Facebook hackas = sant

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Facebook hackas = sant

Inlägg av TSR`BakarN »

hej! jag undrar om de som ska hacka Facebook kommer lyckas, eller är det bara en myt ? :)
Användarens profilbild
babel95
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 390
Blev medlem: 21 augusti 2011, 22:32

Re: Facebook hackas = sant

Inlägg av babel95 »

julle96 skrev:hej! jag undrar om de som ska hacka Facebook kommer lyckas, eller är det bara en myt ? :)
haha det e ett gäng oskulder som lackade på att ingen tjejer likeade deras profilbilder så nu ska dom kötta upp med joltcola o chips o hacka facebook.. dom e typ som whale wars gänget på discovery, lika hardcore som nalle puh. Nån borde ge dom en örfil så att dom håller käften o slutar lura i tolvåringar att facebook, a.k.a deras liv kommer försvinna. Dom är värre än könsherpes
Användarens profilbild
Timpis
Svårstartad skrothög
Inlägg: 195
Blev medlem: 19 augusti 2010, 19:35

Inlägg av Timpis »

Anonymous borde ha respekt för deras arbete och deras sak. De har själva sagt via twitter att det inte är de som kommit ut med meddelandet att "De" ska hacka facebook utan att det är någon utomstående som har gjort detta på skämt.
Tim@Mnf
Användarens profilbild
Vivaadam
Varnad
Inlägg: 591
Blev medlem: 20 februari 2011, 15:12
Kontakt:

Inlägg av Vivaadam »

- söker en vivacity fram kåpa, maila om ni har någon -
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

Timpis skrev:Anonymous borde ha respekt för deras arbete och deras sak. De har själva sagt via twitter att det inte är de som kommit ut med meddelandet att "De" ska hacka facebook utan att det är någon utomstående som har gjort detta på skämt.
Det låter ju som ett skämt nästan. :)
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Re: Facebook hackas = sant

Inlägg av Mattyyy »

babel95 skrev:
julle96 skrev:hej! jag undrar om de som ska hacka Facebook kommer lyckas, eller är det bara en myt ? :)
haha det e ett gäng oskulder som lackade på att ingen tjejer likeade deras profilbilder så nu ska dom kötta upp med joltcola o chips o hacka facebook.. dom e typ som whale wars gänget på discovery, lika hardcore som nalle puh. Nån borde ge dom en örfil så att dom håller käften o slutar lura i tolvåringar att facebook, a.k.a deras liv kommer försvinna. Dom är värre än könsherpes
hahahahahahaha så du påstår att Anonymous inte kan sin grej?
Utifall du inte visste så har dom lyckats hacka rätt avancerade saker förut och det här är ett gäng som man ska visa respekt för eftersom dom kan klara av det
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Re: Facebook hackas = sant

Inlägg av Ekman »

Mattyyy skrev:
babel95 skrev:
julle96 skrev:hej! jag undrar om de som ska hacka Facebook kommer lyckas, eller är det bara en myt ? :)
haha det e ett gäng oskulder som lackade på att ingen tjejer likeade deras profilbilder så nu ska dom kötta upp med joltcola o chips o hacka facebook.. dom e typ som whale wars gänget på discovery, lika hardcore som nalle puh. Nån borde ge dom en örfil så att dom håller käften o slutar lura i tolvåringar att facebook, a.k.a deras liv kommer försvinna. Dom är värre än könsherpes
hahahahahahaha så du påstår att Anonymous inte kan sin grej?
Utifall du inte visste så har dom lyckats hacka rätt avancerade saker förut och det här är ett gäng som man ska visa respekt för eftersom dom kan klara av det
Där håller jag med! Dom verkar verkar veta vad dom gör.. vad jag har läst så har dom också hackat sig in på lite mer skyddade sidor osv.. :roll:
Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd
Inlägg: 869
Blev medlem: 11 augusti 2011, 11:30
Ort: Närpes,Finland

