RASIST-tråden !FILM!

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

vilka är rasister

Nasister?
29
16%
Patrioter?
4
2%
SD?
13
7%
Vita?
10
6%
Mörka?
28
16%
Gula?
4
2%
Muslimer?
74
42%
Piloter?
15
8%
 
Antal röster: 177

Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket
Inlägg: 1075
Blev medlem: 7 juli 2011, 23:24

Inlägg av Jönköping »

Lägg till Jönköping också...
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

dum fråga men varför skulle Piloter vara rastister?
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

DT50rMacko skrev:dum fråga men varför skulle Piloter vara rastister?
För de ser ner på alla andra :lol:

[spoiler]haha kul skämt va? :roll: [/spoiler]
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

bensinskalle skrev:
DT50rMacko skrev:dum fråga men varför skulle Piloter vara rastister?
För de ser ner på alla andra :lol:

[spoiler]haha kul skämt va? :roll: [/spoiler]
jättekul bensinis

[spoiler]eller?[spoiler]lite faktsikt[/spoiler][/spoiler]
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
Användarens profilbild
somlow
Like A Baws
Inlägg: 1184
Blev medlem: 24 augusti 2010, 22:07
Ort: Järfälla

Inlägg av somlow »

Bjule skrev:Åhh, herregud. Alla som kränker en grupp människor är väl rasister? Skit samma om dom är vita, Gula, svarta, gröna ,rosa ,röda, Viol. Skit samma, Folk som inte kan sköta sig ska ha nackskott, inte pågrund av färg eller etnisk grupp?


"4. Vårdat språk
– Vi på twostrokerider, har aldrig tänkt varna eller banna er för att ni råkar få in någon svordom i era svar. Vi vill dock inte se någon mobbning eller diskriminering i forumet, eller annat som kan verka stötande mot andra medlemmar. Notera att vi ser självklart skillnad på skoj och allvar, så dra er inte för att skämta. "- Tsr Regler. Just saying, Cuz theres is gonna be alot of trash talk over here.
Grymt bra skrivet Gurra. Tar orden ur munnen exakt.
Precis varenda jävel över hela världen som kränker en annan grupp är ju "rasister"
Användarens profilbild
Älg
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 583
Blev medlem: 3 oktober 2011, 20:28
Ort: Östersund, Jämtland

Inlägg av Älg »

Min mormor är rasist..
Användarens profilbild
Bjule
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 378
Blev medlem: 1 maj 2010, 12:18
Ort: Järfälla

Inlägg av Bjule »

somlow skrev:
Bjule skrev:Åhh, herregud. Alla som kränker en grupp människor är väl rasister? Skit samma om dom är vita, Gula, svarta, gröna ,rosa ,röda, Viol. Skit samma, Folk som inte kan sköta sig ska ha nackskott, inte pågrund av färg eller etnisk grupp?


"4. Vårdat språk
– Vi på twostrokerider, har aldrig tänkt varna eller banna er för att ni råkar få in någon svordom i era svar. Vi vill dock inte se någon mobbning eller diskriminering i forumet, eller annat som kan verka stötande mot andra medlemmar. Notera att vi ser självklart skillnad på skoj och allvar, så dra er inte för att skämta. "- Tsr Regler. Just saying, Cuz theres is gonna be alot of trash talk over here.
Grymt bra skrivet Gurra. Tar orden ur munnen exakt.
Precis varenda jävel över hela världen som kränker en annan grupp är ju "rasister"
Kände att det behövdes säga nått seröst här.:)
-Han ser man bra i mörkret

-Kör på honom och säg att du inte såg honom.
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Vilka är rasister?

Jo jag är en rasist mot "blattar" seriöst jag tål dem inte men jag anser inte att blattar måste ha en speciell hudfärg..(även fast dem ofta har det)

En blatte för mig är en jobbig, kaxig, horig, illaluktande, liten , ful snattare som går i gäng för att vara "manlig" och slå ner folk osv..

