fick jag sova hos henne... Vi hånglade lite pussades, höll om varandra .. INGET sex, bara allmänt mysigt.
Sen i fredags STUDENTEN så fick jag sova hos henne igen, höll handen hela vägen hem. höll om varann osv.
Vi skickar <3 i smsen, hur ska jag gå vidare?
Något vettigt förslag?Mxabbe skrev:DEA!! skrev:Nu var min studentvecka över och har kommit tjejen som jag skrev tidigare om närmare. I söndags hade vi togafest. Vi pratade och var hela kvällen i princip.. Vi dansade, pussades och hånglade...
I onsdags var det fest på en bar här och då satt hon i mitt knä i minst 1 timme. Sen så fick jag sova hos henne... Vi hånglade lite pussades, höll om varandra .. INGET sex, bara allmänt mysigt.
Sen i fredags STUDENTEN så fick jag sova hos henne igen, höll handen hela vägen hem. höll om varann osv.
Negga henne.... Så kommer du ha henne runt ditt lillfinger inom kort;)
Hah ja de känns helt grymt ändå! som du säger inga måsten utan bara leva livet;)derbiofc skrev:Tjena grappar!
Har varit singel nån månad nu efter ett förhållande på 1 år och 3 månader, är det bara jag som känner att det är rätt gött att vara utan tjej nu? Alltså att man känner sig friare och kan spana, flirta osv?
kör på vill du bli ihop med mig?DEA!! skrev:[spoiler]Något vettigt förslag?Mxabbe skrev:DEA!! skrev:Nu var min studentvecka över och har kommit tjejen som jag skrev tidigare om närmare. I söndags hade vi togafest. Vi pratade och var hela kvällen i princip.. Vi dansade, pussades och hånglade...
Negga henne.... Så kommer du ha henne runt ditt lillfinger inom kort;)[/spoiler]
Äsh vad haru att förlora? om on säger nej tar du nästaDEA!! skrev:det pinsammaste blir om hon säger: Aldrig i livet typ ...
Perra.S skrev:Seriöst, är du ens på riktigt?potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.
Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt
Du tack som fan alltså! Jag körde på det, att träffa henne mer på fritiden och så. Tog fan inte lång tid innan vi började pussas och så och nu, nu är vi fan tillsammans. Helt galet. Hon är ju världens goaste brud och nu får jag en andra chans. Jag är fan lyckligt lottad! Det bästa är att det inte är jag som är "på" mest, om du fattar vad jag menar. Hon verkar liksom gilla mig minst lika mycket som jag gillar henne vilket är sjukt skönt. Då slipper man ju liksom oroa sig över att "shit, hon kanske ska göra slut nu" osv. Jaja, skulle bara uppdatera er med ny och fräsch intel! Tack för hjälpen!Derbi_MackaN skrev:Tjena trollmor! Som jag förstår så har du känslor för ditt ex right? Iaf det var ju ett tag sen ni lämna varandra och under den tiden kan känslornas väckas igen. Om du ville "mysa" så fråga om ni kan göra något t.ex bio eller nått. Umgås på friden lite då och då. Låter ju som en speciell tjej! Men som sagt fråga henne om ni kan göra nått nu 2 gå på en "dejt" bio osv. På bio så gör alla tjejer så att dom lutar sig mot t.ex killen dom är med. Skadar ju aldrig att göra ett försök iaf. Lycka till!
Att gå tillbaka till sitt ex är som att se en film 2 gånger, du vet redan slutet!Trollmor skrev:Du tack som fan alltså! Jag körde på det, att träffa henne mer på fritiden och så. Tog fan inte lång tid innan vi började pussas och så och nu, nu är vi fan tillsammans. Helt galet. Hon är ju världens goaste brud och nu får jag en andra chans. Jag är fan lyckligt lottad! Det bästa är att det inte är jag som är "på" mest, om du fattar vad jag menar. Hon verkar liksom gilla mig minst lika mycket som jag gillar henne vilket är sjukt skönt. Då slipper man ju liksom oroa sig över att "shit, hon kanske ska göra slut nu" osv. Jaja, skulle bara uppdatera er med ny och fräsch intel! Tack för hjälpen!Derbi_MackaN skrev:Tjena trollmor! Som jag förstår så har du känslor för ditt ex right? Iaf det var ju ett tag sen ni lämna varandra och under den tiden kan känslornas väckas igen. Om du ville "mysa" så fråga om ni kan göra något t.ex bio eller nått. Umgås på friden lite då och då. Låter ju som en speciell tjej! Men som sagt fråga henne om ni kan göra nått nu 2 gå på en "dejt" bio osv. På bio så gör alla tjejer så att dom lutar sig mot t.ex killen dom är med. Skadar ju aldrig att göra ett försök iaf. Lycka till!