Inlägg av Punkarn »

Nån som vill joina '' TSR Hacking Crew ''? :P
Bild

Kör Trimmat, Åker du Fast Så Trimma Mer, med Gladare samvete. :D

«Pure Metrakit. Pure Power.»
Användarens profilbild
babel95
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 390
Blev medlem: 21 augusti 2011, 22:32

Re: Facebook hackas = sant

Inlägg av babel95 »

vicke xX SMT skrev:
Mattyyy skrev:
babel95 skrev: haha det e ett gäng oskulder som lackade på att ingen tjejer likeade deras profilbilder så nu ska dom kötta upp med joltcola o chips o hacka facebook.. dom e typ som whale wars gänget på discovery, lika hardcore som nalle puh. Nån borde ge dom en örfil så att dom håller käften o slutar lura i tolvåringar att facebook, a.k.a deras liv kommer försvinna. Dom är värre än könsherpes
hahahahahahaha så du påstår att Anonymous inte kan sin grej?
Utifall du inte visste så har dom lyckats hacka rätt avancerade saker förut och det här är ett gäng som man ska visa respekt för eftersom dom kan klara av det
Där håller jag med! Dom verkar verkar veta vad dom gör.. vad jag har läst så har dom också hackat sig in på lite mer skyddade sidor osv.. :roll:
nej drev, jag tycker från hjärtat att dom ska hacka, facebook tar ju övers ens eget privatliv.. och det som skrämmer mig mest är att folk bryr sig mer om att facebook går under än att världen går under -.-
Användarens profilbild
willemedDERBIN
King of the street
Inlägg: 3552
Blev medlem: 25 april 2010, 19:28
Ort: BORÅS!

Inlägg av willemedDERBIN »

Punkarn skrev:Nån som vill joina '' TSR Hacking Crew ''? :P
DÅ snackar vi ett gäng oskulder som tror dem kan sina saker x)

men jag vet att gruppen kan sina saker .... jag var till och med när den skapades på sidan 4chan ...

det är ett väldigt kompotenta och vi ska "igentligen" frukta dem .... fast jag tycker det är en synd för att dem ar kommit så långt ....
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!

det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Re: Facebook hackas = sant

Inlägg av Mattyyy »

babel95 skrev:
vicke xX SMT skrev:
Mattyyy skrev: hahahahahahaha så du påstår att Anonymous inte kan sin grej?
Utifall du inte visste så har dom lyckats hacka rätt avancerade saker förut och det här är ett gäng som man ska visa respekt för eftersom dom kan klara av det
Där håller jag med! Dom verkar verkar veta vad dom gör.. vad jag har läst så har dom också hackat sig in på lite mer skyddade sidor osv.. :roll:
nej drev, jag tycker från hjärtat att dom ska hacka, facebook tar ju övers ens eget privatliv.. och det som skrämmer mig mest är att folk bryr sig mer om att facebook går under än att världen går under -.-
Det var det dummaste jag nånsin läst tror jag att facebook tar över ens privatliv xD vafan du bestämmer själv om du ska vara medlem och vad du ska skriva herregud
Användarens profilbild
Timpis
Svårstartad skrothög
Inlägg: 195
Blev medlem: 19 augusti 2010, 19:35

Re: Facebook hackas = sant

Inlägg av Timpis »

Mattyyy skrev:
babel95 skrev:
vicke xX SMT skrev: Där håller jag med! Dom verkar verkar veta vad dom gör.. vad jag har läst så har dom också hackat sig in på lite mer skyddade sidor osv.. :roll:
nej drev, jag tycker från hjärtat att dom ska hacka, facebook tar ju övers ens eget privatliv.. och det som skrämmer mig mest är att folk bryr sig mer om att facebook går under än att världen går under -.-
Det var det dummaste jag nånsin läst tror jag att facebook tar över ens privatliv xD vafan du bestämmer själv om du ska vara medlem och vad du ska skriva herregud
Word xd
Tim@Mnf
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Dem vet exakt vad dem håller på med och kan sin sak, dom sa inte att dom SKA göra det utan att dom KAN gör det.

