RASIST-tråden !FILM!

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

vilka är rasister

Nasister?
29
16%
Patrioter?
4
2%
SD?
13
7%
Vita?
10
6%
Mörka?
28
16%
Gula?
4
2%
Muslimer?
74
42%
Piloter?
15
8%
 
Antal röster: 177

Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

RASIST-tråden !FILM!

Inlägg av potog »

A du vilka anser du är rasister?


Har hivat upp 2 filmer till er från olika dokumentärer.

Den ena e mer inriktad mot svenska r som inte diggar invandrare helt enkelt.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LZWsZyShR_s&feature=fvst[/youtube]

den andra är om kvinno förtryck i muslimska hem som uppdrag granskning har gjort.
http://svtplay.se/t/103535/uppdrag_granskning
Senast redigerad av potog den 20 maj 2012, 13:06, redigerad totalt 2 gång.
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

muslimer är dem största rasister jag vet ( min uppfattning)
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Blev utslängd från en kinaresturang i stan för att jag pratade svenska? xD så jävla sjukt!

Du inte prata svenska her! UT! så var det typ 4 asarga asiater där xD
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

PK skrev:Blev utslängd från en kinaresturang i stan för att jag pratade svenska? xD så jävla sjukt!

Du inte prata svenska her! UT! så var det typ 4 asarga asiater där xD
Ditt svar.
Du inte prata svenska du ut ur mitt land! :P

A nä fan va mysko :P
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

hahaha vem tror ni det var som rösta på "gula" :D

inte pk va? :D
Bild
Användarens profilbild
Bjule
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 378
Blev medlem: 1 maj 2010, 12:18
Ort: Järfälla

Inlägg av Bjule »

Åhh, herregud. Alla som kränker en grupp människor är väl rasister? Skit samma om dom är vita, Gula, svarta, gröna ,rosa ,röda, Viol. Skit samma, Folk som inte kan sköta sig ska ha nackskott, inte pågrund av färg eller etnisk grupp?


"4. Vårdat språk
– Vi på twostrokerider, har aldrig tänkt varna eller banna er för att ni råkar få in någon svordom i era svar. Vi vill dock inte se någon mobbning eller diskriminering i forumet, eller annat som kan verka stötande mot andra medlemmar. Notera att vi ser självklart skillnad på skoj och allvar, så dra er inte för att skämta. "- Tsr Regler. Just saying, Cuz theres is gonna be alot of trash talk over here.
-Han ser man bra i mörkret

-Kör på honom och säg att du inte såg honom.
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Helt ärligt så tycker jag att alla som trycker ner någon av annan "sort" "ras" kalla de va fan ni vill är rasister, dock så tycker vi "svennar" att alla "blattar" är rasister för att dom ogillar oss o viseversa! Dock så är ju både blattarna o svennarna rasister!
Sågott som alla i sverige är nog rasister även om vi inte är de mycket, så har vi de nog inom oss att "stöta ifrån oss" dom som inte är precis som oss.
Rasism är igentligen mobbning fast "utvecklad" och inriktad på en speciell sak. Om ni förstår!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
Bjule
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 378
Blev medlem: 1 maj 2010, 12:18
Ort: Järfälla

Inlägg av Bjule »

Håller helt med dig! Säger detsamma! Vi alla är människor right? Dock med olika värderingar?!
-Han ser man bra i mörkret

-Kör på honom och säg att du inte såg honom.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

har ju inget med hudfärg eller religon att göra.

men liksom att säga att nazister är mer rasister än tex basketspelare är fan inte diskriminering?

PS: var faktiskt inte jag som röstade på gula ;)

men håller med, lite mysko tråd fakttiskt ;)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Bjule skrev:

"4. Vårdat språk
– Vi på twostrokerider, har aldrig tänkt varna eller banna er för att ni råkar få in någon svordom i era svar. Vi vill dock inte se någon mobbning eller diskriminering i forumet, eller annat som kan verka stötande mot andra medlemmar. Notera att vi ser självklart skillnad på skoj och allvar, så dra er inte för att skämta. "- Tsr Regler. Just saying, Cuz theres is gonna be alot of trash talk over here.
Det är lugnt, jag håller koll här! ;)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket
Inlägg: 958
Blev medlem: 26 december 2010, 17:54
Ort: västerås

Inlägg av D3nnis »

Muslimerna!!