Behöver ju inte vara något speciellt men om de är fint väder kan vi ju ta mopeden och dra till ett berg vid vattnet där de är grymt fint och bara vara där ni två och ha de mysigt! Måste ju inte alltid va något stort bättre att du gör de på ett års dagen!Derbi_MackaN skrev:Det var så lite trollmor! Men behöver lite hjälp, jag och min brud har vart tillsammans i 9 månader nu (24:e) hon är dock i mallorca nu tills lördag så träffar henne på söndag. Men de va inte det, utan när vi vart tillsammans i 10 mån vill ja hitta på något speciellt t.ex bio och så behöver lite hjälp med va man kan hitta på? Juste funderar på spela in och skicka en ljudfil/film när jag sjunger våran låt (sunrise avenue, hollywood hills) ska man det?
BTW svarar gärna om ni har problem! Alltid kul att hjälpa!
Mvh Mackan
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Firar man det för du skulle kunnat vara farsa om du gått rakt på första dagen? äre inte mer att fira 1års? Men iaf gör något du vet hon tycker om bjud inte på mc donalds eller något, då gör hon nog slut hehe behöver ju inte vara mat men något är ju alltid kulDerbi_MackaN skrev:Det var så lite trollmor! Men behöver lite hjälp, jag och min brud har vart tillsammans i 9 månader nu (24:e) hon är dock i mallorca nu tills lördag så träffar henne på söndag. Men de va inte det, utan när vi vart tillsammans i 10 mån vill ja hitta på något speciellt t.ex bio och så behöver lite hjälp med va man kan hitta på? Juste funderar på spela in och skicka en ljudfil/film när jag sjunger våran låt (sunrise avenue, hollywood hills) ska man det?
Mvh Mackan
Ja! Fan vad mysigt! Fixa gott käk som du lagat själv, ta med lite filtar och kuddar, levande ljus(?) osv och ta moppen till en vacker plats! Gulla på lite och mys!TechnoMen skrev:Behöver ju inte vara något speciellt men om de är fint väder kan vi ju ta mopeden och dra till ett berg vid vattnet där de är grymt fint och bara vara där ni två och ha de mysigt! Måste ju inte alltid va något stort bättre att du gör de på ett års dagen!Derbi_MackaN skrev:Det var så lite trollmor! Men behöver lite hjälp, jag och min brud har vart tillsammans i 9 månader nu (24:e) hon är dock i mallorca nu tills lördag så träffar henne på söndag. Men de va inte det, utan när vi vart tillsammans i 10 mån vill ja hitta på något speciellt t.ex bio och så behöver lite hjälp med va man kan hitta på? Juste funderar på spela in och skicka en ljudfil/film när jag sjunger våran låt (sunrise avenue, hollywood hills) ska man det?
Mvh Mackan
Trollmor skrev:Ja! Fan vad mysigt! Fixa gott käk som du lagat själv, ta med lite filtar och kuddar, levande ljus(?) osv och ta moppen till en vacker plats! Gulla på lite och mys!TechnoMen skrev:Behöver ju inte vara något speciellt men om de är fint väder kan vi ju ta mopeden och dra till ett berg vid vattnet där de är grymt fint och bara vara där ni två och ha de mysigt! Måste ju inte alltid va något stort bättre att du gör de på ett års dagen!Derbi_MackaN skrev:Det var så lite trollmor! Men behöver lite hjälp, jag och min brud har vart tillsammans i 9 månader nu (24:e) hon är dock i mallorca nu tills lördag så träffar henne på söndag. Men de va inte det, utan när vi vart tillsammans i 10 mån vill ja hitta på något speciellt t.ex bio och så behöver lite hjälp med va man kan hitta på? Juste funderar på spela in och skicka en ljudfil/film när jag sjunger våran låt (sunrise avenue, hollywood hills) ska man det?
Mvh Mackan
Har du någon vidare sångröst så absolut! Kör på att spela in den låten, men spara det till 1-årsdagen! Man kan ju tyvärr aldrig garantera att den kommer, jag har ju ingen aning om hur ert förhållande är, men jag hoppas verkligen det för er skull!
Fan asså, det är gött å vara kär igen. Riktigt jävla gött
Vafan, släpp mrmacho-rollen nu va! Show the ladies some lööööv för i helvete! Även om det är ett grabbdominerat forum får vi inte gå tillbaka till stenåldern! Ladies som behandlar dig med respekt ska behandlas med respekt! Brudar gillar ju gulligull, och då är det gulligull man får ge dem!ktm_danielsson skrev:[spoiler/]Trollmor skrev:Ja! Fan vad mysigt! Fixa gott käk som du lagat själv, ta med lite filtar och kuddar, levande ljus(?) osv och ta moppen till en vacker plats! Gulla på lite och mys!TechnoMen skrev: Behöver ju inte vara något speciellt men om de är fint väder kan vi ju ta mopeden och dra till ett berg vid vattnet där de är grymt fint och bara vara där ni två och ha de mysigt! Måste ju inte alltid va något stort bättre att du gör de på ett års dagen!
Har du någon vidare sångröst så absolut! Kör på att spela in den låten, men spara det till 1-årsdagen! Man kan ju tyvärr aldrig garantera att den kommer, jag har ju ingen aning om hur ert förhållande är, men jag hoppas verkligen det för er skull!
