Vad ska man hitta på för tok ;)

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket
Inlägg: 958
Blev medlem: 26 december 2010, 17:54
Ort: västerås

Vad ska man hitta på för tok ;)

Inlägg av D3nnis »

Tja! jo de är så att vi har sommar stuga ute på landet som jag och farsan jämt åker till varenda helg om han inte jobbar. Iaf så har jag en polare där som jag jämt umgås med. Vi brukar jämt fiska eller nå men nu är de vinter och vi har aoubsolut ingeting att göra. Vi brukar jämt försöka hitta på nå tok som en gång gjorde vi en stooooor ballong av svarta soppsäckar och satte den över en eld så den steg upp i himlen som fan xD. Fast nu kommer vi inte på någoting längre. Så tänkte ni kan komma med lite tips på vad för tok man kan göra där ute på landet. Och ingen jäkla tv spel eller något sånt ;)
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig


PK jo alla retar dig för din hajper
Användarens profilbild
Awwee
Svårstartad skrothög
Inlägg: 257
Blev medlem: 13 juli 2011, 19:09

Inlägg av Awwee »

har också landställe jag och min kompis ute på landet (han e också från västerås som du) brukar fiska eller elda upp eller spränga saker eller åka kneeboard och vattenskidor m.m. men det roligaste att göra på landet är ju att spränga saker

BTW var har du landställe ? :D
"Fuck You I Ride A Derbi"

Tuta skrev:Men lägg av å klaga jävla hobbymoddar
bensinskalle skrev:
Eventuellt säkring som gått. Säkringen sitter på pluskabeln till batteriet. Kan du inte byta den är det läge att gå tillbaka till att spela wow och låta moppen vara ^^
Användarens profilbild
Tobbe96
Svårstartad skrothög
Inlägg: 248
Blev medlem: 1 augusti 2011, 22:46
Ort: Helsingborg

Inlägg av Tobbe96 »

Om du vill hitta på tok så är Punkarn mannen du ska fråga ;)
Bild

Victorh skrev:glykol + vatten intebra kan vara det som är problemet!
Jaså? ;)
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

bygga något :)

jag ska iallafall köpa cross och köra med på vårat lantställe (ganska stort med grusvägar) och det. har även 500cc isgocart att åka med på vintern :)

men bygg något roligt fordon och kör med :) typ 4 hjuling med 500cc och jävla bred mellan hjulen och lång :)
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket
Inlägg: 958
Blev medlem: 26 december 2010, 17:54
Ort: västerås

Inlägg av D3nnis »

Awwee skrev:har också landställe jag och min kompis ute på landet (han e också från västerås som du) brukar fiska eller elda upp eller spränga saker eller åka kneeboard och vattenskidor m.m. men det roligaste att göra på landet är ju att spränga saker

BTW var har du landställe ? :D
åfan. jag har lantställe mot fagersta ett litet ställe som heter Brandbo. en stuga precis breved åmänningen :).


Pk haha jag tänker inte köpa någon fyrhjuling och ha där ;)
däremot skule de vara kul att bygga en liten mini stuga och spränga upp den på åkern ;)
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig


PK jo alla retar dig för din hajper
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

köp nåt risigt bakhjulsdrivet hak, kör skiten ur den på åkern. - och när den inte duger längre, häll på bensin o dra en rad bensin långt ifrån så du kan tända på o springa lite längre ifrån. titta på när den verkligen försvinner. Kul. :D

nejmen stubbracer e alltid kul. alltid. annars, bygg ett hopp till snowracer, av typ plywood skivor. o sen en landning med, o dra den efter stubbracern o släpp så du kommer upp på hoppet o flyger över. :D Skador e kul. tänk så. Kör hårt grabben yoo
bibapeolola
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket
Inlägg: 958
Blev medlem: 26 december 2010, 17:54
Ort: västerås

Inlägg av D3nnis »

