Presentation av vinnare?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
to0b
Kinaraket
Inlägg: 948
Blev medlem: 10 mars 2010, 18:31
Kontakt:

Presentation av vinnare?

Inlägg av to0b »

När nämns vinnaren av Verktygssats tävlingen som avslutades den 8 april?

MVH -=To0b=-
Användarens profilbild
to0b
Kinaraket
Inlägg: 948
Blev medlem: 10 mars 2010, 18:31
Kontakt:

Inlägg av to0b »

bump
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

skulle också vilja veta. "det är fixat till helgen" har jag hört iaf! oj juste. det är ju måndag nu :/ antar att det går lika fort som vanligt för admin. skulle tippa på ca 2 mån efter den utsatta tiden.


bdw. alla andra tävlingar som har varit här. är det ens ngn som har vunnit ngt?
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Inlägg: 7860
Blev medlem: 2 oktober 2008, 14:48
Ort: Piteå, Öjebyn
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

skulle inte klaga om jag var er. visst är det sagt att det ska presenteras under helgen så bör det ju göras, men ha lite överseende för att jonas har väldigt mycket att göra...


och powerking, ja alla priser är utbetalade. du kanske har missat bland annat blackridertävlingarna? där har TSR delat ut en fyrhjuling, en Rieju mrx power up samt en kymco. så stå inte och säg att tävlingarna bara är en bluff.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
Användarens profilbild
to0b
Kinaraket
Inlägg: 948
Blev medlem: 10 mars 2010, 18:31
Kontakt:

Inlägg av to0b »

kallepalle skrev:skulle inte klaga om jag var er. visst är det sagt att det ska presenteras under helgen så bör det ju göras, men ha lite överseende för att jonas har väldigt mycket att göra...


och powerking, ja alla priser är utbetalade. du kanske har missat bland annat blackridertävlingarna? där har TSR delat ut en fyrhjuling, en Rieju mrx power up samt en kymco. så stå inte och säg att tävlingarna bara är en bluff.
Jag klagar inte, jag ställde en fråga.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

kallepalle skrev:skulle inte klaga om jag var er. visst är det sagt att det ska presenteras under helgen så bör det ju göras, men ha lite överseende för att jonas har väldigt mycket att göra...


och powerking, ja alla priser är utbetalade. du kanske har missat bland annat blackridertävlingarna? där har TSR delat ut en fyrhjuling, en Rieju mrx power up samt en kymco. så stå inte och säg att tävlingarna bara är en bluff.
nädå. det är säkert ingen bluff. har nämligen inte hört ngt resultat bara..

sen är det så att jag har skrivit 3 reportage. skickat alla bensinskalle. inte fått ngt svar. skickat ett pm ca 1 vecka efter varför han intew svarar. då har man fått tillbaka att han glömt och ska kolla på det..


nu skickade jag ett för ca 2 mån sen och har skickat 2 påminnelser efter det. antar att han bara har "glömt av det" igen...






Inget illa ment om moddsen här. ni gör ett superjobb allihopa. tycker saker tar sån jälva tid ibland bara!


kolla in tråden här te.x: http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=24849
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Det är för vi inte vill ta upp 1000000000 reportage om dagen utan sprider ut dom, det är i stort sett redan nu slut på intressanta personer imo.


Edit : Ang. det om reportagen alltså :)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

ktm_danielsson skrev:Det är för vi inte vill ta upp 1000000000 reportage om dagen utan sprider ut dom, det är i stort sett redan nu slut på intressanta personer imo.


Edit : Ang. det om reportagen alltså :)
ja, men det har ju kommit upp hundratusentals reportage efter jag skickade in mitt ;)

+att det var ett hyperbygge :) det är få projekttrådar jag läser igenom från början till slut. det gjorde jag med hans projekt :) riktigt intresseant bygge! :)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

PoWeRKinG skrev:
ktm_danielsson skrev:Det är för vi inte vill ta upp 1000000000 reportage om dagen utan sprider ut dom, det är i stort sett redan nu slut på intressanta personer imo.


Edit : Ang. det om reportagen alltså :)
ja, men det har ju kommit upp hundratusentals reportage efter jag skickade in mitt ;)

+att det var ett hyperbygge :) det är få projekttrådar jag läser igenom från början till slut. det gjorde jag med hans projekt :) riktigt intresseant bygge! :)
Dom kommer nog upp tillslut ska du se :) Vet en hel del saker som inte kommit upp än som också skickades in för ett tag sen. Dom flesta intervjuerna ska godkännas av moderatorer+crew först också.


Edit @ det med fet stil, det är just därför det får vänta för det kom typ 3reportage/intervjuer om dagen förut, blev inte ens speciellt längre då.
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

ktm_danielsson skrev:
PoWeRKinG skrev:
ktm_danielsson skrev:Det är för vi inte vill ta upp 1000000000 reportage om dagen utan sprider ut dom, det är i stort sett redan nu slut på intressanta personer imo.


Edit : Ang. det om reportagen alltså :)
ja, men det har ju kommit upp hundratusentals reportage efter jag skickade in mitt ;)

+att det var ett hyperbygge :) det är få projekttrådar jag läser igenom från början till slut. det gjorde jag med hans projekt :) riktigt intresseant bygge! :)
Dom kommer nog upp tillslut ska du se :) Vet en hel del saker som inte kommit upp än som också skickades in för ett tag sen. Dom flesta intervjuerna ska godkännas av moderatorer+crew först också.
ock då kommer vi tillbaks till det att jag antyder att allt tar tid ;)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

PoWeRKinG skrev:
ock då kommer vi tillbaks till det att jag antyder att allt tar tid ;)
Eftersom du uppenbarligen verkat förstått att det tar lite tid ibland/annat går före, varför klagade du på det från första början?
Jaja det är skitsamma och hör inte till ämnet vilket är presentation av vinnarna i den där verktygstävlingen.
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Vinnaren är klar, de kommer publiceras vem det var i veckan förhoppnings vis!
Bild
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Rabxorzz skrev:Vinnaren är klar, de kommer publiceras vem det var i veckan förhoppnings vis!
no shit sherlock. det publicerades redan igår ;)
Skriv svar