HATAR DEM..
Användarens profilbild
Bjule
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 378
Blev medlem: 1 maj 2010, 12:18
Ort: Järfälla

Inlägg av Bjule »

difaren skrev:Vilka är rasister?

Jo jag är en rasist mot "blattar" seriöst jag tål dem inte men jag anser inte att blattar måste ha en speciell hudfärg..(även fast dem ofta har det)

En blatte för mig är en jobbig, kaxig, horig, illaluktande, liten , ful snattare som går i gäng för att vara "manlig" och slå ner folk osv..

HATAR DEM..
För dig är en blatte nån som stjäl och tallar och är fula? Så det spelar ingen roll om den är vit eller brun eller gul?`Bara den slår ner folk och går i gäng så är den en blatte? Oj... då vet jag inte vart jag ska börja. Kan ju börja berätta vad "blatte" betyder! http://sv.wikipedia.org/wiki/Blatte Se och läs. Då skulle väll alla vara rasister mot "Blattar" eftersom ingen gillar folk som slåss, folk som är kaxiga, och snattar. Så igentligen så skulle inte blatte kunna vara svensk eller? Nu får du förklara dig.
-Han ser man bra i mörkret

-Kör på honom och säg att du inte såg honom.
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street
Inlägg: 2278
Blev medlem: 28 mars 2011, 18:09
Ort: Åland, Finland

Inlägg av ValoPallo »

bensinskalle skrev:
DT50rMacko skrev:dum fråga men varför skulle Piloter vara rastister?
För de ser ner på alla andra :lol:

[spoiler]haha kul skämt va? :roll: [/spoiler]
Hahaha skallen <3
Kom nyss hem från den sämsta dagen i år och det första jag ser är det här, du är fan guld värd
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew
Inlägg: 3295
Blev medlem: 13 juni 2011, 18:25

Inlägg av Roxxen96 »

ValoPallo skrev:
bensinskalle skrev:
DT50rMacko skrev:dum fråga men varför skulle Piloter vara rastister?
För de ser ner på alla andra :lol:

[spoiler]haha kul skämt va? :roll: [/spoiler]
Hahaha skallen <3
Kom nyss hem från den sämsta dagen i år och det första jag ser är det här, du är fan guld värd
Haha håller helt med, mitt dags skratt bjöd bensinis på! Förjävla go är du, puss bensinkalle :lol:

[spoiler]I mitt perspektiv så tycker jag att alla som kränker / nedvärderar en annan folkgrupp, är rassister. Varför? Jo, för att det är fel sätt att gå tillväga på, bara för att det finns dåliga människor av alla sorter, så ska inte en hel folkgrupp behöva lida för det. Det finns bra och dåliga människor ifrån alla sorters länder, många idioter rent ut sagt.

Jag är inte rasist utan jag tycker bara att Sverige gör fel med de invandrare vi tar in. Det finns Svennar som är helt blåsta i huvudet, det finns folk ifrån andra länder som är likadanna. Men bara för att tex en invandrare beteer sig dåligt, så representerar inte den personen hela den folkgruppen. Utan det är något i invididens huvud som står lite snett till, en skruv eller bult lös eller nå.

Aja ville bara meddela att det finns folk ifrån alla länder som är mer eller mindre blåsta. Säger det igen, är inte rasist, men jag förstår alla som hatar invandrare mer eller mindre, då de oftast beteer sig väldigt opassande och omoget.