[spoiler]muslimerna[/spoiler] ( testar bara om jag fattade rätt xD
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig


PK jo alla retar dig för din hajper
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Ja... Man blir ju äcklad över vilken nivå det har sjunkit till.

Diskussionen handlar ju lite om rasism här, men jag vill "definiera" en folkgrupp som inte har med ras att göra så vi ska slippa rasistgnäll. Vi kallar dem nu för ickeanpassningsbara "IAB". IAB är alltså personer ( ofta med invandrarbakgrund ) som helt enkelt vänder sig emot det samhälle/ den folkgrupp de flyttar till.

Dessa jävla IAB borde ju bara skickas iväg till deras ursprungsplatser, oavsett var de kommer ifrån, för de gillar ju uppenbarligen inte situationen här och då ska de väl fan inte stanna kvar här och göra livet surt för oss som TRIVS här?

Tyvärr är ju att rösta för SD enda sättet, även fast de har fått lite rasiststämpel som jimmy försöker sudda bort. Grejen är ju den att om det fortsätter såhär så kommer ju SD garanterat få större makt, och då kommer IAB som känner sig hotade lacka ännu mer, de kommer bara skrika att alla är rasister och i det sossasamhälle vi lever i är ju rasister det värsta som finns, och därför för alla IAB precis som de vill...

Ett nytt parti krävs, ett som inför dödsstraff för IAB som vandaliserar, misshandlar och bara jävlas istället för att helt enkelt anpassa sig. Det har ju absolut inget med "ras" att göra, för det finns gott om personer med invandrarbakgrund som har klarat sig galant här i Sverige, så de blir ju inte direkt konstant motarbetade, även fast jag kan erkänna att de från start säkert stött på visst motstånd, som vissa av dem succesivt byggt upp genom att bli IAB:s.....


Suck... Hur många röstar på mig om jag startar ett eget parti? ;)

Ut med IAB, ut med sossarna, sluta avveckla offentliga sektorn, vettiga miljösatsningar och sluta med "skattedumpningar"

Edit: O juste, jobba för att "ena värden", sparka allt som har med FN att göra ( för de är helt värdelösa ), börja motarbeta fattigdomen på allvar i U-länderna istället för att pumpa pengar till att bara hålla liv i de stackars halvdöda människorna.
Senast redigerad av bensinskalle den 7 mars 2012, 23:56, redigerad totalt 1 gånger.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket
Inlägg: 958
Blev medlem: 26 december 2010, 17:54
Ort: västerås

Inlägg av D3nnis »

bensinskalle skrev:Ja... Man blir ju äcklad över vilken nivå det har sjunkit till.

Diskussionen handlar ju lite om rasism här, men jag vill "definiera" en folkgrupp som inte har med ras att göra så vi ska slippa rasistgnäll. Vi kallar dem nu för ickeanpassningsbara "IAB". IAB är alltså personer ( ofta med invandrarbakgrund ) som helt enkelt vänder sig emot det samhälle/ den folkgrupp de flyttar till.

Dessa jävla IAB borde ju bara skickas iväg till deras ursprungsplatser, oavsett var de kommer ifrån, för de gillar ju uppenbarligen inte situationen här och då ska de väl fan inte stanna kvar här och göra livet surt för oss som TRIVS här?

Tyvärr är ju att rösta för SD enda sättet, även fast de har fått lite rasiststämpel som jimmy försöker sudda bort. Grejen är ju den att om det fortsätter såhär så kommer ju SD garanterat få större makt, och då kommer IAB som känner sig hotade lacka ännu mer, de kommer bara skrika att alla är rasister och i det sossasamhälle vi lever i är ju rasister det värsta som finns, och därför för alla IAB precis som de vill...

