Skitsnack-tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
JurpanS
Svårstartad skrothög
Inlägg: 178
Blev medlem: 7 februari 2012, 17:28
Ort: Ljusterö

Inlägg av JurpanS »

Punka på yz:an.... :evil:
Användarens profilbild
zajkowski
Svårstartad skrothög
Inlägg: 176
Blev medlem: 27 juli 2009, 19:00
Ort: Skåneland

Inlägg av zajkowski »

Folk verkar aldrig ha sett en moppedist köra i shorts förut.. De va redigt mycke de glodde O_o
Kom hem nyss efter att ha kört så fram och tillbaka från skolan, då jag glömde en sak :roll:
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

zajkowski skrev:Folk verkar aldrig ha sett en moppedist köra i shorts förut.. De va redigt mycke de glodde O_o
Kom hem nyss efter att ha kört så fram och tillbaka från skolan, då jag glömde en sak :roll:
Hahahah konstigt att dom glodde :lol:
Användarens profilbild
HUBBA
Svårstartad skrothög
Inlägg: 156
Blev medlem: 28 september 2011, 21:18

Inlägg av HUBBA »

Alla MÅSTE kolla! [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pZyu8ZJn ... plpp_video[/youtube]
Grym dans och grym låt! :P
Användarens profilbild
ollebolle15
Svårstartad skrothög
Inlägg: 287
Blev medlem: 25 september 2011, 15:39
Ort: Motala

Inlägg av ollebolle15 »

Någon mer som är sjuk idag? :)
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

ollebolle15 skrev:Någon mer som är sjuk idag? :)
Yees!
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

På tal om ingenting, gold rush alaska ä fan nice ;)

Nytt avsnitt nu på disc kl 21 ;)
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Inlägg: 2097
Blev medlem: 17 november 2010, 21:07
Ort: Växjö
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

bensinskalle skrev:På tal om ingenting, gold rush alaska ä fan nice ;)

Nytt avsnitt nu på disc kl 21 ;)
såg du han som samlade guld på gatan i new york eller? :o på en månad så hade han 1,5l flaska full med guld :o
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street
Inlägg: 2278
Blev medlem: 28 mars 2011, 18:09
Ort: Åland, Finland

Inlägg av ValoPallo »

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. ... 236335&p=1

Ujj ujj vad jag blir sugen, ush för ytterligare 3 års väntan...

Måste börja leta verkstad snart, håller koll på King Cab-marknaden här på holmen, sen ska det bli offroadbygge för hela slanten :P
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street
Inlägg: 3838
Blev medlem: 24 juli 2010, 12:45
Ort: Alingsås

Inlägg av CaToXXo »

"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
riejumikäl
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 493
Blev medlem: 14 februari 2011, 21:20

Inlägg av riejumikäl »

Mattyyy skrev:[youtube]VIDEO[/youtube]

Herregud vad snygg Audi <3
GAAAAH, man kan fan inte annat än älska :!: Nissan GT-R :!:..... 8)
Audin var ju fin den med :oops:
Zer0x
Avstängd
Inlägg: 732
Blev medlem: 20 november 2010, 14:42

Inlägg av Zer0x »

Användarens profilbild
HUBBA
Svårstartad skrothög
Inlägg: 156
Blev medlem: 28 september 2011, 21:18

Inlägg av HUBBA »

Precis köpt kolv och packningar till Derbin! :lol:
Dock vet jag inte hur jag ska montera skiten :roll:
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

GG, de är dessa personer som borde dra åt helvete! Alltså inte för att jag tycker synd om snutarna, utan för att så unga personer redan är kriminella....
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

MrAndersson skrev:
GG, de är dessa personer som borde dra åt helvete! Alltså inte för att jag tycker synd om snutarna, utan för att så unga personer redan är kriminella....
Nackskott på glinen ;)

Aja, de måste ju vara helt förståndshandikappade om de hoppar på poliser och knivskär dem :roll:
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Zer0x
Avstängd
Inlägg: 732
Blev medlem: 20 november 2010, 14:42

Inlägg av Zer0x »

bensinskalle skrev:
MrAndersson skrev:
GG, de är dessa personer som borde dra åt helvete! Alltså inte för att jag tycker synd om snutarna, utan för att så unga personer redan är kriminella....
Nackskott på glinen ;)

Aja, de måste ju vara helt förståndshandikappade om de hoppar på poliser och knivskär dem :roll:
Jävla rasist, du kan ju för fan inte döda blattarna. Man spräcker knäna och ryggraden på dom, sen packar man ner dom i en bananlåda och skickar dom tillbaka till den håla dom kom från.
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Efter många om och men har vi beslutat att lägga ned TankaFetast. Om ni tycker det är tråkigt får ni gärna engagera er här. Kanske kan vi en dag få se ett slut på de fascistiska tendenser som bekväma affärsmän i filmindustrin och korrupta politiker förvandlat till något självklart de senaste åren. Sålänge vi tillåter att verklighetsfrånvända fossiler mutar bort våra rättigheter kommer de göra det. Vi kommer aldrig gå med på att kopiering är stöld, och kommer alltid anse att spridning av kultur är något positivt.