Var bara det jag hade att säga.[/spoiler]
Senast redigerad av Roxxen96 den 8 mars 2012, 18:57, redigerad totalt 2 gång.
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

[spoiler]
Roxxen96 skrev:
ValoPallo skrev:
bensinskalle skrev: För de ser ner på alla andra :lol:

[spoiler]haha kul skämt va? :roll: [/spoiler]
Hahaha skallen <3
Kom nyss hem från den sämsta dagen i år och det första jag ser är det här, du är fan guld värd
Haha håller helt med, mitt dags skratt bjöd bensinis på! Förjävla go är du, puss bensinkalle :lol:

I mitt perspektiv så tycker jag att alla som kränker / nedvärderar en annan folkgrupp, är rassister. Varför? Jo, för att det är fel sätt att gå tillväga på, bara för att det finns dåliga människor av alla sorter, så ska inte en hel folkgrupp behöva lida för det. Det finns bra och dåliga människor ifrån alla sorters länder, många idioter rent ut sagt.

Jag är inte rasist utan jag tycker bara att Sverige gör fel med de invandrare vi tar in. Det finns Svennar som är helt blåsta i huvudet, det finns folk ifrån andra länder som är likadanna. Men bara för att tex en invandrare beteer sig dåligt, så representerar inte den personen hela den folkgruppen. Utan det är något i invididens huvud som står lite snett till, en skruv eller bult lös eller nå.

Aja ville bara meddela att det finns folk ifrån alla länder som är mer eller mindre blåsta. Säger det igen, är inte rasist, men jag förstår alla som hatar invandrare mer eller mindre, då de oftast beteer sig väldigt opassande och omoget.

Var bara det jag hade att säga.
[/spoiler]

Håller med till 100% hah :)
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket
Inlägg: 1075
Blev medlem: 7 juli 2011, 23:24

Inlägg av Jönköping »

Seriöst, Sverige suger.. Hade jag sagt blatte jävel eller en blatte sagt svenne jävel till mig hade han inte fått fängelse eller böter, hade jag sagt blatte jävel hade jag fått fängelse och böter.. Svenskarna ska väll inte vara mindre värda? dem ska vara mer värda.. Hatar Sverige igentligen nu ska vi kanske jobba till vi är 75 år och 25% betalar vi i skatt på lön och ALLT vi köper.....


Dom tar ju liksom inte in några pengar bara tar ut VÅRA pengar som vi sparat åt staten hela livet...
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Bjule skrev:
difaren skrev:Vilka är rasister?

Jo jag är en rasist mot "blattar" seriöst jag tål dem inte men jag anser inte att blattar måste ha en speciell hudfärg..(även fast dem ofta har det)

En blatte för mig är en jobbig, kaxig, horig, illaluktande, liten , ful snattare som går i gäng för att vara "manlig" och slå ner folk osv..

HATAR DEM..
För dig är en blatte nån som stjäl och tallar och är fula? Så det spelar ingen roll om den är vit eller brun eller gul?`Bara den slår ner folk och går i gäng så är den en blatte? Oj... då vet jag inte vart jag ska börja. Kan ju börja berätta vad "blatte" betyder! http://sv.wikipedia.org/wiki/Blatte Se och läs. Då skulle väll alla vara rasister mot "Blattar" eftersom ingen gillar folk som slåss, folk som är kaxiga, och snattar. Så igentligen så skulle inte blatte kunna vara svensk eller? Nu får du förklara dig.
Åhh herregud, vad pladdrar du om?
Du sa att du skulle berätta av blatte betyder och sedan länkar du till wikipedia..hahahahahaha. Sen kan du få dig en jävel att suga på... vilka kallar man blattar? Är det mörkhyade eller kanske dem som är lite mörkare än andra?

Och vadå "ingen" gillar folk som slåss, vad grundar du det på?
Och jo en "Svensk" skulle kunna vara en blatte då om han är mörkhyad av något slag men ändå är svensk medborgare så ses han som "svensk" men inte av alla andra..?
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

[spoiler]
Mattyyy skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KeITQ2Ub ... plpp_video[/youtube]

Videon kändes relevant
[/spoiler]

Bra film. Det är väl lite väl hårt att skylla allt på islam, vilket han gör, det är den arabiska kulturen, och inte religionen som är problemet, men rent allmänt så är ju det han säger väldigt sant.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
Bjule
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 378
Blev medlem: 1 maj 2010, 12:18
Ort: Järfälla

Inlägg av Bjule »

difaren skrev:
Bjule skrev:
difaren skrev:Vilka är rasister?

