*Fult ord*

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

*Fult ord*

Inlägg av Tuta »

Vad är problemet med lite svordomar? Tycker det har varit skönt att folk bryr sig om svordomar lika lite som ens kompisar bryr sig när man snackar med dom i verkligheten... ingen som missbrukar det direkt. Blir ju som habbo hotell :P


Vill avsluta med att säga f i t t a :P
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
RacingTobbe
Gasres
Inlägg: 1405
Blev medlem: 16 juli 2009, 22:39
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av RacingTobbe »

HAHAHAHAH sååå bra! :D Haha, tycker inte heller att det vore förbjudet igentligen... Vi är ju liksom ungdomar, och svordomar hör till dom ;)

K U K!
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Användarens profilbild
GileraIce04
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 537
Blev medlem: 31 december 2010, 17:02

Inlägg av GileraIce04 »

hahahahha dog av skratt ''Vill Avsluta med att säga f i t t a'' hahaha Tummen upp mannen! :D
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

det är inget fel med svordommar. dock så behöver man inte överdriva med 20 svordommar på 30 ord..
Användarens profilbild
Weckis
Live fast die young
Inlägg: 790
Blev medlem: 18 oktober 2007, 19:45
Ort: Skövde

Inlägg av Weckis »

Hahahahaha. Dagens tråd!!!!!!

Avslutningen helt ok. :lol:
Kolla in mitt project!!!!!
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde
http://www.garaget.org/Weckis
Användarens profilbild
beckvall
F.D Moderator
Inlägg: 1851
Blev medlem: 20 oktober 2008, 17:55
Ort: sundsvall

Inlägg av beckvall »

svära frå vi väl bäst vi vill men man bör inte svära åt varan ;) då blir de varningar :D
Felpostarens värsta mardröm!
undrar du över något? släng iväg ett PM så svarar jag på de mästa!
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

beckvall skrev:svära frå vi väl bäst vi vill men man bör inte svära åt varan ;) då blir de varningar :D
ja, men man borde få uttrycka sig utan varningar ;) men man får alltså svära? bara man inte riktar sig mot någon annan?
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

beckvall skrev:svära frå vi väl bäst vi vill men man bör inte svära åt varan ;) då blir de varningar :D
Fitta



Nej, jag skrev inte *fult ord* där... Det är det jag stör mig på, auto-censur eller vad man ska kalla det



Förresten, trevligt att se dig igen weckis <33
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
Pontusandersson95
Kan man byta?
Inlägg: 1216
Blev medlem: 9 maj 2010, 17:01
Ort: Onsala

Inlägg av Pontusandersson95 »

aa riktigt jävla trevligt att se dig, nu får du sätta igång med din syrras moppe på allvar hörru
Kommentera mina bilder:)
Användarens profilbild
Speedfighter nr 1
Avstängd
Inlägg: 418
Blev medlem: 11 augusti 2009, 07:57
Ort: Lidköping
Kontakt:

Inlägg av Speedfighter nr 1 »

Vad var målet med den här tråden?? Att man ska ta bort auto-censur eller vad?? :roll:
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Inlägg: 2327
Blev medlem: 22 november 2010, 07:54
Ort: Torslanda
Kontakt:

Inlägg av Danne »

Speedfighter nr 1 skrev:Vad var målet med den här tråden?? Att man ska ta bort auto-censur eller vad?? :roll:
Ja varför inte ;) så länge man inte svär åt varandra :lol:


<---- liten k u k.. :roll:
Användarens profilbild
Speedfighter nr 1
Avstängd
Inlägg: 418
Blev medlem: 11 augusti 2009, 07:57
Ort: Lidköping
Kontakt:

Inlägg av Speedfighter nr 1 »

Born2Ride skrev:
Speedfighter nr 1 skrev:Vad var målet med den här tråden?? Att man ska ta bort auto-censur eller vad?? :roll:
Ja varför inte ;) så länge man inte svär åt varandra :lol:


<---- liten *fult ord*.. :roll:

Heheh okej kan väll ta det som ett svar :D
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Tänk så skulle jag vara på dåligt humör nu! ;)

Hahha, nemen klart man får svära! Men de finns en begränsning
Bild
swedma
Svårstartad skrothög
Inlägg: 174
Blev medlem: 17 maj 2007, 21:44

Inlägg av swedma »

okej låt oss säga såhär. Som Rab säger, vi kan tillåta svordomar till en viss nivå men vart går gränsen. Givetvis går alla rasistiska ord bort det är utan tvekan givetvis men vad ska vi ha kvar. k u k, fi i t t a, liksom var är det för mening med att ha dom egenligen. Inget possetivt direkt.

