RASIST-tråden !FILM!

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

vilka är rasister

Nasister?
29
16%
Patrioter?
4
2%
SD?
13
7%
Vita?
10
6%
Mörka?
28
16%
Gula?
4
2%
Muslimer?
74
42%
Piloter?
15
8%
 
Antal röster: 177

Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

bensinskalle skrev:
potog skrev:Är jag rasist om jag påstår att muslimer är rasister?

Muslimer hatar judar samt att dom tvingar kristna att betala 20% högre skatt..

Varför gör vi inte samma sak mot dom som dom gör mot oss?:/
Och så var vi där igen med att dra alla över samma.....
Men det bensinis att det står i Koranen så då blir det lite svårt att inte dra alla över samma linje :l
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

potog skrev:Är jag rasist om jag påstår att muslimer är rasister?

Muslimer hatar judar samt att dom tvingar kristna att betala 20% högre skatt..

Varför gör vi inte samma sak mot dom som dom gör mot oss?:/
för att i sverige så har man tro-frihet. du får tro på vad du vill men ingen ska kunna tvinga dig att sluta

[spoiler]fan vad svårt det var att skriva med en gipsad hand^^[/spoiler]
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator
Inlägg: 3773
Blev medlem: 12 augusti 2007, 13:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av chifen »

Mycket som står här tyder ju bara på ren okunnighet. Jehovas är kristna, är bara en annan inriktning på kristendom precis som att det finns protestanter, katoliker och ortodoxa kristna. Jehovas läser samma bibel som vanliga kristna gör och är egentligen äldre och mer den "sanna" religionen om man ska se det på så vis (Själv är jag ateist) Muslimer och kristna dyrkar samma gud, vilket väldigt få muslimer samt kristna verkar veta om, skillnaden är bara namnet vi har på vår gud samt att läran och boken är annorlunda. Vad det gäller rasistiska folkslag så måste jag nästan slå ett slag för kineser då de inte har mycket för vita och svarta är de väldigt rasistiskt inställda emot, iaf den äldre generationen. De yngre och visare är mer öppensinnade.

Den här tråden kommer inte sluta bra så den kommer nog låsas inom en snar framtid..
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

chifen skrev:Mycket som står här tyder ju bara på ren okunnighet. Jehovas är kristna, är bara en annan inriktning på kristendom precis som att det finns protestanter, katoliker och ortodoxa kristna. Jehovas läser samma bibel som vanliga kristna gör och är egentligen äldre och mer den "sanna" religionen om man ska se det på så vis (Själv är jag ateist) Muslimer och kristna dyrkar samma gud, vilket väldigt få muslimer samt kristna verkar veta om, skillnaden är bara namnet vi har på vår gud samt att läran och boken är annorlunda. Vad det gäller rasistiska folkslag så måste jag nästan slå ett slag för kineser då de inte har mycket för vita och svarta är de väldigt rasistiskt inställda emot, iaf den äldre generationen. De yngre och visare är mer öppensinnade.

Den här tråden kommer inte sluta bra så den kommer nog låsas inom en snar framtid..
lås nu..


Den gud som muslimerna beskriver är det ganska så stor skillnad på den som kristna å judar beskriver..
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

potog skrev:
chifen skrev:Mycket som står här tyder ju bara på ren okunnighet. Jehovas är kristna, är bara en annan inriktning på kristendom precis som att det finns protestanter, katoliker och ortodoxa kristna. Jehovas läser samma bibel som vanliga kristna gör och är egentligen äldre och mer den "sanna" religionen om man ska se det på så vis (Själv är jag ateist) Muslimer och kristna dyrkar samma gud, vilket väldigt få muslimer samt kristna verkar veta om, skillnaden är bara namnet vi har på vår gud samt att läran och boken är annorlunda. Vad det gäller rasistiska folkslag så måste jag nästan slå ett slag för kineser då de inte har mycket för vita och svarta är de väldigt rasistiskt inställda emot, iaf den äldre generationen. De yngre och visare är mer öppensinnade.

Den här tråden kommer inte sluta bra så den kommer nog låsas inom en snar framtid..
lås nu..