Ett nytt parti krävs, ett som inför dödsstraff för IAB som vandaliserar, misshandlar och bara jävlas istället för att helt enkelt anpassa sig. Det har ju absolut inget med "ras" att göra, för det finns gott om personer med invandrarbakgrund som har klarat sig galant här i Sverige, så de blir ju inte direkt konstant motarbetade, även fast jag kan erkänna att de från start säkert stött på visst motstånd, som vissa av dem succesivt byggt upp genom att bli IAB:s.....


Suck... Hur många röstar på mig om jag startar ett eget parti? ;)

Ut med IAB, ut med sossarna, sluta avveckla offentliga sektorn, vettiga miljösatsningar och sluta med "skattedumpningar"


Jag lovar att rösta på dig

[spoiler]jag menar de[/spoiler]
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig


PK jo alla retar dig för din hajper
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

[spoiler]
bensinskalle skrev:Ja... Man blir ju äcklad över vilken nivå det har sjunkit till.

Diskussionen handlar ju lite om rasism här, men jag vill "definiera" en folkgrupp som inte har med ras att göra så vi ska slippa rasistgnäll. Vi kallar dem nu för ickeanpassningsbara "IAB". IAB är alltså personer ( ofta med invandrarbakgrund ) som helt enkelt vänder sig emot det samhälle/ den folkgrupp de flyttar till.

Dessa jävla IAB borde ju bara skickas iväg till deras ursprungsplatser, oavsett var de kommer ifrån, för de gillar ju uppenbarligen inte situationen här och då ska de väl fan inte stanna kvar här och göra livet surt för oss som TRIVS här?

Tyvärr är ju att rösta för SD enda sättet, även fast de har fått lite rasiststämpel som jimmy försöker sudda bort. Grejen är ju den att om det fortsätter såhär så kommer ju SD garanterat få större makt, och då kommer IAB som känner sig hotade lacka ännu mer, de kommer bara skrika att alla är rasister och i det sossasamhälle vi lever i är ju rasister det värsta som finns, och därför för alla IAB precis som de vill...

Ett nytt parti krävs, ett som inför dödsstraff för IAB som vandaliserar, misshandlar och bara jävlas istället för att helt enkelt anpassa sig. Det har ju absolut inget med "ras" att göra, för det finns gott om personer med invandrarbakgrund som har klarat sig galant här i Sverige, så de blir ju inte direkt konstant motarbetade, även fast jag kan erkänna att de från start säkert stött på visst motstånd, som vissa av dem succesivt byggt upp genom att bli IAB:s.....


Suck... Hur många röstar på mig om jag startar ett eget parti? ;)

Ut med IAB, ut med sossarna, sluta avveckla offentliga sektorn, vettiga miljösatsningar och sluta med "skattedumpningar"
[/spoiler]


SÅ JÄVLA RÄTT! Allt som står de är så jävla rätt! Alla som kommer till detta landet o klagar över våra traditioner o hur vi är kan dra åt helvete! De är fan om som kommer hit, dom borde anpassa sig efter oss? Vi har bott här iaf 1000 år, tror fan att vi har mer rätt o va här en någon jävel som kommer hit för att dom är dumma nog o rösta på någon som vill starta krig, ta o åk tillbaks till erat jävla krigshärjade land om ni inte trivs här! Vi tvingar er fan inte o va här!

Dock så har ju inte sverige bollar nog o säga ifrån, utan ska vara alla till lags utom just svenskarna...

[spoiler]bensinskalle jag kommer rösta på dig
[/spoiler]
[spoiler]nu och för alltid[/spoiler][spoiler]eller kommer jag de?[/spoiler][spoiler]Klart som fan jag kommer[/spoiler][spoiler]Bensinis for president![/spoiler]
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Dock så har ju inte sverige bollar nog o säga ifrån, utan ska vara alla till lags utom just svenskarna...

Det är när personer som mona sahlin får styra ett land, som just detta händer. Som jag skrev tidigare, de är så måna om att vara ickerasister att de värnar mer om en rasistisk minoritet istället.