[quote="AxxxeL"]köp nåt risigt bakhjulsdrivet hak, kör skiten ur den på åkern. - och när den inte duger längre, häll på bensin o dra en rad bensin långt ifrån så du kan tända på o springa lite längre ifrån. titta på när den verkligen försvinner. Kul. :D

nejmen stubbracer e alltid kul. alltid. annars, bygg ett hopp till snowracer, av typ plywood skivor. o sen en landning med, o dra den efter stubbracern o släpp så du kommer upp på hoppet o flyger över. :D Skador e kul. tänk så. Kör hårt grabben yoo[/quote

ska finnas snö också ;) och vad i hela veeete är stubbracer? xD
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig


PK jo alla retar dig för din hajper
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Bygg en crosskart, köp en bil o lek med (rackartygarna style) Bygg en stuga o spräng den med några kilo krut i en stor olje dunk fylld med bensin, :)
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket
Inlägg: 958
Blev medlem: 26 december 2010, 17:54
Ort: västerås

Inlägg av D3nnis »

MrAndersson skrev:Bygg en crosskart, köp en bil o lek med (rackartygarna style) Bygg en stuga o spräng den med några kilo krut i en stor olje dunk fylld med bensin, :)
hahahaha satan vilka ideer ni kommer med XD de är inte värt att slänga bort pengar bara sådär på en cross kart ;)
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig


PK jo alla retar dig för din hajper
Användarens profilbild
D4NI3L
Äppelpaj Racing
Inlägg: 435
Blev medlem: 24 februari 2011, 13:46

Inlägg av D4NI3L »

D3nnis skrev:
MrAndersson skrev:Bygg en crosskart, köp en bil o lek med (rackartygarna style) Bygg en stuga o spräng den med några kilo krut i en stor olje dunk fylld med bensin, :)
hahahaha satan vilka ideer ni kommer med XD de är inte värt att slänga bort pengar bara sådär på en cross kart ;)
Trampbil med PVC däck bakom fyrhjuling är alltid kul :wink:
Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd
Inlägg: 869
Blev medlem: 11 augusti 2011, 11:30
Ort: Närpes,Finland

Inlägg av Punkarn »

Lek äventyrare, samlar kvistar och sånt, försöker få igång en brasa :)

klättra i träd, gör en koja och lek äventyrare :)

allt går om man vill.

Du kan ju ta jakt på älgen :D Som jonte , eddie och jag gjorde, mittiallt så kom de två Rävar och stal vår matsäck D;
Bild

Kör Trimmat, Åker du Fast Så Trimma Mer, med Gladare samvete. :D

«Pure Metrakit. Pure Power.»
joar
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 659
Blev medlem: 14 juli 2011, 06:36

Inlägg av joar »

runka?

nej men att åks tex pulka efter bil är alltid kul, sen är det kul å läka med allt som brinner bra, som bensin :D
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

MrAndersson skrev:Bygg en crosskart, köp en bil o lek med (rackartygarna style) Bygg en stuga o spräng den med några kilo krut i en stor olje dunk fylld med bensin, :)
Du och Punkarn verkar tänka på samma sätt! :D
Användarens profilbild
moppepojk
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 590
Blev medlem: 29 oktober 2010, 19:55
Ort: Eddie Meduza

Inlägg av moppepojk »

Hoppa från träd, skjuta raketer på varandra, sladda skiten ur en sevenförti, köra skoter, tejspa fast sprej burkar på raketer, köra isbil, bada isvak, angla, finns ju för fan hur mycket som hellst att göra
joar
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 659
Blev medlem: 14 juli 2011, 06:36

Inlägg av joar »

bara man har lite adhd eller är allmänt sjuk i huvve så blir att mycket roligare :D
Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd
Inlägg: 869
Blev medlem: 11 augusti 2011, 11:30
Ort: Närpes,Finland

Inlägg av Punkarn »