Den gud som muslimerna beskriver är det ganska så stor skillnad på den som kristna å judar beskriver..
Samma pöjk, olika tolkningar.

judarna, kristna och muslimer har samma gud

Låser inte tråden förrän den urartar... Ämnet kommer ju ändå upp gång på gång så det gör inget om dom som vill får prata ut, så länge det hålls på rätt nivå
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
slider_Alex
Avstängd
Inlägg: 487
Blev medlem: 15 oktober 2011, 15:19
Ort: Stockholm

Inlägg av slider_Alex »

Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord..... Ojj nu var jag tydligen rasist..
Om man kan gasa fullt....då har man trimmat för lite...

Mitt projekt; http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=35133
TuZx skrev:
david96 skrev:all i say biltema värmetålig färg <3 håller i evigheter
aa tills man kör med det :P
Användarens profilbild
gandih500
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 417
Blev medlem: 21 februari 2011, 16:13
Ort: haninge
Kontakt:

Inlägg av gandih500 »

slider_Alex skrev:Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord..... Ojj nu var jag tydligen rasist..
Haha samma om man typ har en sverigeflagga någonstanns :roll:
Användarens profilbild
Derbi_MackaN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 712
Blev medlem: 20 mars 2011, 14:17
Ort: Älgarås

Inlägg av Derbi_MackaN »

Det har fan gått över styr! man får ju knappt ha avslutning i skolan och det får inte heta jullov längre för en del inte firar jul.. Va händer med sverige igentligen?
[spoiler] Är inte rasist men ibland tycker man bara hitler hade rätt.. (inte rasist)[/spoiler]
Bild
PM om ni har frågor om Derbi crew :D
Kommentera så blir allt roligare och update oftare!:)
Projekt Derbi
A-traktorn
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Derbi_MackaN skrev:Det har fan gått över styr! man får ju knappt ha avslutning i skolan och det får inte heta jullov längre för en del inte firar jul.. Va händer med sverige igentligen?
[spoiler] Är inte rasist men ibland tycker man bara hitler hade rätt.. (inte rasist)[/spoiler]
haha fyfan.. Vad har dem döpt om jullovet till då? :roll:

Som tur har inte Finland så mycket invandrare..
Användarens profilbild
Derbi_MackaN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 712
Blev medlem: 20 mars 2011, 14:17
Ort: Älgarås

Inlägg av Derbi_MackaN »

vicke xX SMT skrev:
Derbi_MackaN skrev:Det har fan gått över styr! man får ju knappt ha avslutning i skolan och det får inte heta jullov längre för en del inte firar jul.. Va händer med sverige igentligen?
[spoiler] Är inte rasist men ibland tycker man bara hitler hade rätt.. (inte rasist)[/spoiler]
haha fyfan.. Vad har dem döpt om jullovet till då? :roll:

Som tur har inte Finland så mycket invandrare..
"vinterlov" är det nya namnet..
Bild
PM om ni har frågor om Derbi crew :D
Kommentera så blir allt roligare och update oftare!:)
Projekt Derbi
A-traktorn
Användarens profilbild
somlow
Like A Baws
Inlägg: 1184
Blev medlem: 24 augusti 2010, 22:07
Ort: Järfälla

Inlägg av somlow »

Bjule skrev:
difaren skrev:[spoiler]
Bjule skrev:[/spoiler]

Men du sa ju att alla var blattar enligt dig, Det spelar igentligen ingen roll på hudfärg fast dom flesta var mörkhyade? Inte logiskt men okey. Sen att jag hänvisar till Wiki, är för där har du en term hur man använder ordet, Om du går i skolan kan du bekräfta det själv. Källkreitiken har du överallt.

Och vad jag grundar att ingen vill bli slagen på? Hmm, måste jag verkligen förklara det? Vill du bli slagen? Om svaret är ja! Vill någon i din närhet bli slagen? Betvivlar! Sen om det skulle komma upp en ljus man och slår till dig och saboterar, så skulle du kalla han blatte eller hur? För färgen spelar ingen roll. bara att de oftast är mörkhyade? :)
Du fattade inte poängen, som du skrev det verkade som om folk inte gillade att andra folk slogs. Det finns folk som gillar att slåss, låt dem göra det med andra som vill.