En sak till jag tänker ändra på, "förtroende", kommunala höjdare etc ska få en drastisk lönesänkning, samt andra riksdagsrelaterade personer etc som får sjuka mängder fickpengar...

Har läst att det finns folk i kommunstyrelser, eller vad det heter, som plockar ut 60 lök, för nästan inget jobb alls...
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

bensinskalle skrev:Ja... Man blir ju äcklad över vilken nivå det har sjunkit till.

Diskussionen handlar ju lite om rasism här, men jag vill "definiera" en folkgrupp som inte har med ras att göra så vi ska slippa rasistgnäll. Vi kallar dem nu för ickeanpassningsbara "IAB". IAB är alltså personer ( ofta med invandrarbakgrund ) som helt enkelt vänder sig emot det samhälle/ den folkgrupp de flyttar till.

Dessa jävla IAB borde ju bara skickas iväg till deras ursprungsplatser, oavsett var de kommer ifrån, för de gillar ju uppenbarligen inte situationen här och då ska de väl fan inte stanna kvar här och göra livet surt för oss som TRIVS här?

Tyvärr är ju att rösta för SD enda sättet, även fast de har fått lite rasiststämpel som jimmy försöker sudda bort. Grejen är ju den att om det fortsätter såhär så kommer ju SD garanterat få större makt, och då kommer IAB som känner sig hotade lacka ännu mer, de kommer bara skrika att alla är rasister och i det sossasamhälle vi lever i är ju rasister det värsta som finns, och därför för alla IAB precis som de vill...

Ett nytt parti krävs, ett som inför dödsstraff för IAB som vandaliserar, misshandlar och bara jävlas istället för att helt enkelt anpassa sig. Det har ju absolut inget med "ras" att göra, för det finns gott om personer med invandrarbakgrund som har klarat sig galant här i Sverige, så de blir ju inte direkt konstant motarbetade, även fast jag kan erkänna att de från start säkert stött på visst motstånd, som vissa av dem succesivt byggt upp genom att bli IAB:s.....


Suck... Hur många röstar på mig om jag startar ett eget parti? ;)

Ut med IAB, ut med sossarna, sluta avveckla offentliga sektorn, vettiga miljösatsningar och sluta med "skattedumpningar"

Edit: O juste, jobba för att "ena värden", sparka allt som har med FN att göra ( för de är helt värdelösa ), börja motarbeta fattigdomen på allvar i U-länderna istället för att pumpa pengar till att bara hålla liv i de stackars halvdöda människorna.


det du säger kan jag inte annat än och hålla med om! lixsom jag har inget emot om det kommer in x antal 1000 med invandrarbakrund, så länge dom beter sig och anpassar sig till vårat samhälle och slutar och snylta från staten och leva på bidrag. dom verkar ju tro att dom kan få allt serverat här i sverige utan och behöva lyfta ett finger..

men det som händer nu är skrämmande, flera orter har ju totalt förvandlats till platser som jag då aldrig skulle vilja eller våga besöka som svensk. ett välkänt exempel är ju rosengård, det är ju rena blattesamhället (ursäkta uttrycket) fullt med kriminalitet och otyg :evil:
såg någon dokumentär förut om rosengård och polisen blev ju dagligen utsatta för stenkastning mm, det är sjukt! och politikerna har inte mod nog och göra några vidare åtgärder eftersom dom då kan bli anklagade som rasister..

du har en självklar röst ifrån mig iaf :wink:
Användarens profilbild
xytoo
Xytoo The One And Only
Inlägg: 1106
Blev medlem: 21 september 2010, 16:33
Ort: skåne
Kontakt:

Inlägg av xytoo »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eXTDsde5vIU[/youtube]

behövs något sägas ? nä !

