Visa kåpsetten på moppar! - i shoppen!

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Tror ni att det skulle vara händigt?

Helt klart.
16
100%
 
Antal röster: 16

Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket
Inlägg: 1011
Blev medlem: 4 augusti 2010, 14:53

Visa kåpsetten på moppar! - i shoppen!

Inlägg av Sockan »

Det skulle vara grymt uppskattat att se hur delarna faktiskt sitter. Man får ju ha rejäl fantasi eller googla upp egna bilder om man vill se hur de ser ut. :)


I shoppen alltså!
Mvh Sockan
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”




http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!


Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

har beställt lite grejer från ts idag.

bla. snabbgas som jag tyckte hade dåliga bilder iom att jag nu inte vet om det finns fäste för bromsen.

även bakstänka fanns heller inga bilder hur den sitter fast eller hur det ser ut :/
RoxxoR
Avstängd
Inlägg: 206
Blev medlem: 4 oktober 2010, 09:33
Ort: Nissafors/Värnamo

Inlägg av RoxxoR »

finner inget negativt med detta :D
Användarens profilbild
Stollrich
Svårstartad skrothög
Inlägg: 155
Blev medlem: 5 juli 2009, 11:18
Ort: Tyringe

Inlägg av Stollrich »

Då måste ju TS skaffa alla mopeder de säljer delar till, lägga ner massa tid på att montera delarna, fotografera dem, montera av delarna och på med nästa del, förvara mopederna och lägga upp bilderna på hemsidan!

Det blir ju lite mer jobb, men jag kan hålla med om att det hade varit en positiv och bra sak :)
"Live Hard, Die Young And Leave A Beautiful Corpse"
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket
Inlägg: 1011
Blev medlem: 4 augusti 2010, 14:53

Inlägg av Sockan »

Tror att Jonas känner en del med mopeder att låna.. ;) Eller bara googla in några bilder så det blir lättare.

Och gas handtaget behöverj u inte bromsfäste? Bromsen sitter ju på eget fäste väl? (iallafall på min)
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”




http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!


Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
Stollrich
Svårstartad skrothög
Inlägg: 155
Blev medlem: 5 juli 2009, 11:18
Ort: Tyringe

Inlägg av Stollrich »

Sockan skrev:Tror att Jonas känner en del med mopeder att låna.. ;) Eller bara googla in några bilder så det blir lättare.

Och gas handtaget behöverj u inte bromsfäste? Bromsen sitter ju på eget fäste väl? (iallafall på min)
Men om jag inte minns helt fel så har inte Jonas något med Twostroke.se att göra, han är bara admin på twostrokerider.se ^^
Och sen om dem ska googla efter bilder så kan väl lika gärna köparen göra det? :P
"Live Hard, Die Young And Leave A Beautiful Corpse"
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket
Inlägg: 1011
Blev medlem: 4 augusti 2010, 14:53

Inlägg av Sockan »

Lättare om en googlar än att 100+ googlar.

Och jag tror Jonas driver allt. blir ju jonas@twostorke.se o.s.v. när man behöver maila om något föremål. :)
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”




http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!


Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
Stollrich
Svårstartad skrothög
Inlägg: 155
Blev medlem: 5 juli 2009, 11:18
Ort: Tyringe

Inlägg av Stollrich »

Maila twostroke och ge dem förslaget och se vad dem säger om det ;)
"Live Hard, Die Young And Leave A Beautiful Corpse"
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Sockan skrev:Tror att Jonas känner en del med mopeder att låna.. ;) Eller bara googla in några bilder så det blir lättare.

Och gas handtaget behöverj u inte bromsfäste? Bromsen sitter ju på eget fäste väl? (iallafall på min)
men liksom på min aerox sitter bromsen skruvad i styrenheten. iom att jag inte ska ha styrenhet så borde det ju inte finnas fäste :/ men ska fixa det med att bygga egen sak på pappas jobb somhåller bromsen utan styrenhet iom att jag ändå måste ha på vänster :D
Användarens profilbild
jan-ee
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 522
Blev medlem: 6 juni 2009, 14:24
Ort: Övertorneå

Inlägg av jan-ee »

PoWeRKinG skrev:
Sockan skrev:Tror att Jonas känner en del med mopeder att låna.. ;) Eller bara googla in några bilder så det blir lättare.