Spelar ingen större roll

Sedan är Wikipedia inget trovärdiga källa även fast det "mesta" stämmer.
kan lika gärna vara en 10åring som skrivit allt.

Sen när jag läser igenom så känns det så himla fjantigt så ingen verkar förstå, det finns inte bara rasister i länder när den vita rasen som är den ursprungliga.
Åk till tex. Jamaica så ska ni se att det finns rasister emot "oss" vita också ska ni se.
´

Jo jag tror mig förstå! Självklart är rasism ett multi problem, Det finns nog större rasism mot vita! Men vi pratar ju nu, och efter som folk tar upp blattar som ett exemplar så är det det jag diskuterar! Jag är själv halv svensk men är nog den svenskaste negenr du någonsin kommer träffa! Jag vill bara ge min syn på vinkeln! Jag har en utlänsk pappa men en svensk mamma, Jag begår knappt något brott. Är bara trött på att bli dragen över samma kant varje gång. Det börjar bli lite svårt att värja sig, när det finns väldigt mycket invandrare som förstör. Hoppas du förstår vad jag vill komma!
Hahah och det är veerkligen sant! Du är svenskaste mörkhyade person som finns! Och helt klart den skönaste snubben som finns också!
Men precis allt du skriver är så jävla sant men som sagt rasismen kommer alltid att förekomma var du än befinner dig.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

gandih500 skrev:
slider_Alex skrev:Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord..... Ojj nu var jag tydligen rasist..
Haha samma om man typ har en sverigeflagga någonstanns :roll:
haha sant:P btw min polare har nationalsången nerskriven på en lapp som han har laminerat och har i plånkan :P
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

potog skrev:
gandih500 skrev:
slider_Alex skrev:Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord..... Ojj nu var jag tydligen rasist..
Haha samma om man typ har en sverigeflagga någonstanns :roll:
haha sant:P btw min polare har nationalsången nerskriven på en lapp som han har laminerat och har i plånkan :P
Coolt, vill du ha en kaka med? :lol:
bibapeolola
Användarens profilbild
Bjule
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 378
Blev medlem: 1 maj 2010, 12:18
Ort: Järfälla

Inlägg av Bjule »

Förlåt, men utav att läsa av alla dom här utalanden så känner jag mig inte riktigt välkommen, Som halv svart.... är döpt inom båda religonerna så det är lite wierd. Men jag tar åt mig iallafall. Jag låter er leva i er lilla bubbla,hoppas nu kommer långt!
-Han ser man bra i mörkret

-Kör på honom och säg att du inte såg honom.
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Bjule skrev:Förlåt, men utav att läsa av alla dom här utalanden så känner jag mig inte riktigt välkommen, Som halv svart.... är döpt inom båda religonerna så det är lite wierd. Men jag tar åt mig iallafall. Jag låter er leva i er lilla bubbla,hoppas nu kommer långt!
jag har aldrig sagt nåt om dig.

men har lite frågor till dig...

Vad tar du åt dig när någon säger till dig? Och hur tycker du själv att majoriteten av "blattar" i sverige beter sig? Ta inget av de personligt. En äldre vän till mig som är muslim är lite rasist han med, han vill nukea rosengård säger han. :lol:
bibapeolola
Användarens profilbild
Bjule
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 378
Blev medlem: 1 maj 2010, 12:18
Ort: Järfälla

Inlägg av Bjule »

Jag tar åt mig när jag drabbats av det som andra "Blattar" har gjort något dåligt! Jag tycker det finns väldigt många som förstör, Och det är helt fel!
Dock har jag fått så mycket skit för att jag är brun! Både av auktoriteter och av medmänniskor. Vilket är väldigt jobbigt! Det som drabbar mig är just när man drar alla över en kant! jag hamnar verkligen mellan stolarna om man säger så! Sedan om nån riktar ett hat mot mig, PGA av ras är tyvärr ganska vanligt!
-Han ser man bra i mörkret