Edit: man kan inte dra alla Invandrare på samma strå då det finns dom som verkligen sköter sig och beter sig som man ska, men som ett tydligt exempel är rosengård. har ju en av dom mesta procenten invandrare och det är där det är mest bråk/våldtäkter, misshandel, så det är kanske inte så konstigt att man säger att det är invandrare som ställer till med bråk !
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

xytoo skrev:[spoiler][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eXTDsde5vIU[/youtube][/spoiler]

behövs något sägas ? nä !

Edit: man kan inte dra alla Invandrare på samma strå då det finns dom som verkligen sköter sig och beter sig som man ska, men som ett tydligt exempel är rosengård. har ju en av dom mesta procenten invandrare och det är där det är mest bråk/våldtäkter, misshandel, så det är kanske inte så konstigt att man säger att det är invandrare som ställer till med bråk !


sjukt!

nä det kan man ju faktiskt inte göra. jag känner faktiskt ett par stycken med invandrar bakrund som har lärt sig flytande svenska,skaffat sig ett jobb och som sköter sig i samhället så alla är ju självklart inte lika.

att nämna är ju ochså att folk med invandrarbakrund ofta har andra kulturer osv och att dom kanske inte har samma värderingar som oss svenskar, men kommer man till sverige och får hjälp så ska man förfan anpassa sig och inte tro att det är fritt fram och göra som i sitt hemland..
Användarens profilbild
xytoo
Xytoo The One And Only
Inlägg: 1106
Blev medlem: 21 september 2010, 16:33
Ort: skåne
Kontakt:

Inlägg av xytoo »

demmuus95 skrev:
xytoo skrev:[spoiler][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eXTDsde5vIU[/youtube][/spoiler]

behövs något sägas ? nä !

Edit: man kan inte dra alla Invandrare på samma strå då det finns dom som verkligen sköter sig och beter sig som man ska, men som ett tydligt exempel är rosengård. har ju en av dom mesta procenten invandrare och det är där det är mest bråk/våldtäkter, misshandel, så det är kanske inte så konstigt att man säger att det är invandrare som ställer till med bråk !


sjukt!

nä det kan man ju faktiskt inte göra. jag känner faktiskt ett par stycken med invandrar bakrund som har lärt sig flytande svenska,skaffat sig ett jobb och som sköter sig i samhället så alla är ju självklart inte lika.

att nämna är ju ochså att folk med invandrarbakrund ofta har andra kulturer osv och att dom kanske inte har samma värderingar som oss svenskar, men kommer man till sverige och får hjälp så ska man förfan anpassa sig och inte tro att det är fritt fram och göra som i sitt hemland..
ja precis ! som vi svenskar alla är inte lika så varför ska muslimer va det. men muslimer verkar ha extremt svårt att ändra sig till vårt sammhälle (nu hur länge det är vårt...) dom har fått hjälp kan dom inte sköta sig så SKICKA tbx dom. ist för att ignorera problemet...

säger muslimer då det är dom som är på väg att ta över vårt land.
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

[spoiler]
demmuus95 skrev:
xytoo skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eXTDsde5vIU[/youtube]

behövs något sägas ? nä !

Edit: man kan inte dra alla Invandrare på samma strå då det finns dom som verkligen sköter sig och beter sig som man ska, men som ett tydligt exempel är rosengård. har ju en av dom mesta procenten invandrare och det är där det är mest bråk/våldtäkter, misshandel, så det är kanske inte så konstigt att man säger att det är invandrare som ställer till med bråk !


sjukt!

nä det kan man ju faktiskt inte göra. jag känner faktiskt ett par stycken med invandrar bakrund som har lärt sig flytande svenska,skaffat sig ett jobb och som sköter sig i samhället så alla är ju självklart inte lika.

att nämna är ju ochså att folk med invandrarbakrund ofta har andra kulturer osv och att dom kanske inte har samma värderingar som oss svenskar, men kommer man till sverige och får hjälp så ska man förfan anpassa sig och inte tro att det är fritt fram och göra som i sitt hemland..[/spoiler]

ja precis ! som vi svenskar alla är inte lika så varför ska muslimer va det. men muslimer verkar ha extremt svårt att ändra sig till vårt sammhälle (nu hur länge det är vårt...) dom har fått hjälp kan dom inte sköta sig så SKICKA tbx dom. ist för att ignorera problemet...