Jo jag är en rasist mot "blattar" seriöst jag tål dem inte men jag anser inte att blattar måste ha en speciell hudfärg..(även fast dem ofta har det)

En blatte för mig är en jobbig, kaxig, horig, illaluktande, liten , ful snattare som går i gäng för att vara "manlig" och slå ner folk osv..

HATAR DEM..
För dig är en blatte nån som stjäl och tallar och är fula? Så det spelar ingen roll om den är vit eller brun eller gul?`Bara den slår ner folk och går i gäng så är den en blatte? Oj... då vet jag inte vart jag ska börja. Kan ju börja berätta vad "blatte" betyder! http://sv.wikipedia.org/wiki/Blatte Se och läs. Då skulle väll alla vara rasister mot "Blattar" eftersom ingen gillar folk som slåss, folk som är kaxiga, och snattar. Så igentligen så skulle inte blatte kunna vara svensk eller? Nu får du förklara dig.
Åhh herregud, vad pladdrar du om?
Du sa att du skulle berätta av blatte betyder och sedan länkar du till wikipedia..hahahahahaha. Sen kan du få dig en jävel att suga på... vilka kallar man blattar? Är det mörkhyade eller kanske dem som är lite mörkare än andra?

Och vadå "ingen" gillar folk som slåss, vad grundar du det på?
Och jo en "Svensk" skulle kunna vara en blatte då om han är mörkhyad av något slag men ändå är svensk medborgare så ses han som "svensk" men inte av alla andra..?
Men du sa ju att alla var blattar enligt dig, Det spelar igentligen ingen roll på hudfärg fast dom flesta var mörkhyade? Inte logiskt men okey. Sen att jag hänvisar till Wiki, är för där har du en term hur man använder ordet, Om du går i skolan kan du bekräfta det själv. Källkreitiken har du överallt.

Och vad jag grundar att ingen vill bli slagen på? Hmm, måste jag verkligen förklara det? Vill du bli slagen? Om svaret är ja! Vill någon i din närhet bli slagen? Betvivlar! Sen om det skulle komma upp en ljus man och slår till dig och saboterar, så skulle du kalla han blatte eller hur? För färgen spelar ingen roll. bara att de oftast är mörkhyade? :)
-Han ser man bra i mörkret

-Kör på honom och säg att du inte såg honom.
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

bensinskalle skrev:[spoiler]
Mattyyy skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KeITQ2Ub ... plpp_video[/youtube]

Videon kändes relevant
[/spoiler]

Bra film. Det är väl lite väl hårt att skylla allt på islam, vilket han gör, det är den arabiska kulturen, och inte religionen som är problemet, men rent allmänt så är ju det han säger väldigt sant.
Jo jag vet men om man kollar hans egna youtube kanal så förstår man varför han skyller det mesta/allt på islam men generellt sett så stämmer allt tyvärr
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

bensinskalle skrev:[spoiler]
Mattyyy skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KeITQ2Ub ... plpp_video[/youtube]

Videon kändes relevant
[/spoiler]

Bra film. Det är väl lite väl hårt att skylla allt på islam, vilket han gör, det är den arabiska kulturen, och inte religionen som är problemet, men rent allmänt så är ju det han säger väldigt sant.
Jag ser typ ingen med det han säger som inte är sant :P

Sanningen är inte alltid så fin som man vill den ska va :(
vem fan e lennart?
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