-Kör på honom och säg att du inte såg honom.
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Bjule skrev:Förlåt, men utav att läsa av alla dom här utalanden så känner jag mig inte riktigt välkommen, Som halv svart.... är döpt inom båda religonerna så det är lite wierd. Men jag tar åt mig iallafall. Jag låter er leva i er lilla bubbla,hoppas nu kommer långt!
Du är välkommen så länge du anpassar dig efter det svenska samhället och gör rätt för dig. Dom jag hatar är dom som Bensinskalle kallar "IAB" eller vad det var. Men det har då fan gått till över gränsen när man inte får sjunga nationalsången längre eller som Derbi_Mackan sa att det inte ens får heta Jullov
Användarens profilbild
Bjule
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 378
Blev medlem: 1 maj 2010, 12:18
Ort: Järfälla

Inlägg av Bjule »

Har nog begått mindre brott än hassse aro från efterlyst! Jag håller med dig om dom som förstör. Det är dem som gör att jag kommer ikläm!
-Han ser man bra i mörkret

-Kör på honom och säg att du inte såg honom.
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Bjule skrev:Har nog begått mindre brott än hassse aro från efterlyst! Jag håller med dig om dom som förstör. Det är dem som gör att jag kommer ikläm!


Precis, det är dom jävla avskummen som skulle behöva sättas i sibiriskt arbetarläger...

De svärtar ju ner ryktet för de hedliga. När jag läser om sånt här skit, då börjar hatet bubbla vilt och då börjar man lägga alla i en köttkvarn, men så ser man att en del klasskamrater t.ex. följer med där och då blir det knas av allt. Då inser man att hatet är felriktat.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
Bjule
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 378
Blev medlem: 1 maj 2010, 12:18
Ort: Järfälla

Inlägg av Bjule »

bensinskalle skrev:
Bjule skrev:Har nog begått mindre brott än hassse aro från efterlyst! Jag håller med dig om dom som förstör. Det är dem som gör att jag kommer ikläm!


Precis, det är dom jävla avskummen som skulle behöva sättas i sibiriskt arbetarläger...

De svärtar ju ner ryktet för de hedliga. När jag läser om sånt här skit, då börjar hatet bubbla vilt och då börjar man lägga alla i en köttkvarn, men så ser man att en del klasskamrater t.ex. följer med där och då blir det knas av allt. Då inser man att hatet är felriktat.
Tack Bensis! Jo det är där problemet är! Tyvär tycker inte alla det, utan att alla ska ut! Och det är tråkigt.
-Han ser man bra i mörkret

-Kör på honom och säg att du inte såg honom.
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

– Vi på twostrokerider, har aldrig tänkt varna eller banna er för att ni råkar få in någon svordom i era svar. Vi vill dock inte se någon mobbning eller diskriminering i forumet, eller annat som kan verka stötande mot andra medlemmar. Notera att vi ser självklart skillnad på skoj och allvar, så dra er inte för att skämta.
hur var det med reglerna? bjule har tillochmed börjat känna sig utstött här på tsr utav era kommentarer...
[spoiler]skärp er för f*n[/spoiler]
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Vad jag kallar för Sverige rasister! värsta sortens enligt mig då dom diskriminerar min typ :cry:


filmen förklarar http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... B53X6yaVg0
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

faktiskt så är det ju så och det listade jag ut för ett bra tag sen.

svarta som är imot vita för att de är vita= rasister
vita som är imot vita för att de är vita= rasister
vita som är imot svarta för att de är svarta= rasister
svarta som är imot svarta för att de är svarta= rasister


ja, hatar man någon eller på något sätt undviker någon för att de har en viss hudfärg är ju rasister.
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres
Inlägg: 1227
Blev medlem: 24 september 2009, 19:06

Inlägg av aerox-sami »

vicke xX SMT skrev:
Derbi_MackaN skrev:Det har fan gått över styr! man får ju knappt ha avslutning i skolan och det får inte heta jullov längre för en del inte firar jul.. Va händer med sverige igentligen?
[spoiler] Är inte rasist men ibland tycker man bara hitler hade rätt.. (inte rasist)[/spoiler]
haha fyfan.. Vad har dem döpt om jullovet till då? :roll:

Som tur har inte Finland så mycket invandrare..
AMEN! dom ska fan inte komma till mitt land också :lol:
men dom som finns i finland vet ju vart skåpet ska stå
Mura Got Blunt?
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

aerox-sami skrev:
vicke xX SMT skrev:
Derbi_MackaN skrev:Det har fan gått över styr! man får ju knappt ha avslutning i skolan och det får inte heta jullov längre för en del inte firar jul.. Va händer med sverige igentligen?
[spoiler] Är inte rasist men ibland tycker man bara hitler hade rätt.. (inte rasist)[/spoiler]
haha fyfan.. Vad har dem döpt om jullovet till då? :roll:

Som tur har inte Finland så mycket invandrare..
AMEN! dom ska fan inte komma till mitt land också :lol:
men dom som finns i finland vet ju vart skåpet ska stå
jag tycker inte det är kontigt att folk tycker att raser ska blandas men problemet är ju det att denna rasblandning bara händer i vita länder vilket till slut kommer att radera den vita rasen från ytan!
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres
Inlägg: 1227
Blev medlem: 24 september 2009, 19:06

Inlägg av aerox-sami »

potog skrev:
aerox-sami skrev:
vicke xX SMT skrev: haha fyfan.. Vad har dem döpt om jullovet till då? :roll:

Som tur har inte Finland så mycket invandrare..
AMEN! dom ska fan inte komma till mitt land också :lol:
men dom som finns i finland vet ju vart skåpet ska stå
jag tycker inte det är kontigt att folk tycker att raser ska blandas men problemet är ju det att denna rasblandning bara händer i vita länder vilket till slut kommer att radera den vita rasen från ytan!
exakt som i Sverige har det gått FÖR långt och måste stoppas snabbt som fan annars finns tyvärr inte dom vita kvar här i Sverige vad jag tror!

jag har nog fan fått nog och jag bor inte bland så många blattar och svartskallar men nog fan finns dom och dom snor osv...

sen när politikerna anser att invandrare inte ska betala skatt för dom är invandrare det är ju helt sjukt.. tänk om rosengård blir skattefri zon?
vilka kommer betala allt för dom då? jo vi som betalar skatt och jobbar hårt.

körkort? det ska dom ju visst också få gratis? finns säkert gott om svenskar som inte har råd med körkort men dom får lösa det på annat sätt, det är ju så synd att dom kommer från ett fattigt och krigs land nee stackars <333... nej fan dra åt helvete nog fan skiter vi i det? det är inte direkt våra problem dom bor fan andra sidan jorden...

men ja helt enkelt Sverige är FÖR MESIGT! fan ni måste ställa er upp och visa vart skåpet ska stå!
Mura Got Blunt?
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

[spoiler]
aerox-sami skrev:
potog skrev:
aerox-sami skrev: AMEN! dom ska fan inte komma till mitt land också :lol:
men dom som finns i finland vet ju vart skåpet ska stå
jag tycker inte det är kontigt att folk tycker att raser ska blandas men problemet är ju det att denna rasblandning bara händer i vita länder vilket till slut kommer att radera den vita rasen från ytan!
exakt som i Sverige har det gått FÖR långt och måste stoppas snabbt som fan annars finns tyvärr inte dom vita kvar här i Sverige vad jag tror!

jag har nog fan fått nog och jag bor inte bland så många blattar och svartskallar men nog fan finns dom och dom snor osv...

sen när politikerna anser att invandrare inte ska betala skatt för dom är invandrare det är ju helt sjukt.. tänk om rosengård blir skattefri zon?
vilka kommer betala allt för dom då? jo vi som betalar skatt och jobbar hårt.

körkort? det ska dom ju visst också få gratis? finns säkert gott om svenskar som inte har råd med körkort men dom får lösa det på annat sätt, det är ju så synd att dom kommer från ett fattigt och krigs land nee stackars <333... nej fan dra åt helvete nog fan skiter vi i det? det är inte direkt våra problem dom bor fan andra sidan jorden...[/spoiler]

"men ja helt enkelt Sverige är FÖR MESIGT! fan ni måste ställa er upp och visa vart skåpet ska stå! "

Helt rätt sami! kunde nog inte ha sagt det bättre själv !
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

TSR`BakarN skrev:[spoiler]
aerox-sami skrev:
potog skrev: jag tycker inte det är kontigt att folk tycker att raser ska blandas men problemet är ju det att denna rasblandning bara händer i vita länder vilket till slut kommer att radera den vita rasen från ytan!
exakt som i Sverige har det gått FÖR långt och måste stoppas snabbt som fan annars finns tyvärr inte dom vita kvar här i Sverige vad jag tror!