säger muslimer då det är dom som är på väg att ta över vårt land.


ja muslimerna är väll igentligen den största faran för vårat samhälle, dom verkar ju tydligen tro(dom flesta iaf) att det just dom gör är det rätta å göra..
Användarens profilbild
Bjule
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 378
Blev medlem: 1 maj 2010, 12:18
Ort: Järfälla

Inlägg av Bjule »

Missanpassning i samhället? Brist på intellekt. Det vitktiga tycker jag är att integrera invadrare i samhället, och inte mass bygga miljonprogram. På så sätt skapar man bara segreration i samhället. Och vart finns civilkuraget att säga ifrån? Att inte bara bli lotsade runt hela sitt liv. Dax för nya visioner. Det är inte muslimerna i sig som är det stora faran, Grejen är att sverige är ett land där vi från början var starkt kristna, Och nu är vi inte ens det. Medans det finns länder med starkare religon uppfattning, tex mellanöstern. Och seda när fanatiker kommer hit och utövar dem, Så bli den formen så koncentrerad för att vi "svenskar" är knappt kristna längre. Och då blir vi rädda för att vi inte känner igen det. Så om ni ska motverka något( Vilket jag inte förespråkar) så bli riktigt kristna!
-Han ser man bra i mörkret

-Kör på honom och säg att du inte såg honom.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Bjule skrev:Missanpassning i samhället? Brist på intellekt. Det vitktiga tycker jag är att integrera invadrare i samhället, och inte mass bygga miljonprogram. På så sätt skapar man bara segreration i samhället. Och vart finns civilkuraget att säga ifrån? Att inte bara bli lotsade runt hela sitt liv. Dax för nya visioner. Det är inte muslimerna i sig som är det stora faran, Grejen är att sverige är ett land där vi från början var starkt kristna, Och nu är vi inte ens det. Medans det finns länder med starkare religon uppfattning, tex mellanöstern. Och seda när fanatiker kommer hit och utövar dem, Så bli den formen så koncentrerad för att vi "svenskar" är knappt kristna längre. Och då blir vi rädda för att vi inte känner igen det. Så om ni ska motverka något( Vilket jag inte förespråkar) så bli riktigt kristna!

grejen är ju den att muslimer har ju en hel del lagar ... i koranen står det i stort sätt hur du ska bedriva ett samhälle och här i Sverige har vi andra lagar å då känner vissa att dom inte behöver anpassa sig till dom :l


[spoiler] titta bara vad killen vid 1min säger i denna filmen...

http://www.youtube.com/watch?feature=en ... G9wVQ&NR=1
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Bjule
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 378
Blev medlem: 1 maj 2010, 12:18
Ort: Järfälla

Inlägg av Bjule »

Exakt, för att i forn tid byggde lagar på religon, men efter som vi inte utöver kristinendommen så blir det som att traska in i ett land utan regler(Väldigt hårt draget) Därför folk som gifter sig med svenskar när dom kommer klarar sig och börjar leva efter svenska normer!
-Han ser man bra i mörkret

-Kör på honom och säg att du inte såg honom.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Bjule skrev:Exakt, för att i forn tid byggde lagar på religon, men efter som vi inte utöver kristinendommen så blir det som att traska in i ett land utan regler(Väldigt hårt draget) Därför folk som gifter sig med svenskar när dom kommer klarar sig och börjar leva efter svenska normer!
Muslimer och andra relgioner utöver kristendomen i allmänhet har jävligt mycket lagar om klädsel, mat osv där av kan dom inte anpassa sig ordentligt.
jämfört med kristna å icke troende funkar hur bra som helst då man har lika värderingar å liknande :P

Men var än i värden man vänder sig å folk anser olika så kommer det bildas ett hat mellan varandra vilket är så himla fjompigt :P
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Bensin: Helt fel! Ge alla IAB sänkt skatt och gratis körkort så blir livet bättre :)
Användarens profilbild
Bjule
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 378
Blev medlem: 1 maj 2010, 12:18
Ort: Järfälla