[spoiler]
Bjule skrev:
difaren skrev:
Bjule skrev: För dig är en blatte nån som stjäl och tallar och är fula? Så det spelar ingen roll om den är vit eller brun eller gul?`Bara den slår ner folk och går i gäng så är den en blatte? Oj... då vet jag inte vart jag ska börja. Kan ju börja berätta vad "blatte" betyder! http://sv.wikipedia.org/wiki/Blatte Se och läs. Då skulle väll alla vara rasister mot "Blattar" eftersom ingen gillar folk som slåss, folk som är kaxiga, och snattar. Så igentligen så skulle inte blatte kunna vara svensk eller? Nu får du förklara dig.
Åhh herregud, vad pladdrar du om?
Du sa att du skulle berätta av blatte betyder och sedan länkar du till wikipedia..hahahahahaha. Sen kan du få dig en jävel att suga på... vilka kallar man blattar? Är det mörkhyade eller kanske dem som är lite mörkare än andra?

Och vadå "ingen" gillar folk som slåss, vad grundar du det på?
Och jo en "Svensk" skulle kunna vara en blatte då om han är mörkhyad av något slag men ändå är svensk medborgare så ses han som "svensk" men inte av alla andra..?
[/spoiler]

Men du sa ju att alla var blattar enligt dig, Det spelar igentligen ingen roll på hudfärg fast dom flesta var mörkhyade? Inte logiskt men okey. Sen att jag hänvisar till Wiki, är för där har du en term hur man använder ordet, Om du går i skolan kan du bekräfta det själv. Källkreitiken har du överallt.

Och vad jag grundar att ingen vill bli slagen på? Hmm, måste jag verkligen förklara det? Vill du bli slagen? Om svaret är ja! Vill någon i din närhet bli slagen? Betvivlar! Sen om det skulle komma upp en ljus man och slår till dig och saboterar, så skulle du kalla han blatte eller hur? För färgen spelar ingen roll. bara att de oftast är mörkhyade? :)
Du fattade inte poängen, som du skrev det verkade som om folk inte gillade att andra folk slogs. Det finns folk som gillar att slåss, låt dem göra det med andra som vill.

Spelar ingen större roll

Sedan är Wikipedia inget trovärdiga källa även fast det "mesta" stämmer.
kan lika gärna vara en 10åring som skrivit allt.

Sen när jag läser igenom så känns det så himla fjantigt så ingen verkar förstå, det finns inte bara rasister i länder när den vita rasen som är den ursprungliga.
Åk till tex. Jamaica så ska ni se att det finns rasister emot "oss" vita också ska ni se.
Användarens profilbild
Bjule
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 378
Blev medlem: 1 maj 2010, 12:18
Ort: Järfälla

Inlägg av Bjule »

difaren skrev:[spoiler]
Bjule skrev:
difaren skrev: Åhh herregud, vad pladdrar du om?
Du sa att du skulle berätta av blatte betyder och sedan länkar du till wikipedia..hahahahahaha. Sen kan du få dig en jävel att suga på... vilka kallar man blattar? Är det mörkhyade eller kanske dem som är lite mörkare än andra?

Och vadå "ingen" gillar folk som slåss, vad grundar du det på?
Och jo en "Svensk" skulle kunna vara en blatte då om han är mörkhyad av något slag men ändå är svensk medborgare så ses han som "svensk" men inte av alla andra..?
[/spoiler]

Men du sa ju att alla var blattar enligt dig, Det spelar igentligen ingen roll på hudfärg fast dom flesta var mörkhyade? Inte logiskt men okey. Sen att jag hänvisar till Wiki, är för där har du en term hur man använder ordet, Om du går i skolan kan du bekräfta det själv. Källkreitiken har du överallt.

Och vad jag grundar att ingen vill bli slagen på? Hmm, måste jag verkligen förklara det? Vill du bli slagen? Om svaret är ja! Vill någon i din närhet bli slagen? Betvivlar! Sen om det skulle komma upp en ljus man och slår till dig och saboterar, så skulle du kalla han blatte eller hur? För färgen spelar ingen roll. bara att de oftast är mörkhyade? :)
Du fattade inte poängen, som du skrev det verkade som om folk inte gillade att andra folk slogs. Det finns folk som gillar att slåss, låt dem göra det med andra som vill.