Pissa i kors, Hoppa ifrån hustaket, det finns så jävla mycket att göra :D
Bild

Kör Trimmat, Åker du Fast Så Trimma Mer, med Gladare samvete. :D

«Pure Metrakit. Pure Power.»
riejumikäl
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 493
Blev medlem: 14 februari 2011, 21:20

Inlägg av riejumikäl »

Punkarn skrev:Pissa i kors, Hoppa ifrån hustaket, det finns så jävla mycket att göra :D
Utan snö kan det gör lite ont :D Roligt är det dock!!
nightprowler
Svårstartad skrothög
Inlägg: 229
Blev medlem: 9 oktober 2010, 08:54

Inlägg av nightprowler »

man kan ju bygga en potatiskanon? [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=C-DuXwcE1FU[/youtube]


Eller som vi brukar göra.... mycket bensin lägger sprayburkar på och smäller :D

allt med eld är kul ;)
Borås sveriges regnigaste stad
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Stubbracer? det är en bil du kör på stubbåkern. :roll: :roll:
Bild

sjukt kul är de. :lol:
bibapeolola
Användarens profilbild
TheUnuzuaL
Svårstartad skrothög
Inlägg: 244
Blev medlem: 24 maj 2011, 17:23
Kontakt:

Inlägg av TheUnuzuaL »

Bygg en stuga sedan fäller du stora träd på stugan!! :lol:
TOUGH LIFE YO!
Användarens profilbild
Erik96
Elmoped
Inlägg: 141
Blev medlem: 11 juni 2011, 14:24

Inlägg av Erik96 »

Skjuta fyrverkerier/ smällare under isen. :)
Fiska kan man ju göra även på vintern, pimpla/ angla.
Såga ut isblock och bygg ett hus och bo där.
Bygg en snögubbe.
Gör ett hål i isen och bada :)
Gör en brasa och släng i lite grejer som hårspray, bensin.
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket
Inlägg: 958
Blev medlem: 26 december 2010, 17:54
Ort: västerås

Inlägg av D3nnis »

grymma ideer men de tråkiga är att vi känner bonden som äger all märk omkring där och vill helst inte få han efter mig ;) haha sett han juga ett par snor ungar med trakton för dom körde sönder hans åker med en fyr hjuling ;)
Men är de någon som vet hur man bygger en potatis kanon ;)?
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig


PK jo alla retar dig för din hajper
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Åka med pulka!
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

nightprowler skrev:man kan ju bygga en potatiskanon? [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=C-DuXwcE1FU[/youtube]


Eller som vi brukar göra.... mycket bensin lägger sprayburkar på och smäller :D

allt med eld är kul ;)
satan det där är livsfarligt jag vet vad jag talar om. byggde en sån för några år sedan och så sköt jag friskt med den i flera år :D och mitt i allt explodera skiten och jag fick sy handen med 10 stygn :evil: sluta med att jag kapa sönder den med vinkelslip :D

men en jävla rolig grej om man har ordentliga hanskar :D
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

D3nnis skrev:grymma ideer men de tråkiga är att vi känner bonden som äger all märk omkring där och vill helst inte få han efter mig ;) haha sett han juga ett par snor ungar med trakton för dom körde sönder hans åker med en fyr hjuling ;)
Men är de någon som vet hur man bygger en potatis kanon ;)?
sry för dubbelpost men måste värkligen avråda dig ifrån och bygga en men vill du göra der så kan jag hjälpa dig men jag ansvarar inte om du spränger av dig handen. krut går och leka med men fan inte gas :twisted:
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

AxxxeL skrev:Stubbracer? det är en bil du kör på stubbåkern. :roll: :roll:
Bild

sjukt kul är de. :lol:
Bara folk som är lagda åt fel hål som kör sådär.. riktiga män kör stubbrace såhär 8)

Bild
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

saile96 skrev:
D3nnis skrev:grymma ideer men de tråkiga är att vi känner bonden som äger all märk omkring där och vill helst inte få han efter mig ;) haha sett han juga ett par snor ungar med trakton för dom körde sönder hans åker med en fyr hjuling ;)
Men är de någon som vet hur man bygger en potatis kanon ;)?
sry för dubbelpost men måste värkligen avråda dig ifrån och bygga en men vill du göra der så kan jag hjälpa dig men jag ansvarar inte om du spränger av dig handen. krut går och leka med men fan inte gas :twisted:
Goodluck o skjuta mer än 3 skott med krut, expantionen är så extrem så hela skiten kommer bli en bomb om potatisen eller vad du nu skjuter sitter lite för hårt!