jag har nog fan fått nog och jag bor inte bland så många blattar och svartskallar men nog fan finns dom och dom snor osv...

sen när politikerna anser att invandrare inte ska betala skatt för dom är invandrare det är ju helt sjukt.. tänk om rosengård blir skattefri zon?
vilka kommer betala allt för dom då? jo vi som betalar skatt och jobbar hårt.

körkort? det ska dom ju visst också få gratis? finns säkert gott om svenskar som inte har råd med körkort men dom får lösa det på annat sätt, det är ju så synd att dom kommer från ett fattigt och krigs land nee stackars <333... nej fan dra åt helvete nog fan skiter vi i det? det är inte direkt våra problem dom bor fan andra sidan jorden...[/spoiler]

"men ja helt enkelt Sverige är FÖR MESIGT! fan ni måste ställa er upp och visa vart skåpet ska stå! "

Helt rätt sami! kunde nog inte ha sagt det bättre själv !
Bar så ni vet alla som säger att dom är för mass invandring mot rasism och liknande kallas för anti-vit eller Sverige rasist någon som vill ta bort svenska högtider kultur literatur och liknande om det fortsätter så som det gör nu så kommer den vita normal svensken att vara en minoritet vid 2025

säger jag detta för att jag är rasist?
nej absolut inte jag säger detta för att jag inte vill att mitt ursprung och min kultur ska försvinna!
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres
Inlägg: 1227
Blev medlem: 24 september 2009, 19:06

Inlägg av aerox-sami »

potog skrev:
TSR`BakarN skrev:[spoiler]
aerox-sami skrev: exakt som i Sverige har det gått FÖR långt och måste stoppas snabbt som fan annars finns tyvärr inte dom vita kvar här i Sverige vad jag tror!

jag har nog fan fått nog och jag bor inte bland så många blattar och svartskallar men nog fan finns dom och dom snor osv...

sen när politikerna anser att invandrare inte ska betala skatt för dom är invandrare det är ju helt sjukt.. tänk om rosengård blir skattefri zon?
vilka kommer betala allt för dom då? jo vi som betalar skatt och jobbar hårt.

körkort? det ska dom ju visst också få gratis? finns säkert gott om svenskar som inte har råd med körkort men dom får lösa det på annat sätt, det är ju så synd att dom kommer från ett fattigt och krigs land nee stackars <333... nej fan dra åt helvete nog fan skiter vi i det? det är inte direkt våra problem dom bor fan andra sidan jorden...[/spoiler]

"men ja helt enkelt Sverige är FÖR MESIGT! fan ni måste ställa er upp och visa vart skåpet ska stå! "

Helt rätt sami! kunde nog inte ha sagt det bättre själv !
Bar så ni vet alla som säger att dom är för mass invandring mot rasism och liknande kallas för anti-vit eller Sverige rasist någon som vill ta bort svenska högtider kultur literatur och liknande om det fortsätter så som det gör nu så kommer den vita normal svensken att vara en minoritet vid 2025

säger jag detta för att jag är rasist?
nej absolut inte jag säger detta för att jag inte vill att mitt ursprung och min kultur ska försvinna!
du är vällkommen till finland <3

men är det inte sant när man bor i sverige så får man flytta vart som helst i eu?
Mura Got Blunt?
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

aerox-sami skrev:
potog skrev:
TSR`BakarN skrev:[spoiler] Bar så ni vet alla som säger att dom är för mass invandring mot rasism och liknande kallas för anti-vit eller Sverige rasist någon som vill ta bort svenska högtider kultur literatur och liknande om det fortsätter så som det gör nu så kommer den vita normal svensken att vara en minoritet vid 2025

säger jag detta för att jag är rasist?
nej absolut inte jag säger detta för att jag inte vill att mitt ursprung och min kultur ska försvinna!
du är vällkommen till finland <3

men är det inte sant när man bor i sverige så får man flytta vart som helst i eu?
såsom det är nu tror jag man får det ......