Inlägg av Bjule »

Kolla jihovas vittnet tex... Dom tycker ju vi är sjuka eller hur? Men dom är Sjukt kristna! Men whatever, i don't belive in segreation. Sprid ut folk på landet, så slipper vi okunnigheten.
-Han ser man bra i mörkret

-Kör på honom och säg att du inte såg honom.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Bjule skrev:Kolla jihovas vittnet tex... Dom tycker ju vi är sjuka eller hur? Men dom är Sjukt kristna! Men whatever, i don't belive in segreation. Sprid ut folk på landet, så slipper vi okunnigheten.
dom ser väl inga som kristna? :/ dom tror ju ufon å sånt skit va jag har hört :P

men typ pingst kyrkan missionskyrkan och den lilla delen som är bra av svenska kyrkan ;)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Bjule
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 378
Blev medlem: 1 maj 2010, 12:18
Ort: Järfälla

Inlägg av Bjule »

Nej exakt, vi ser dem inte som kristna men dem är det, Men varför ser vi fanat muslimer för muslimer? I've proved my point. See what i did there? :)
Förstå mig rätt, Jag säger inte att det inte är deras fel. MEN! Jag tror våran intergration politik är helt fel! SPRID ut dom! Och skär ner invandringskvoten. och införa nolltolerans.
-Han ser man bra i mörkret

-Kör på honom och säg att du inte såg honom.
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres
Inlägg: 1227
Blev medlem: 24 september 2009, 19:06

Inlägg av aerox-sami »

jävla muslimer! :evil:
Mura Got Blunt?
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

aerox-sami skrev:jävla muslimer! :evil:
Nej, det är rasistiskt eftersom det är en specifik folkgrupp.

Skilj på ouppfostrade "blatteungar" och väluppfostrade islamistiskt troende.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
riejumikäl
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 493
Blev medlem: 14 februari 2011, 21:20

Inlägg av riejumikäl »

Piloter är rasistiska.
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres
Inlägg: 1227
Blev medlem: 24 september 2009, 19:06

Inlägg av aerox-sami »

bensinskalle skrev:
aerox-sami skrev:jävla muslimer! :evil:
Nej, det är rasistiskt eftersom det är en specifik folkgrupp.

Skilj på ouppfostrade "blatteungar" och väluppfostrade islamistiskt troende.
helt rätt där :) när jag hade praktik var det en troende där och han var hur trevlig som helst!
men sen finns det dom där jobbigt jävlarna...
Mura Got Blunt?
Användarens profilbild
Z-K
Avstängd
Inlägg: 544
Blev medlem: 21 januari 2012, 15:15
Ort: Finland,Närpes

Inlägg av Z-K »

Jag älskar ju alla raser så :)
GE FAN I MEJ! :wink:

Äre någon jag hatar så är det du! SickRazer
Du Lär se vilket Problem du har fått! :/ Du skulle lyssnat på mej!
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Måste säga att bensinskalle har så jävla rätt här. allvarligt, skapa ett parti och jag är med i de partiet. Du tänker nästan likadant som mig, förutom me dödsstraff som jag tycker är fel. :)

allvarligt, borde vara såhär i ett vettigt sverige, man tar emot NÅGRA invandrare per år, inte alls så många som nu, låter de vara här i 3 år på "prov" och sköter de sig inte då så är de bara sätta dom på finlandsfärjan så får de avskummet. :lol:

Dock alla jävla fuck aina ungar som är helsvenska, de borde fan me tuktas. fram me dressyrspöet o läxa upp dom framför deras skolor. :D
bibapeolola
Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten
Inlägg: 1066
Blev medlem: 3 november 2011, 19:41
Ort: Staffanstorp

Inlägg av Gröngöling »

Säger jag blatte blir jag ju slagen på käften, sen går de runt och kallar en för svennehora, snutjävel och allt annat möjligt. (mina päron är poliser)
Well do ya, punk?
Skriv svar