Om ni har ett ord som är sencurerat och ni tycker borde finnas kvar så berätta det så ska vi se om det är okej att tillåta eller inte.
Användarens profilbild
Jonas
Legenden
Inlägg: 1973
Blev medlem: 21 maj 2007, 13:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Jonas »

Ja jo jag håller med att det kan gå till en gräns givetvis och om vu har varit för hårde tala om det. Annars låter vi det vara för att göra ett seriösare forum.
Användarens profilbild
Jonas
Legenden
Inlägg: 1973
Blev medlem: 21 maj 2007, 13:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Jonas »

okej dubbelpost (vilket inte är okej) men anser att det är lämpligt just i den här tråden och för mig.

Våra fula ord:
f itta *fult ord*
h ora *fult ord*
k uk *fult ord*
n eger *fult ord*
s vartskalle *fult ord*

Tycker att vi inte har några störra problem med våra fula ord.
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres
Inlägg: 1227
Blev medlem: 24 september 2009, 19:06

Inlägg av aerox-sami »

f itta kan man ju säga när man vill ;)

det härstammar ju liksom från våtmark :P
Mura Got Blunt?
Användarens profilbild
Pontusandersson95
Kan man byta?
Inlägg: 1216
Blev medlem: 9 maj 2010, 17:01
Ort: Onsala

Inlägg av Pontusandersson95 »

tycker f itta och k uk är okej men dem andra brukar ju vara skällsord i nuläger så dem är *fult ord*
Kommentera mina bilder:)
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Pontusandersson95 skrev:tycker f itta och k uk är okej men dem andra brukar ju vara skällsord i nuläger så dem är *fult ord*
tycker också dom ska vara ok. jag sägger iaf inte dom för att förnedra andra.

därimot så kan det vara ide att ha så att man inte får använda det fel.

typ:

f itta vad trött jag var efter jag hade varit ute i garaget=OK

Asså du är en j ävla f itta. vet du det?=INTE OK
Användarens profilbild
Mxabbe
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 675
Blev medlem: 12 november 2010, 23:45
Ort: Mopeder

Inlägg av Mxabbe »

Vad är det som är så bra med att säga fit ta då?
Bild
Stuntfilm: http://www.youtube.com/watch?v=M8dGpP4Fzrw
blogg här: http://www.bike.se/bloggar/albin_jonsson

Try it, Dream it and Do it! //Albin Jonsson
Användarens profilbild
Pontusandersson95
Kan man byta?
Inlägg: 1216
Blev medlem: 9 maj 2010, 17:01
Ort: Onsala

Inlägg av Pontusandersson95 »

Känns bra, nä men det är väl att många tänker och säger dem orden så det hadde vart lättare att skriva utan att man behöver tänka sig för,
Powerking jag håller med dig till 100%
Kommentera mina bilder:)
Användarens profilbild
LiuZen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 371
Blev medlem: 4 december 2007, 18:17
Ort: leksand
Kontakt:

Inlägg av LiuZen »

Eh förolämpa bara ingen, svordomar hör till... vad säger man inte när skruven går av på mitten, moppen vill inte gå bra fast du testar allt du kan, gängpaj på en viktig sak... jo man brister och svordomar hjälper för sekunden ;)
Användarens profilbild
Pulliboy
Svårstartad skrothög
Inlägg: 296
Blev medlem: 18 februari 2008, 20:09
Ort: Skärv.. så långt ut i skiten man kan åka =)

Inlägg av Pulliboy »

Precis som Jonas sa, tycker jag att forumet blir mycket mer seriöst om ingen svär!

Personligen tycker jag det ser väldigt illa ut när folk svär i textformat.

Okej att man kanske kan skriva j ä v l a r, eller något i den stilen MAX. Alla andra själsord, speciellt de som det redan finns censur på denna sida tycker jag absolut inte ska användas! Finns faktiskt de som kan ta illa upp! Den risken är inte stor, men inte roligt om någon gör det!

Svära kan ni får göra när ni vill, utom när ni skriver på forum.
Sidan blir mer seriös och trevlig!

Detta är i alla fall min åsikt! :wink:

Mvh
Pulliboy
Behöver ni hjälp, eller bara vill snacka om moppar eller annat skoj, så är det bara att adda: Adde_pauli@hotmail.com =)
Användarens profilbild
vongyllis
Svårstartad skrothög
Inlägg: 194
Blev medlem: 15 februari 2008, 11:26

Inlägg av vongyllis »

Pulliboy skrev:Precis som Jonas sa, tycker jag att forumet blir mycket mer seriöst om ingen svär!