Men va har det med saken att göra :lol:


[spoiler]Kommer jätte gärna till finland om det blir för mörkt här :oops: [/spoiler]
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres
Inlägg: 1227
Blev medlem: 24 september 2009, 19:06

Inlägg av aerox-sami »

potog skrev:
aerox-sami skrev:
potog skrev: du är vällkommen till finland <3

men är det inte sant när man bor i sverige så får man flytta vart som helst i eu?
såsom det är nu tror jag man får det ......


Men va har det med saken att göra :lol:


[spoiler]Kommer jätte gärna till finland om det blir för mörkt här :oops: [/spoiler]
om det är så måste då säga att Sverige förstör hela EU i och med alla kommer hit sen kan dom flytta bäst som vill runt i EU... fyfan jävla skit land detta Sverige
Mura Got Blunt?
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

aerox-sami skrev:
potog skrev:
aerox-sami skrev: såsom det är nu tror jag man får det ......


Men va har det med saken att göra :lol:


[spoiler]Kommer jätte gärna till finland om det blir för mörkt här :oops: [/spoiler]
om det är så måste då säga att Sverige förstör hela EU i och med alla kommer hit sen kan dom flytta bäst som vill runt i EU... fyfan jävla skit land detta Sverige
Håller med
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
marcusgustafsson
Varnad
Inlägg: 71
Blev medlem: 1 februari 2012, 17:12

Inlägg av marcusgustafsson »

Piloter är då fan inte rasister, dåligt att du ens tar med det svaret! jag känner mig kränkt! :x
Användarens profilbild
-ReM-
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 570
Blev medlem: 8 september 2011, 21:09
Ort: Järfälla

Inlägg av -ReM- »

slider_Alex skrev:Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord..... Ojj nu var jag tydligen rasist..
gandih500 skrev:
slider_Alex skrev:Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord..... Ojj nu var jag tydligen rasist..
Haha samma om man typ har en sverigeflagga någonstanns :roll:
Vi har flagga vid båda dörrarna på villan :roll: Dock så har vi ju haft inbrott i garaget 3 gånger i somras också, med 2 svarta killar som körde runt på morsans moppe, den som jag lagt ner DYGN på att få att funka. Respektlöst? -"vi bryter oss in i samma garage en 3e gång! Killen kanske har försökt börja om på nytt och köpt nya grejer en gång till!". Jävla idioter, dom har fan inte rätten att få hjälp av "snälla sverige" när man bara får skit tillbaka.

Ett annat exempel är när brorsan och 2 av hans polare satt på pendeln från stan en kväll. De hade vart på konsert och haft skittrevligt och satt och skrattade tillsammans när en invandrare går fram och skriker "vafan glor ni på?! va fan skrattar ni åt mig för?!" Brorsan hade svarat att dom inte skrattade åt honom utan nåt hans kompis sagt. Vad händer då? Killen slår till en av brorsans kompisar i skallen flera gånger och fortsätter skrika på honom. Brorsan (som har kort stubin och står upp för sina vänner) skriker tillbaka och slår killen över vänstra ögat. Aggressiv som de är, slår killen tillbaka på brorsan innan nån åskådare hinner gå emellan.
Varför? Vilken idiot ger sig på 3 killar i sin egen ålder och börjar oprovocerat slå dem?

Citerat av brorsan själv: Ut me packet!
S6 SP 70cc, Dellorto PHBG21, M. Evolution vev, S6 SP Replica, Malossi karbon reeds, S6 3.5g vikter, Polini gula fjädrar, Malossi tryck +35%, NGK Racing tändhatt, S6 filter, Snabbgas, SSP Ädelstål 280.

Kolla in mitt projekt och skriv en kommentar! :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=53477
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

DT50rMacko skrev:
– Vi på twostrokerider, har aldrig tänkt varna eller banna er för att ni råkar få in någon svordom i era svar. Vi vill dock inte se någon mobbning eller diskriminering i forumet, eller annat som kan verka stötande mot andra medlemmar. Notera att vi ser självklart skillnad på skoj och allvar, så dra er inte för att skämta.
hur var det med reglerna? bjule har tillochmed börjat känna sig utstött här på tsr utav era kommentarer...
[spoiler]skärp er för f*n[/spoiler]

haha ;) sånna som dig som förstör svergie som inte kan ta hand om invandrar "politiken"




[spoiler]skärp dig själv ;)[/spoiler]
Bild
Skriv svar