Ahmen vad fan har hänt med TSR, märks att jag varit lite frånvarande. Köp dyraste möjligaste helrör (gärna riktigt stark så man inte behöver slösa allt på kärringen) blanda lite Schyssta drinkar till henne o hör o häpna hon går med på vad som helst! Kommer bli en oförglömlig stund.
Det där angående att dom svarar segt(inte alls hade jag samma problem med en tjej... sjukt störande.riejukillen skrev:Jo har gjort det men hon jobbar på veckan och jag på helger och hon svarar segt på sms och ibland inte alls:/DEA!! skrev:Fråga henne om bara ni ska hitta på något!
Du vill helt enkelt göra slut?david96 skrev:har lite problem asså har tappat känslor för min tjej för vi typ aldrig träffas osv men jag vill fortfarande vara vänner för hon är rolig och så men dom blir ju alltid så jävla sur hur man än säger de ? någon som kan ge mig tips ? för vill verkligen inte förlora henne som vän :/
David det ända är ju att säga sanningen. Man bör inte ljuga för sin tjej! Men innan du säger nått om det till henne tycker jag ni ska träffas ett par gånger. Om känslorna blir mindre så säg hur du känner och så. Hitta inte på nått då rycker det. Säg exakt som du känner så klarar du dig. Upp till dig vad du tycker.david96 skrev:har lite problem asså har tappat känslor för min tjej för vi typ aldrig träffas osv men jag vill fortfarande vara vänner för hon är rolig och så men dom blir ju alltid så jävla sur hur man än säger de ? någon som kan ge mig tips ? för vill verkligen inte förlora henne som vän :/
Problems min vän. Jag är ledsen men sanningen är tyvärr att det är svårt att vara vän med sitt ex efter ett seriöst förhållande. Det brukar oftast sluta i att hon kanske har känslor kvar för dig och antingen bryter kontakten helt för att komma över dig. Eller - ännu värre - försöka få tillbaka dig och göra ditt framtida kärleksliv till ett helvete.david96 skrev:har lite problem asså har tappat känslor för min tjej för vi typ aldrig träffas osv men jag vill fortfarande vara vänner för hon är rolig och så men dom blir ju alltid så jävla sur hur man än säger de ? någon som kan ge mig tips ? för vill verkligen inte förlora henne som vän :/
Jag har saknat dig gubben! Greven slår till igen med sina tipps och tricks!ktm_danielsson skrev:Trollmor skrev:Ja! Fan vad mysigt! Fixa gott käk som du lagat själv, ta med lite filtar och kuddar, levande ljus(?) osv och ta moppen till en vacker plats! Gulla på lite och mys!TechnoMen skrev: Behöver ju inte vara något speciellt men om de är fint väder kan vi ju ta mopeden och dra till ett berg vid vattnet där de är grymt fint och bara vara där ni två och ha de mysigt! Måste ju inte alltid va något stort bättre att du gör de på ett års dagen!
Ahmen vad fan har hänt med TSR, märks att jag varit lite frånvarande. Köp dyraste möjligaste helrör (gärna riktigt stark så man inte behöver slösa allt på kärringen) blanda lite Schyssta drinkar till henne o hör o häpna hon går med på vad som helst! Kommer bli en oförglömlig stund.
ktm_danielsson skrev:Trollmor skrev:Ja! Fan vad mysigt! Fixa gott käk som du lagat själv, ta med lite filtar och kuddar, levande ljus(?) osv och ta moppen till en vacker plats! Gulla på lite och mys!TechnoMen skrev: Behöver ju inte vara något speciellt men om de är fint väder kan vi ju ta mopeden och dra till ett berg vid vattnet där de är grymt fint och bara vara där ni två och ha de mysigt! Måste ju inte alltid va något stort bättre att du gör de på ett års dagen!
Exakt så! Mycket bra därderbiofc skrev:[/spoiler]ktm_danielsson skrev:Trollmor skrev: Ja! Fan vad mysigt! Fixa gott käk som du lagat själv, ta med lite filtar och kuddar, levande ljus(?) osv och ta moppen till en vacker plats! Gulla på lite och mys!
Dock har det ju funkat 100 ggr bättre för mig att "öppna sig" och vara lite mer "djup" inför tjejer, mycket bättre taktik. Måste inte bli dyrt heller om man spelar sina kort väl
Jo det är fett störande ibland... Ska försöka få kontakt med henne imorgon synd bara att det inte finns ett skit att göra i den lilla byn Hova:/DEA!! skrev:Det där angående att dom svarar segt(inte alls hade jag samma problem med en tjej... sjukt störande.riejukillen skrev:Jo har gjort det men hon jobbar på veckan och jag på helger och hon svarar segt på sms och ibland inte alls:/DEA!! skrev:Fråga henne om bara ni ska hitta på något!
Men det måste finnas någon/några timmar på dygnet ni kan ses! Ring till henne och fråga!