Tror faktiskt dom lätt skulle kunna krossa facebook...
Användarens profilbild
babel95
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 390
Blev medlem: 21 augusti 2011, 22:32

Re: Facebook hackas = sant

Inlägg av babel95 »

Timpis skrev:
Mattyyy skrev:
babel95 skrev: nej drev, jag tycker från hjärtat att dom ska hacka, facebook tar ju övers ens eget privatliv.. och det som skrämmer mig mest är att folk bryr sig mer om att facebook går under än att världen går under -.-
Det var det dummaste jag nånsin läst tror jag att facebook tar över ens privatliv xD vafan du bestämmer själv om du ska vara medlem och vad du ska skriva herregud
Word xd
grejen var så att jag gick med för alla kompisar hade det.. jag tänkte : aja jag provar väl.. sen blev det bara mer och mer förstår du vad jag menar??
utan att jag tänkte på det.. till slut så satt man varje dag, hänger du med=?
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Re: Facebook hackas = sant

Inlägg av Mattyyy »

babel95 skrev:
Timpis skrev:
Mattyyy skrev: Det var det dummaste jag nånsin läst tror jag att facebook tar över ens privatliv xD vafan du bestämmer själv om du ska vara medlem och vad du ska skriva herregud
Word xd
grejen var så att jag gick med för alla kompisar hade det.. jag tänkte : aja jag provar väl.. sen blev det bara mer och mer förstår du vad jag menar??
utan att jag tänkte på det.. till slut så satt man varje dag, hänger du med=?
Jag fattar men klaga fan inte på facebook då det är ditt egna fel
Användarens profilbild
anve112
Elmoped
Inlägg: 98
Blev medlem: 14 september 2009, 17:02
Ort: njurund

Inlägg av anve112 »

difaren skrev:Dem vet exakt vad dem håller på med och kan sin sak, dom sa inte att dom SKA göra det utan att dom KAN gör det.

Tror faktiskt dom lätt skulle kunna krossa facebook...
har sett lite vad de kan och bara de vill skulle de kunna radera facebooks existens och ta bort all historik som har funnits om den men dem gör ju även bra grejjer om ni har hört om pappan i texas som slog sin dotter för att hon var inne på internet så kanske ni förstår vad jag menar. för han vart skuldsatt flera hundratusen dollar genom att dom gick in i hans bankregister och ändra lite siffror sedan har dem även gjort så han vart sparkad från sitt jobb och dem skulle inte sluta förens han gjorde ett publitisk (vet int om det är ett ord men det lät bra :roll: ) tal om att han säger förlåt till sin staten av texas och hela usa för att ha slagit sin förståndshandikappade dotter.

http://www.youtube.com/watch?v=eIilPRQm ... ideo_title
Världen är som en flaska vodka,
den tar alltid slut för tidigt.

Derbi Senda 01 R ;)
Användarens profilbild
Risbonden
Svårstartad skrothög
Inlägg: 174
Blev medlem: 24 september 2010, 22:52
Ort: Kungälv

Inlägg av Risbonden »

Dom ställde ju in operation facebook pga krig mot mexanska drogkartellen?
och säg inte att dom är fetta geeks dom har avslöjat pedofiler o annat kriminellt shit. Läs mer på flashback om ni är intresserade. själv säger jag bara "go ano go!"

https://www.flashback.org/t1705358 :wink:
anton96
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 517
Blev medlem: 7 mars 2011, 20:35
Ort: jönköping

Inlägg av anton96 »

Risbonden skrev:Dom ställde ju in operation facebook pga krig mot mexanska drogkartellen?
och säg inte att dom är fetta geeks dom har avslöjat pedofiler o annat kriminellt shit. Läs mer på flashback om ni är intresserade. själv säger jag bara "go ano go!"