O nej dom är inte farliga om du vet va du gör o håller på med!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

MrAndersson skrev:
saile96 skrev:
D3nnis skrev:grymma ideer men de tråkiga är att vi känner bonden som äger all märk omkring där och vill helst inte få han efter mig ;) haha sett han juga ett par snor ungar med trakton för dom körde sönder hans åker med en fyr hjuling ;)
Men är de någon som vet hur man bygger en potatis kanon ;)?
sry för dubbelpost men måste värkligen avråda dig ifrån och bygga en men vill du göra der så kan jag hjälpa dig men jag ansvarar inte om du spränger av dig handen. krut går och leka med men fan inte gas :twisted:
Goodluck o skjuta mer än 3 skott med krut, expantionen är så extrem så hela skiten kommer bli en bomb om potatisen eller vad du nu skjuter sitter lite för hårt!

O nej dom är inte farliga om du vet va du gör o håller på med!
haha då vet du inte vad du talar om jag viste exakt vad jag gjorde men lika fan så exploderade den.

medade fan inte att man skall ladda potatiskanonen med krut :wink:
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd
Inlägg: 869
Blev medlem: 11 augusti 2011, 11:30
Ort: Närpes,Finland

Inlägg av Punkarn »

D3nnis skrev:grymma ideer men de tråkiga är att vi känner bonden som äger all märk omkring där och vill helst inte få han efter mig ;) haha sett han juga ett par snor ungar med trakton för dom körde sönder hans åker med en fyr hjuling ;)
Men är de någon som vet hur man bygger en potatis kanon ;)?
Väldigt lätt att bygga snöbolls kanoner och potatis kanoner :)

allt du behöver är en kompressor och ta något munstycke så du får ut luften, så äre bara att vänta tills den har laddat upp trycket, och så har du något rör där munstycket är, Så äre bara att dra på kran, Så puff :D

var säker på att röret mellan munstycket sitter som det skall, för när jag och jonte samt eddie gjorde det, så blev det stora hål när vi puffa på med 5 liter snö, lät de stelna med lite vatten, vi har ju dock en Jävligt grym kompressor så drog vi på kranen, så for isbiten rakt igenom jontes brors isbils bakruta, fast det var lungt det var ju bah en mercu :)
Bild

Kör Trimmat, Åker du Fast Så Trimma Mer, med Gladare samvete. :D

«Pure Metrakit. Pure Power.»
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

saile96 skrev:
MrAndersson skrev:
saile96 skrev: sry för dubbelpost men måste värkligen avråda dig ifrån och bygga en men vill du göra der så kan jag hjälpa dig men jag ansvarar inte om du spränger av dig handen. krut går och leka med men fan inte gas :twisted:
Goodluck o skjuta mer än 3 skott med krut, expantionen är så extrem så hela skiten kommer bli en bomb om potatisen eller vad du nu skjuter sitter lite för hårt!

O nej dom är inte farliga om du vet va du gör o håller på med!
haha då vet du inte vad du talar om jag viste exakt vad jag gjorde men lika fan så exploderade den.

medade fan inte att man skall ladda potatiskanonen med krut :wink:
Förmodligen visste du inte vad du gjorde då, om du gjort den rätt o bra så håller en sån för de lilla trycket som blir av att du antänder gas där i!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

saile96 skrev:
MrAndersson skrev:
saile96 skrev: sry för dubbelpost men måste värkligen avråda dig ifrån och bygga en men vill du göra der så kan jag hjälpa dig men jag ansvarar inte om du spränger av dig handen. krut går och leka med men fan inte gas :twisted:
Goodluck o skjuta mer än 3 skott med krut, expantionen är så extrem så hela skiten kommer bli en bomb om potatisen eller vad du nu skjuter sitter lite för hårt!