Spelar ingen större roll

Sedan är Wikipedia inget trovärdiga källa även fast det "mesta" stämmer.
kan lika gärna vara en 10åring som skrivit allt.

Sen när jag läser igenom så känns det så himla fjantigt så ingen verkar förstå, det finns inte bara rasister i länder när den vita rasen som är den ursprungliga.
Åk till tex. Jamaica så ska ni se att det finns rasister emot "oss" vita också ska ni se.
´

Jo jag tror mig förstå! Självklart är rasism ett multi problem, Det finns nog större rasism mot vita! Men vi pratar ju nu, och efter som folk tar upp blattar som ett exemplar så är det det jag diskuterar! Jag är själv halv svensk men är nog den svenskaste negenr du någonsin kommer träffa! Jag vill bara ge min syn på vinkeln! Jag har en utlänsk pappa men en svensk mamma, Jag begår knappt något brott. Är bara trött på att bli dragen över samma kant varje gång. Det börjar bli lite svårt att värja sig, när det finns väldigt mycket invandrare som förstör. Hoppas du förstår vad jag vill komma!
-Han ser man bra i mörkret

-Kör på honom och säg att du inte såg honom.
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna
Inlägg: 2152
Blev medlem: 18 augusti 2009, 00:44
Ort: lyckeby

Inlägg av yamaha2pwn »

om de skulle vart folk omröstning om folk tyckte att sverige har för mycket invandrare så skulle resultatet vart ganska självklart enligt mig.[spoiler]över 60-70 % skulle nog tyckt de iaf, (resterande 30%är ju själva invandrarna)[/spoiler]

så synd att sverige blivit så rädda för att trampa nån på tårna, och allting ska vara så extremt neutralt och hellre utsätta urinvårnarna för pina än invandrarna.

man kan ju bara hoppas på att SD vänder situtionen till nått bättre.
if speed kills,then i must live forever :D

Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.

Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd ;)
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

[[spoiler]spoiler]
Bjule skrev:
difaren skrev:[spoiler]
Bjule skrev:[/spoiler]

Men du sa ju att alla var blattar enligt dig, Det spelar igentligen ingen roll på hudfärg fast dom flesta var mörkhyade? Inte logiskt men okey. Sen att jag hänvisar till Wiki, är för där har du en term hur man använder ordet, Om du går i skolan kan du bekräfta det själv. Källkreitiken har du överallt.

Och vad jag grundar att ingen vill bli slagen på? Hmm, måste jag verkligen förklara det? Vill du bli slagen? Om svaret är ja! Vill någon i din närhet bli slagen? Betvivlar! Sen om det skulle komma upp en ljus man och slår till dig och saboterar, så skulle du kalla han blatte eller hur? För färgen spelar ingen roll. bara att de oftast är mörkhyade? :)
Du fattade inte poängen, som du skrev det verkade som om folk inte gillade att andra folk slogs. Det finns folk som gillar att slåss, låt dem göra det med andra som vill.

Spelar ingen större roll

Sedan är Wikipedia inget trovärdiga källa även fast det "mesta" stämmer.
kan lika gärna vara en 10åring som skrivit allt.

Sen när jag läser igenom så känns det så himla fjantigt så ingen verkar förstå, det finns inte bara rasister i länder när den vita rasen som är den ursprungliga.
Åk till tex. Jamaica så ska ni se att det finns rasister emot "oss" vita också ska ni se.
´
[/spoiler]
Jo jag tror mig förstå! Självklart är rasism ett multi problem, Det finns nog större rasism mot vita! Men vi pratar ju nu, och efter som folk tar upp blattar som ett exemplar så är det det jag diskuterar! Jag är själv halv svensk men är nog den svenskaste negenr du någonsin kommer träffa! Jag vill bara ge min syn på vinkeln! Jag har en utlänsk pappa men en svensk mamma, Jag begår knappt något brott. Är bara trött på att bli dragen över samma kant varje gång. Det börjar bli lite svårt att värja sig, när det finns väldigt mycket invandrare som förstör. Hoppas du förstår vad jag vill komma!
Jag förstår dig, jag syftar på dem som kommer hit och inte respekterar den svenska lagen och det svenska språket.