Personligen tycker jag det ser väldigt illa ut när folk svär i textformat.

Okej att man kanske kan skriva j ä v l a r, eller något i den stilen MAX. Alla andra själsord, speciellt de som det redan finns censur på denna sida tycker jag absolut inte ska användas! Finns faktiskt de som kan ta illa upp! Den risken är inte stor, men inte roligt om någon gör det!

Svära kan ni får göra när ni vill, utom när ni skriver på forum.
Sidan blir mer seriös och trevlig!

Detta är i alla fall min åsikt! :wink:

Mvh
Pulliboy
ofta du är aktiv än Adrian :OOOO ?????
Användarens profilbild
Pulliboy
Svårstartad skrothög
Inlägg: 296
Blev medlem: 18 februari 2008, 20:09
Ort: Skärv.. så långt ut i skiten man kan åka =)

Inlägg av Pulliboy »

vongyllis skrev:
Pulliboy skrev:Precis som Jonas sa, tycker jag att forumet blir mycket mer seriöst om ingen svär!

Personligen tycker jag det ser väldigt illa ut när folk svär i textformat.

Okej att man kanske kan skriva j ä v l a r, eller något i den stilen MAX. Alla andra själsord, speciellt de som det redan finns censur på denna sida tycker jag absolut inte ska användas! Finns faktiskt de som kan ta illa upp! Den risken är inte stor, men inte roligt om någon gör det!

Svära kan ni får göra när ni vill, utom när ni skriver på forum.
Sidan blir mer seriös och trevlig!

Detta är i alla fall min åsikt! :wink:

Mvh
Pulliboy
ofta du är aktiv än Adrian :OOOO ?????
haha, Ja det klart jag är ibland Viktor! :)
Blir ju tyvärr inte så mycket moppemek längre, då tjejen och bilen tar upp all tid! Men brukar hänga här på sidan ändå! :-D

Riktigt fräsch setup du börjar få på din DT förresten! Jag får provköra någon gång tycker jag! ;)
Behöver ni hjälp, eller bara vill snacka om moppar eller annat skoj, så är det bara att adda: Adde_pauli@hotmail.com =)
Användarens profilbild
vongyllis
Svårstartad skrothög
Inlägg: 194
Blev medlem: 15 februari 2008, 11:26

Inlägg av vongyllis »

Pulliboy skrev:
vongyllis skrev:
Pulliboy skrev:Precis som Jonas sa, tycker jag att forumet blir mycket mer seriöst om ingen svär!

Personligen tycker jag det ser väldigt illa ut när folk svär i textformat.

Okej att man kanske kan skriva j ä v l a r, eller något i den stilen MAX. Alla andra själsord, speciellt de som det redan finns censur på denna sida tycker jag absolut inte ska användas! Finns faktiskt de som kan ta illa upp! Den risken är inte stor, men inte roligt om någon gör det!

Svära kan ni får göra när ni vill, utom när ni skriver på forum.
Sidan blir mer seriös och trevlig!

Detta är i alla fall min åsikt! :wink:

Mvh
Pulliboy
ofta du är aktiv än Adrian :OOOO ?????
haha, Ja det klart jag är ibland Viktor! :)
Blir ju tyvärr inte så mycket moppemek längre, då tjejen och bilen tar upp all tid! Men brukar hänga här på sidan ändå! :-D

Riktigt fräsch setup du börjar få på din DT förresten! Jag får provköra någon gång tycker jag! ;)
haha :).
ne förstår det :). moped tiden är över för länge sedan.
men jag håller ju på inom racingen så måste bli lite mekande då och då haha :)..

vad har du för bil ?.. nu efter studenten blir det att hitta sig ett jobb.. sen blir det att köpa en lek bil ;D..
Användarens profilbild
wannaberox
Svårstartad skrothög
Inlägg: 195
Blev medlem: 10 december 2010, 23:10
Ort: lidingö

Inlägg av wannaberox »

PoWeRKinG skrev:
Pontusandersson95 skrev:tycker f itta och k uk är okej men dem andra brukar ju vara skällsord i nuläger så dem är *fult ord*
tycker också dom ska vara ok. jag sägger iaf inte dom för att förnedra andra.

därimot så kan det vara ide att ha så att man inte får använda det fel.

typ:

f itta vad trött jag var efter jag hade varit ute i garaget=OK

Asså du är en j ävla f itta. vet du det?=INTE OK
kan man inte säga:
vagina vad trött jag var efter jag hade varit ute i garaget? :wink:
mitt projekt http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=23794

köper: aerox ram, 17,5mm förgasare, ac cylinder liggande minarelli, tändsystem liggande minarelli
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket
Inlägg: 1011
Blev medlem: 4 augusti 2010, 14:53

Inlägg av Sockan »

Ursäkta, men ville bara påpeka att det finns mååånga sätt att utrycka sig på som inte blockas av autocensuren, skåda t.ex. detta (ENDAST FÖR ATT VISA BRISTER - MENAR INGET AV DET JAG SKRIVER!) :

Vafan håller du på med din jävla hornigger? Tror du att någon bryr sig om vad du skriver eller jävla fitturk?


