Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo
ja, det skulle vara najs vet dock ingen med gopro :/CaToXXo skrev:Snälla fixa nån med en gopro som filmar cruiset osv
PK skrev:Pff.. Trueborn som skrev just den regeln var med lite tveksam men funkar det om vi kör så att om någon av oss kör ungeför i mitten och då håller bättre koll på ledets bakre del och så stannar första ledet längre fram om det blir rött?
ja, det skulle vara najs vet dock ingen med gopro :/CaToXXo skrev:Snälla fixa nån med en gopro som filmar cruiset osv
men jag tänkte iallafall filma lite och göra film så skulle vara kul om någon med gopro kunde filma lite
klart du kan va med och filma då? du ska ju inte sälja din Räzer PK tuned? :ODerbiDrdLimitedEdition skrev:PK skrev:Pff.. Trueborn som skrev just den regeln var med lite tveksam men funkar det om vi kör så att om någon av oss kör ungeför i mitten och då håller bättre koll på ledets bakre del och så stannar första ledet längre fram om det blir rött?
men jag tänkte iallafall filma lite och göra film så skulle vara kul om någon med gopro kunde filma lite
Jag ska beställa GoPro 2 nu någon dag framöver.
Fast kanske ska köpa ny moppe och då blir det la ingen gopro
Sånt händer ifs, men just av en TSR Crew är lite roligtPK skrev:Sorry! Glömt att ändra i tråden!AnneWeckis skrev:Är det idag????
Va fasiken, står ju Moppemeet i Mariestad 21/4 ??????
Jaja inget att göra åt, men ser ut att Ni kommer att få en underbar dag.. Ha det nu riktigt gött och tråkigt att jag missar detta
Men den 21 har ju redan varit