Vi hoppas att TankaFetast genom åren har bidragit till fler härliga fredagsmys än ledsna regissörer :)


Faaaaaaaan :evil:
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Mattyyy skrev:Efter många om och men har vi beslutat att lägga ned TankaFetast. Om ni tycker det är tråkigt får ni gärna engagera er här. Kanske kan vi en dag få se ett slut på de fascistiska tendenser som bekväma affärsmän i filmindustrin och korrupta politiker förvandlat till något självklart de senaste åren. Sålänge vi tillåter att verklighetsfrånvända fossiler mutar bort våra rättigheter kommer de göra det. Vi kommer aldrig gå med på att kopiering är stöld, och kommer alltid anse att spridning av kultur är något positivt.

Vi hoppas att TankaFetast genom åren har bidragit till fler härliga fredagsmys än ledsna regissörer :)


Faaaaaaaan :evil:
Fan också! Får väll börja använda dreamseed nu.. :roll:
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

vicke xX SMT skrev:
Mattyyy skrev:Efter många om och men har vi beslutat att lägga ned TankaFetast. Om ni tycker det är tråkigt får ni gärna engagera er här. Kanske kan vi en dag få se ett slut på de fascistiska tendenser som bekväma affärsmän i filmindustrin och korrupta politiker förvandlat till något självklart de senaste åren. Sålänge vi tillåter att verklighetsfrånvända fossiler mutar bort våra rättigheter kommer de göra det. Vi kommer aldrig gå med på att kopiering är stöld, och kommer alltid anse att spridning av kultur är något positivt.

Vi hoppas att TankaFetast genom åren har bidragit till fler härliga fredagsmys än ledsna regissörer :)


Faaaaaaaan :evil:
Fan också! Får väll börja använda dreamseed nu.. :roll:
swesub finns ju också :)
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Jag tycker det är fel att ladda ner...inte så att jag gnäller om någon gör det.
Tycker därimot att det är konstigt att folk tycker det ska vara lagligt?:/
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

potog skrev:Jag tycker det är fel att ladda ner...inte så att jag gnäller om någon gör det.
Tycker därimot att det är konstigt att folk tycker det ska vara lagligt?:/
iofs. men vad jag vet så är det både svårt att få tag på vissa filmer i butik. oftast så är saker förbannat dyra med.

mycket bekvämare att klicka på en knapp och ladda ner dirr till datorn liksom :)
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

PK skrev:
potog skrev:Jag tycker det är fel att ladda ner...inte så att jag gnäller om någon gör det.
Tycker därimot att det är konstigt att folk tycker det ska vara lagligt?:/
iofs. men vad jag vet så är det både svårt att få tag på vissa filmer i butik. oftast så är saker förbannat dyra med.

mycket bekvämare att klicka på en knapp och ladda ner dirr till datorn liksom :)
Haha ja. Filmer är skitdyra. Nu har jag inte köpt en dvd på typ 10 år eller så, men vad jag minns fick man ge 200-250 för en relativt nu, populär film...

Och typ 80% av de är ju pengar som går ner i fickorna på butik, agenter, distributörer, sen går en skvätt till producenterna, som även de lägger en hel del av pengarna i fickorna på sådant och sådana som inte behöver pengarna. Tycker det är ok att producenterna ska få pengar så de kan göra filmerna, resten kan ta sig i arslet att jag ska betala 250 spänn för 2 timmar tv liksom...
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

Mattyyy skrev:Efter många om och men har vi beslutat att lägga ned TankaFetast. Om ni tycker det är tråkigt får ni gärna engagera er här. Kanske kan vi en dag få se ett slut på de fascistiska tendenser som bekväma affärsmän i filmindustrin och korrupta politiker förvandlat till något självklart de senaste åren. Sålänge vi tillåter att verklighetsfrånvända fossiler mutar bort våra rättigheter kommer de göra det. Vi kommer aldrig gå med på att kopiering är stöld, och kommer alltid anse att spridning av kultur är något positivt.