https://www.flashback.org/t1705358 :wink:
Dom ställde inte in det, det var någon annan som sagt sig vara "anonymous" som sa det. kolla deras twitter :)

iaf dom hackade ju in sig i NATOS nätverk o tog hemlig information eller vad det var, så dom är nog inte några man inte ska ta på allvar ;)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Skulle dom nu försöka hacka Facebook skulle väl det i princip vara en barnlek för dom.
Hackade dom inte massa kändisars twitter account?
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

de e dom som hackade playstation network, de låg nere ett tag :lol: :lol:
dom kan nog sina grejer. men dom har gått ut med att det är ett troll som sagt att de ska hacka facebook. men man kan ju alltid hoppas :roll: :roll:
bibapeolola
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

Min facebook är nere nu :shock: hur är det för er?
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Tuta skrev:Min facebook är nere nu :shock: hur är det för er?
min facebook är också nere :shock:
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

vicke xX SMT skrev:
Tuta skrev:Min facebook är nere nu :shock: hur är det för er?
min facebook är också nere :shock:
Mitt funkar prima
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Nu e min me nere.. :shock:
bibapeolola
Användarens profilbild
Peddobear
karhuuu!
Inlägg: 476
Blev medlem: 25 augusti 2010, 20:15
Ort: Månen

Inlägg av Peddobear »

serri?!
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

We are anonymous
We are legion
We do not forgive
We do not forget
Expect us

Dom kommer nog inte göra ett skit mot facebook men denm här dagen kommer bli historisk ändå.


http://www.youtube.com/watch?v=pWuuaocp ... ture=feedu
anton96
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 517
Blev medlem: 7 mars 2011, 20:35
Ort: jönköping

Inlägg av anton96 »

hahah tror nog dom bara trollar ;) då min funkar :)
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

anton96 skrev:hahah tror nog dom bara trollar ;) då min funkar :)
Dom har ju flera olika servrar som håller uppe, antar att ditt acc ligger på en annan server
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

min funkar :)
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

anton96 skrev:hahah tror nog dom bara trollar ;) då min funkar :)
Dom ska inte hacka facebook kolla videon jag länka där är det lite info varför det är en historisk dag idag.

Det dom gör är av en bra anledning faktist
Användarens profilbild
somlow
Like A Baws
Inlägg: 1184
Blev medlem: 24 augusti 2010, 22:07
Ort: Järfälla

Inlägg av somlow »

AxxxeL skrev:de e dom som hackade playstation network, de låg nere ett tag :lol: :lol:
dom kan nog sina grejer. men dom har gått ut med att det är ett troll som sagt att de ska hacka facebook. men man kan ju alltid hoppas :roll: :roll:
Paypal, mastercard, FBI och visa var en av dom sidorna som dom plockade ner också ;)

Men underskatta inte deras kunskaper. Dom kan lätt plocka ner FB hur lätt som helst.
juckeyy
Avstängd
Inlägg: 665
Blev medlem: 21 april 2011, 17:43

Inlägg av juckeyy »

dom tog ju ner sony och playstation o hela köret pga geohot's jailbreak till ps3 och dom börja kaxa emot hotz då kom anonymous och hjälpte han så låg playstation o ner i veckor så facebook lär ju va lite mindre skyddat än sonys grejjor
Användarens profilbild
Pontus_PGO
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 356
Blev medlem: 5 februari 2011, 15:34
Ort: Östergötland

Inlägg av Pontus_PGO »

mitt är också nere såg bara ut såhär

Bild
PGO PMX NAKED :D
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Fan vad gott.
Äntligen, om de hackat den till småbitar, ännu bättre. Bort med FB, och det nu.

ta Google med när de ändå håller på!
Forumets nippertippa! Puss på er!
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Pontus_PGO skrev:mitt är också nere såg bara ut såhär

Bild
haha! alla vi tre skojjade ju bara... mitt funkar hur bra som hälst :)
Skriv svar