Allt har med uppfostran att göra tror jag!

Och DU verkar inte vara någon "förortsblatte" som springer runt och snor cyklar och rånar och har sig.
antonpg94
Herr Åström
Inlägg: 879
Blev medlem: 11 juni 2010, 20:23
Ort: Härnösand
Kontakt:

Inlägg av antonpg94 »

ja säger bara, jävla invandrare.
Im ridi´n Twostroke on Twostrokerider!
Användarens profilbild
anthmyr
Yamaha Racing Team
Inlägg: 541
Blev medlem: 5 maj 2011, 19:02
Ort: partille

Inlägg av anthmyr »

dom här diskussionerna går inte att ha på nätet, för mycket åsikter å hat för att kunna skriva :) och alla "ni" som säger "det har ju inte å göra med att dom är utlänningar" saken är att JO det har det, ALLA dom gångerna man blivit påhoppad , hamnat i bråk, hört "ska knulla din mamma" eller "visa respekt" eller varför inte när dom ber om din mobil annars ska man få stryk ?

inte fan är det svenskar som skriker "jag ska knulla din mamma" men detta händer bara när dom är i sina gäng, det klart att om man inte kan få någon uppmärksamhet eller kan försvara sig SJÄLV det klart att man då hänger runt i gäng där man kan känna sig en gnutta betydelsefull,

kort slutsats: dom är ett flock djur, sen har det ingen ting å göra med deras HUDFÄRG utan deras såkallade "TÄNK" , ni som sitter å kallar folk rasister för att man röstar på SD osv osv tror inte ni har upplevt problemen . Hatar er All DAY :)



alla som hittat "spoiler knappen" visst det va kul när bensinskalle gjorde det första gången but its getting old know :roll:
Senast redigerad av anthmyr den 8 mars 2012, 22:38, redigerad totalt 1 gånger.
Yamaha Aerox/Neos/Slider / Beta RR 8)

Nerox- http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=33282

Utseende är inte allt , men hur ofta runkar du till någons personlighet?
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Muslimer får mer röster en nazister det e ja a du... :/
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Bjule
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 378
Blev medlem: 1 maj 2010, 12:18
Ort: Järfälla

Inlägg av Bjule »

Well, Visst. Iallafall, så har vi mopederna tillsammans ellerhur gubbar ingen ide att försöka besvara livets gåtor på TSR, men iallafall Fuck you. Ha en trevligt kväll! Hoppas att ni förstår att fuck you var sagt med kärlek. Ps iam no racist scum, But i would like to cum! :D Party! Fuck kommer få en varning för det här.. Men då skriver jag att dom är rasister! Lungt! peace!

The world really is bizarre. The innocent people? They’re not really that innocent. The guilty people, the offenders? They have stories that go deep into their souls. The bitches? Sometimes they’re not bitches, just be bitches in order to keep their wall up nice and solid. The people that you think that care more than anything? Sometimes they really don’t care at all. And the people that you think have no idea? They care the most. They understand. Because they’ve been there. Some may say people are just people, but people have lives, families, hopes, dreams, visions. Some people have holes in their heart, and you would never know it just by looking at them.

MEd dom visa orden godnatt!
-Han ser man bra i mörkret

-Kör på honom och säg att du inte såg honom.
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

antonpg94 skrev:ja säger bara, jävla invandrare.

Neeeeej... Det där är ett typiskt rasistiskt uttalande.

Dra inte ALLA över en kant, rikta din ilska mot dem som den berör. I det här fallet IAB, eller gillar du inte invandrare öht?
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

bensinskalle skrev:
antonpg94 skrev:ja säger bara, jävla invandrare.