Vi hoppas att TankaFetast genom åren har bidragit till fler härliga fredagsmys än ledsna regissörer :)


Faaaaaaaan :evil:

finns denna istället för tankafetast XD http://shareitall.se/
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Nån som har lite styling/trim till Vivacity/Speedfight? :) Hör av er i pm!
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Söker dämpare till mt5a.... :) gärna de extra långa, 365mm . hör av er!

btw mt5 is very feeeeeeeejn i löv it
bibapeolola
Användarens profilbild
The G
Elmoped
Inlägg: 41
Blev medlem: 20 februari 2012, 00:45
Ort: Köping

STR8 black-line

Inlägg av The G »

någon som har denna lampa http://www.twostroke.se/product.asp?product=23295

maila mig en bild måste se hur resultatet blev. :)
You will not win
Cause I will not lose ;)
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

bensinskalle skrev:
PK skrev:
potog skrev:Jag tycker det är fel att ladda ner...inte så att jag gnäller om någon gör det.
Tycker därimot att det är konstigt att folk tycker det ska vara lagligt?:/
iofs. men vad jag vet så är det både svårt att få tag på vissa filmer i butik. oftast så är saker förbannat dyra med.

mycket bekvämare att klicka på en knapp och ladda ner dirr till datorn liksom :)
Haha ja. Filmer är skitdyra. Nu har jag inte köpt en dvd på typ 10 år eller så, men vad jag minns fick man ge 200-250 för en relativt nu, populär film...

Och typ 80% av de är ju pengar som går ner i fickorna på butik, agenter, distributörer, sen går en skvätt till producenterna, som även de lägger en hel del av pengarna i fickorna på sådant och sådana som inte behöver pengarna. Tycker det är ok att producenterna ska få pengar så de kan göra filmerna, resten kan ta sig i arslet att jag ska betala 250 spänn för 2 timmar tv liksom...

går å köpa en dvd för 60 spän nu ;)

nä men dom borde ju skaffa som spotify fast med film det hade dom nog kärnat på ;)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

potog skrev:
bensinskalle skrev:
PK skrev: iofs. men vad jag vet så är det både svårt att få tag på vissa filmer i butik. oftast så är saker förbannat dyra med.

mycket bekvämare att klicka på en knapp och ladda ner dirr till datorn liksom :)
Haha ja. Filmer är skitdyra. Nu har jag inte köpt en dvd på typ 10 år eller så, men vad jag minns fick man ge 200-250 för en relativt nu, populär film...

Och typ 80% av de är ju pengar som går ner i fickorna på butik, agenter, distributörer, sen går en skvätt till producenterna, som även de lägger en hel del av pengarna i fickorna på sådant och sådana som inte behöver pengarna. Tycker det är ok att producenterna ska få pengar så de kan göra filmerna, resten kan ta sig i arslet att jag ska betala 250 spänn för 2 timmar tv liksom...

går å köpa en dvd för 60 spän nu ;)

nä men dom borde ju skaffa som spotify fast med film det hade dom nog kärnat på ;)
voddler finns ju.. dock de sämsta skiten ja använt. :roll:
bibapeolola
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

hahaha, skrattade så jag började gråta! :D taget från flashback.. :lol:
SlaktarBosse skrev: Fick en sjuhelvetes blixtmagsjuka i våras, och stod på gaspedalen i 120 hela vägen hem. Sätter mig på muggen, kallsvettig och med dansande flimmer framför ögonen. Fri eldgivning följde när jag trycksket århundradets härsknaste sörja ur arslet. Än mer svettig och illamående till tusen håller jag i väggen och handfatet för att liksom trösta den aningen överrumplade och förmodligen trasiga ringmuskeln. Känner att frukostkaffet håller på att illvilligt rusa upp och att snart kommer jag att skrikvomera som en velociraptor i min kallsvettiga ensamhet.

Jag hinner hugga tag i papperskorgen och slänga ut både rakhyvlar och toarullar över hela golvet och sitta hukandes likt en pilsk Gollum över det hinkliknande påfundet. Såhär sitter jag i en halvtimme och börjar sedan så sakteliga kunna dricka vatten och försöka mentalt tvinga bort min magsjuka.

Det här fungerade i tre och en halv timme, sedan brakade helvetet lös mitt under Smallville. Rusade till muggen, bunkrade upp med en handduk under mig utifall att och lyckades rent mentalt plugga igen arslet. Detta fungerade bra som fan, ända tills jag överrumplades av ett kräkanfall. Men i och med att jag var så inåthelvete fokuserad på att knipa ihop röven, så halvseglade jag fram mot muggkanten och fontänspydde så jävla hårt att jag missade halva porslinet, slog pannan i muggringen och tappade därför fokus till den milda grad att jag sket ner mig på samma gång.