Det är det jag menar, inför nästa version kanske det borde finnas någon speciellt "lexikon" med olika ord (som t.ex. hor, fitt os.v) som det antagligen finns på andra forum, har svårt att tänka mig att de lägger in alla ord för sig!

Tack för mej ;)

Ett litet ps på slutet.. när man skriver f i t t a så tänker man ju inte på att man skriver det direkt. Iallafall inte jag, det kommer per automatik. Om någon sen skriver om det som jag gjorde häruppe, så är det ju tydligt att personen vill skapa 'oreda' och bestämt MÅSTE använda sig av ett könsord för att ge sin mening mer 'power'. Nä, tycker det är ganska fint såhär ;)
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”




http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!


Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
Pulliboy
Svårstartad skrothög
Inlägg: 296
Blev medlem: 18 februari 2008, 20:09
Ort: Skärv.. så långt ut i skiten man kan åka =)

Inlägg av Pulliboy »

Sockan skrev:Ursäkta, men ville bara påpeka att det finns mååånga sätt att utrycka sig på som inte blockas av autocensuren, skåda t.ex. detta (ENDAST FÖR ATT VISA BRISTER - MENAR INGET AV DET JAG SKRIVER!) :

Vafan håller du på med din jävla hornigger? Tror du att någon bryr sig om vad du skriver eller jävla fitturk?


Det är det jag menar, inför nästa version kanske det borde finnas någon speciellt "lexikon" med olika ord (som t.ex. hor, fitt os.v) som det antagligen finns på andra forum, har svårt att tänka mig att de lägger in alla ord för sig!

Tack för mej ;)

Ett litet ps på slutet.. när man skriver f i t t a så tänker man ju inte på att man skriver det direkt. Iallafall inte jag, det kommer per automatik. Om någon sen skriver om det som jag gjorde häruppe, så är det ju tydligt att personen vill skapa 'oreda' och bestämt MÅSTE använda sig av ett könsord för att ge sin mening mer 'power'. Nä, tycker det är ganska fint såhär ;)
Precis som du säger är dessa ord enbart till för att göra starkare intryck eller skapa oreda! Jag tycker vi verkligen i allra högsta grad ska uttöka forumets autocensor.

Jag menar, hur tilltalande är forumet om det bara står massor med könsord i var och varannan mening, trots att de bara står där för att förstärka uttrycket?

Frågar ni mig, skulle jag svara att det är högst motbjudande och skulle sänka standarden på denna sida enormt! Ger inte precis jättebra reklam :P

Ni får gärna uttrycka er hur starkt ni vill hemma, i garaget eller varför inte hos grannen! Men här tycker jag verkligen inte dessa fula ord ska vara. Jag vet mycket väl att nästan alla på forumet är ungdomar, och att man tycker om att uttrycka sig med diverse fula uttryck. Jag vet själv hur det är, jag är ju 19 år trots allt. Men jag anser ändå att man ska hålla ett relativt formelt språk. Alltså utan svordomar och andra stötande ord!

Detta är som sagt min åsikt. Ingen som håller med mig?
Ni får gärna argumentera om ni tycker något annat! :wink:
Behöver ni hjälp, eller bara vill snacka om moppar eller annat skoj, så är det bara att adda: Adde_pauli@hotmail.com =)
Användarens profilbild
Hebbex
Svårstartad skrothög
Inlägg: 305
Blev medlem: 18 mars 2011, 21:31

Inlägg av Hebbex »

RacingTobbe skrev:HAHAHAHAH sååå bra! :D Haha, tycker inte heller att det vore förbjudet igentligen... Vi är ju liksom ungdomar, och svordomar hör till dom ;)

K U K!

UngDOMAR
SvorDOMAR


Dom är som skapta för varandra :)
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator
Inlägg: 3773
Blev medlem: 12 augusti 2007, 13:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av chifen »

Hebbex skrev:
RacingTobbe skrev:HAHAHAHAH sååå bra! :D Haha, tycker inte heller att det vore förbjudet igentligen... Vi är ju liksom ungdomar, och svordomar hör till dom ;)

K U K!