Och gas handtaget behöverj u inte bromsfäste? Bromsen sitter ju på eget fäste väl? (iallafall på min)
men liksom på min aerox sitter bromsen skruvad i styrenheten. iom att jag inte ska ha styrenhet så borde det ju inte finnas fäste :/ men ska fixa det med att bygga egen sak på pappas jobb somhåller bromsen utan styrenhet iom att jag ändå måste ha på vänster :D
du måste göra nytt eget fäste. tänkte göra en guide hur man kan göra det under veckan som kommer ;)
Användarens profilbild
Aerox_Isse
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 784
Blev medlem: 20 november 2009, 23:59

Inlägg av Aerox_Isse »

PoWeRKinG skrev:
Sockan skrev:Tror att Jonas känner en del med mopeder att låna.. ;) Eller bara googla in några bilder så det blir lättare.

Och gas handtaget behöverj u inte bromsfäste? Bromsen sitter ju på eget fäste väl? (iallafall på min)
men liksom på min aerox sitter bromsen skruvad i styrenheten. iom att jag inte ska ha styrenhet så borde det ju inte finnas fäste :/ men ska fixa det med att bygga egen sak på pappas jobb somhåller bromsen utan styrenhet iom att jag ändå måste ha på vänster :D
min polare och jag kapa bara av de. men du måste du skaffa en ny knapp till elstarten
Det är inte olagligt med trimm, bara om polisen vet
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Inlägg: 2749
Blev medlem: 10 november 2008, 21:35
Ort: laholm
Kontakt:

Inlägg av stunt_pojken^^ »

jonas har inget med twostroke att göra!
han är bara väldigt bra kompis med Hasse (som driver twostroke)

twostrokerider och twostroke är 2 helt olika sidor
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

stunt_pojken^^ skrev:jonas har inget med twostroke att göra!
han är bara väldigt bra kompis med Hasse (som driver twostroke)

twostrokerider och twostroke är 2 helt olika sidor
man behöver inte ngn fjollig elstart. är man en man så ska man faktiskt ha orken att kicka ;)
Användarens profilbild
Gotyx
Elmoped
Inlägg: 34
Blev medlem: 8 juni 2010, 13:18

Inlägg av Gotyx »

Stollrich skrev:Då måste ju TS skaffa alla mopeder de säljer delar till, lägga ner massa tid på att montera delarna, fotografera dem, montera av delarna och på med nästa del, förvara mopederna och lägga upp bilderna på hemsidan!

Det blir ju lite mer jobb, men jag kan hålla med om att det hade varit en positiv och bra sak :)
sant, men dom som eventuellt köper ett kåpsett tycker jag ska kunna bidra med bilder också. Exempelvis en stor skylt där man köper stylingdelar på twostroke "Lägg upp bilder på monterade kåpor här" eller något liknande. jag skulle kunna dela med mig iaf :D
YEAAAAAAA!
Användarens profilbild
Stollrich
Svårstartad skrothög
Inlägg: 155
Blev medlem: 5 juli 2009, 11:18
Ort: Tyringe

Inlägg av Stollrich »

Gotyx skrev:
Stollrich skrev:Då måste ju TS skaffa alla mopeder de säljer delar till, lägga ner massa tid på att montera delarna, fotografera dem, montera av delarna och på med nästa del, förvara mopederna och lägga upp bilderna på hemsidan!

Det blir ju lite mer jobb, men jag kan hålla med om att det hade varit en positiv och bra sak :)
sant, men dom som eventuellt köper ett kåpsett tycker jag ska kunna bidra med bilder också. Exempelvis en stor skylt där man köper stylingdelar på twostroke "Lägg upp bilder på monterade kåpor här" eller något liknande. jag skulle kunna dela med mig iaf :D
Det var en mkt bra idé :)
"Live Hard, Die Young And Leave A Beautiful Corpse"
Skriv svar