Neeeeej... Det där är ett typiskt rasistiskt uttalande.

Dra inte ALLA över en kant, rikta din ilska mot dem som den berör. I det här fallet IAB, eller gillar du inte invandrare öht?
Invandrare är ju såna som är i landet illegalt eller har jag fel?

Då har dem ingen som helst rätt att vara här!
Användarens profilbild
xytoo
Xytoo The One And Only
Inlägg: 1106
Blev medlem: 21 september 2010, 16:33
Ort: skåne
Kontakt:

Inlägg av xytoo »

Tycker allt vi har sagt i denna tråden är så JÄ-LA sant förutom dom som drar alla på samma kant, asså jag vet några Invandrare som jobbar hårt och är anpassad efter det svenska samhället så man kan inte dra alla över en kant men ca 60-70% av alla invandrar ungdomar är dom som ställer till med bråk och skulle tro att ca 20-30% svenskar som gör samma sak, förstör och rånar, våldtar ! DRA INTE ALLA ÖVER SAMMA KANT just saying !
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

xytoo skrev:Tycker allt vi har sagt i denna tråden är så JÄ-LA sant förutom dom som drar alla på samma kant, asså jag vet några Invandrare som jobbar hårt och är anpassad efter det svenska samhället så man kan inte dra alla över en kant men ca 60-70% av alla invandrar ungdomar är dom som ställer till med bråk och skulle tro att ca 20-30% svenskar som gör samma sak, förstör och rånar, våldtar ! DRA INTE ALLA ÖVER SAMMA KANT just saying !
Så klart svennar gör det med men inte lika mycket är jag tyvärr tvungen att säg:la
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

difaren skrev:
bensinskalle skrev:
antonpg94 skrev:ja säger bara, jävla invandrare.

Neeeeej... Det där är ett typiskt rasistiskt uttalande.

Dra inte ALLA över en kant, rikta din ilska mot dem som den berör. I det här fallet IAB, eller gillar du inte invandrare öht?
Invandrare är ju såna som är i landet illegalt eller har jag fel?

Då har dem ingen som helst rätt att vara här!
En invandrare är en person som flyttar in i ett land från ett annat. Alla från norge, danmark, england, usa, mellanöstern etc är invandrare.

Illegala invandrare däremot är samma personer som ovan fast de har tagit sig in i landet utan tillstånd och stannar här utan tillstånd.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

han i filmen har en poäng. svenska regeringen är kukhuvuden i stor skala..

alla är så rädda för att bli utpekade som rasister för att de påpekar att dessa "blattar" är idioter som inte har något här att göra så att det istället blir att det är de bästa som finns och ska ha det bäst..

skulle någon politiker ha bollar så skulle det bara vara att inse att det är för många invandrare i sverige och att det finns många fler som borde bli utvisade.

Blatte i min mening är som bensin skrev, iab folk som kommer hit från ett annat land och inte tillför något utan tvärt om bara förstör så mycket som går.


jag kan öppet säga att blattar borde dra tillbaka till sina hemländer och stanna där och att det är alldeles för mycket invandring i sverige. nej, jag är inte rasist eller så men om man kommer hit ifrån ett krigsland så får man fan skärpa sig lite.


Sverige, landet där man inte får tycka om sitt hemland utan att vara rasist.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Är jag rasist om jag påstår att muslimer är rasister?

Muslimer hatar judar samt att dom tvingar kristna att betala 20% högre skatt..

Varför gör vi inte samma sak mot dom som dom gör mot oss?:/
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

potog skrev:Är jag rasist om jag påstår att muslimer är rasister?

Muslimer hatar judar samt att dom tvingar kristna att betala 20% högre skatt..

Varför gör vi inte samma sak mot dom som dom gör mot oss?:/
Och så var vi där igen med att dra alla över samma.....
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Skriv svar