UngDOMAR
SvorDOMAR


Dom är som skapta för varandra :)
Så sant som det var sagt! :) Överflödiga svordomar är till för såna som inte har tillräckligt ordförråd för att uttrycka sig korrekt, dvs ungdomar ;)
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

Sockan skrev:Ursäkta, men ville bara påpeka att det finns mååånga sätt att utrycka sig på som inte blockas av autocensuren, skåda t.ex. detta (ENDAST FÖR ATT VISA BRISTER - MENAR INGET AV DET JAG SKRIVER!) :

Vafan håller du på med din jävla hornigger? Tror du att någon bryr sig om vad du skriver eller jävla fitturk?


Det är det jag menar, inför nästa version kanske det borde finnas någon speciellt "lexikon" med olika ord (som t.ex. hor, fitt os.v) som det antagligen finns på andra forum, har svårt att tänka mig att de lägger in alla ord för sig!

Tack för mej ;)

Ett litet ps på slutet.. när man skriver f i t t a så tänker man ju inte på att man skriver det direkt. Iallafall inte jag, det kommer per automatik. Om någon sen skriver om det som jag gjorde häruppe, så är det ju tydligt att personen vill skapa 'oreda' och bestämt MÅSTE använda sig av ett könsord för att ge sin mening mer 'power'. Nä, tycker det är ganska fint såhär ;)
Om man lägger till Hor och Fitt så finns det ju en massa andra ord som också blir censurerade. Horn och Fittja t.ex. Har du chattat online i gran turismo 5 så förstår du hur irriterande det kan bli, där censurerar dom allt sånnt på flera olika språk så man kan knappt skriva någonting.

Lista på en del saker man inte kan skriva i gran turismo för att dom har auto-censur (kopierad från nån sida, inte mina kommentarer):

engine - green initiative? LOL
Tsukuba - yeah, the circuit
LSD - as in Limited Slip Differential
lulz - means dick in Dutch...
dirt - as in dirt tires
pitting - as in pitting in
ss - any word containing "ss", as in Camero ss = censored
magic - sorry Disney
nicht starten ("don't start" in German) - nicht means gay men in Dutch...

Ni fattar hur dumt det blir i ett bilspel?

Alltså, dina exempel visar vad som är fel med auto-censuren. Det går alltid att komma runt på ett sätt som någon dator inte klarar av att se utan att också censurera vanliga ord. Om någon använder svordomar och andra ord på ett otrevligt sätt så kan väl en moderator säga till personen i fråga. Om moddarna inte tycker att dom klarar av det själva kanske det är dags att skaffa någon mer? Finns flera stycken som skulle passa.

Precis som du säger är dessa ord enbart till för att göra starkare intryck eller skapa oreda! Jag tycker vi verkligen i allra högsta grad ska uttöka forumets autocensor.

Jag menar, hur tilltalande är forumet om det bara står massor med könsord i var och varannan mening, trots att de bara står där för att förstärka uttrycket?

Frågar ni mig, skulle jag svara att det är högst motbjudande och skulle sänka standarden på denna sida enormt! Ger inte precis jättebra reklam :P

Ni får gärna uttrycka er hur starkt ni vill hemma, i garaget eller varför inte hos grannen! Men här tycker jag verkligen inte dessa fula ord ska vara. Jag vet mycket väl att nästan alla på forumet är ungdomar, och att man tycker om att uttrycka sig med diverse fula uttryck. Jag vet själv hur det är, jag är ju 19 år trots allt. Men jag anser ändå att man ska hålla ett relativt formelt språk. Alltså utan svordomar och andra stötande ord!

Detta är som sagt min åsikt. Ingen som håller med mig?
Ni får gärna argumentera om ni tycker något annat! :wink:
Grejen är ju att det ALDRIG har varit något problem med att folk svär för mycket här. Och om man nu skulle ta bort Censuren på dom ord som är censurerade skulle folk inte alls svära mer. Varför tror du det?


Censuren löser ingenting utan skapar bara en massa irritation. Det är därför jag tycker att den ska tas bort och att det vore idioti att utöka den.
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

skulle bara vilja justera, f i t t a är ingen svordom, utan ett könsord :P
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

DEA!! skrev:skulle bara vilja justera, f i t t a är ingen svordom, utan ett könsord :P
Japp, men används som en, precis som helvete, som också är ett annat ord med en viss betydelse
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
GileraIce04
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 537
Blev medlem: 31 december 2010, 17:02

Inlägg av GileraIce04 »

DEA!! skrev:skulle bara vilja justera, f i t t a är ingen svordom, utan ett könsord :P
f i t t a står också för blötängsmark... :roll: :lol:
Skriv svar