O nej dom är inte farliga om du vet va du gör o håller på med!
haha då vet du inte vad du talar om jag viste exakt vad jag gjorde men lika fan så exploderade den.

medade fan inte att man skall ladda potatiskanonen med krut :wink:
Saile, du lär ju inte vetat vad du gjort om den exploderade? nu sa du emot dig själv lite där :)

MrAndersson har nog koll på detta.
bibapeolola
nightprowler
Svårstartad skrothög
Inlägg: 229
Blev medlem: 9 oktober 2010, 08:54

Inlägg av nightprowler »

min kanon på videon..... asså har haft den i 2år och skjutit aktivt med hårspray och startgas.. ingenting har hänt förutom att locket har flygit av någon gång. ANVÄND ALDRIG KRUT BARA!!!! all sorts spray går bra
Borås sveriges regnigaste stad
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

oj oj ni värkar inte alls ha koll på det här med potatiskanoner :wink:
jag höll på med det i ca 4 år hadde koll på allt på den :D
4 små sprut med deoderant (pirka den biligaste)
det består av

pipa 50mm och 1 m lång
en eldkammare 40 cm lång 150mm bred
en adapter från 50mm till 150 mm
en stoppare i andra ändan eldkammaren
en pettflaska att såga toppen av och limma fast på valfritt ställe på eldkammaren
en satans massa skruv
pvc limm
en tändare från en gas grill
kan slänga upp lite bilder på hur jag skulle gjort det men jag ansvarar inte om någon råkar spränga ett finger eller ett öga

http://www.bryggforum.nu/wiki/wiki/upload/kanon.jpg

jag skulle borra och limma fast korkdelen av pettflaskan i stopplugen

kan medela att potatisen flyger upp till 200 till 300 meter så den kraften är INTE att leka med


gott nytt år
:D
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Såg ju faktist hyffsat ut på ritningen! Har du gjort den bra så exploderar den inte om du inte tryckt in något som inte rubbas, så de blir ett sådant tryck så den exploderar :)


Joo, de går o skjuta med krut då ska du dock inte använda pvc rör!¨¨

Använde gamla vatten rör, med en liten expansionskammare kanske 10cm i diameter, sen i med ca 5 gram krut packat i en plastpåse i med 2 sladdar, montera skiten på ett stativ o koppla sladdarna med start kablar o sätt på dom på ett bil batteri, då ska du få se på jävlar, sköt metall kulor genom plåt, ca 10mm i decimeter stora metall kulor perfekta för mynningen, inget jag skulle rekommender dock, då jag gjorde de me far min o inte va nära när vi avfyra :)
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

MrAndersson skrev:Såg ju faktist hyffsat ut på ritningen! Har du gjort den bra så exploderar den inte om du inte tryckt in något som inte rubbas, så de blir ett sådant tryck så den exploderar :)


Joo, de går o skjuta med krut då ska du dock inte använda pvc rör!¨¨

Använde gamla vatten rör, med en liten expansionskammare kanske 10cm i diameter, sen i med ca 5 gram krut packat i en plastpåse i med 2 sladdar, montera skiten på ett stativ o koppla sladdarna med start kablar o sätt på dom på ett bil batteri, då ska du få se på jävlar, sköt metall kulor genom plåt, ca 10mm i decimeter stora metall kulor perfekta för mynningen, inget jag skulle rekommender dock, då jag gjorde de me far min o inte va nära när vi avfyra :)
petade bara in ett äpple ochg fick den perfekta blandningen acylelen och syrgas. boooom sen var det den kanonen. däremot ett svarvad kanon och krut med en 6mm hagel i det är skitkul

men det
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Skriv svar