Det var en krigszon, vill jag lova.
Edit: hittade en minst lika bra :lol:
Kariminell skrev: Måste bara säga en sak.. bästa jävla tråden jag har läst!

Nu ska jag berätta om min historia för er..

Detta var på vintern, för väldigt länge sen, dagen då jag skulle till skolan, för att säga farväl till alla på skolan innan vinterlovet, ni vet den dagen då man går till kyrkan med skolan osv
Så jag vaknade upp på morgonen, var riktigt trött, drog på mig mjukisbyxorna och allt det där.
Jag gick sedan till köket - dödstrött.
Fyllde vattenkokaren, innan vattnet hann koka så släppte jag världens fis, den var så jävla otroligt kraftig, jag blev fan stolt, skojar inte!
trodde nästan att jag väckte brorsan som låg och sov.
Jag tog vattenkokaren och skulle hälla upp vattnet i tekoppen, och då känner jag att jag måste fisa igen.
Och såklart, jag vill ju släppa ifrån mig den högsta fisen någonsin!
Jag tog i med all kraft, alltså jag spände verkligen hela kroppen och mina ögon ploppade nästan ut ur skallen, jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag tog i!
Och ut kom den prutten som nästan sprängde ljudvallen, fan vad jag blev glad!
Helt euforisk var jag, efter att jag hade hällt upp vattnet i koppen skulle jag lämna tillbaka vattenkokaren.
Då jag känner en konstig värme längs ner för mina lår, jag drar ner mjukisbyxorna lite.
Rent förtvivlad.. jag hade FAN skitit ner mig, det var fan något jävla diarré liknande.
Bajset rann ner för mina lår, DET RANN! stanken fyllde hela mitt jävla kök.
Så snabbt hoppade jag in i duschen för att spola bort allt bajs...
Men visst.. det var jävligt kul & pinsamt på samma gång
Här är förresten tråden jag sitter och läser:
https://www.flashback.org/t107851

kan bara inte sluta läsa :D
Senast redigerad av Ekman den 22 februari 2012, 16:14, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

vicke xX SMT skrev:hahaha, skrattade så jag började gråta! :D taget från flashback.. :lol:
SlaktarBosse skrev: Fick en sjuhelvetes blixtmagsjuka i våras, och stod på gaspedalen i 120 hela vägen hem. Sätter mig på muggen, kallsvettig och med dansande flimmer framför ögonen. Fri eldgivning följde när jag trycksket århundradets härsknaste sörja ur arslet. Än mer svettig och illamående till tusen håller jag i väggen och handfatet för att liksom trösta den aningen överrumplade och förmodligen trasiga ringmuskeln. Känner att frukostkaffet håller på att illvilligt rusa upp och att snart kommer jag att skrikvomera som en velociraptor i min kallsvettiga ensamhet.

Jag hinner hugga tag i papperskorgen och slänga ut både rakhyvlar och toarullar över hela golvet och sitta hukandes likt en pilsk Gollum över det hinkliknande påfundet. Såhär sitter jag i en halvtimme och börjar sedan så sakteliga kunna dricka vatten och försöka mentalt tvinga bort min magsjuka.

Det här fungerade i tre och en halv timme, sedan brakade helvetet lös mitt under Smallville. Rusade till muggen, bunkrade upp med en handduk under mig utifall att och lyckades rent mentalt plugga igen arslet. Detta fungerade bra som fan, ända tills jag överrumplades av ett kräkanfall. Men i och med att jag var så inåthelvete fokuserad på att knipa ihop röven, så halvseglade jag fram mot muggkanten och fontänspydde så jävla hårt att jag missade halva porslinet, slog pannan i muggringen och tappade därför fokus till den milda grad att jag sket ner mig på samma gång.

Det var en krigszon, vill jag lova.
hahhahahahahahahahahahahahahahahhahahah
bibapeolola
Användarens profilbild
D4NI3L
Äppelpaj Racing
Inlägg: 435
Blev medlem: 24 februari 2011, 13:46

Inlägg av D4NI3L »

tystnaden som uppstår när man märker att skolans datorer är snabbare än sina egna :oops: :oops: :oops:
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

D4NI3L skrev:tystnaden som uppstår när man märker att skolans datorer är snabbare än sina egna :oops: :oops: :oops:

haha :)
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Mattyyy skrev:https://www.flashback.org/t1809101


Fyfan vad sjukt!
bara jag som typ tänkte att hon tjejen med psalm boken blev typ ¨räddad¨ av gud? :/
vem fan e lennart?
Skriv svar